eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowo › ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI KOMPUTEROWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI KOMPUTEROWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl; biuropodawcze@jonkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25bba676-6e83-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI KOMPUTEROWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25bba676-6e83-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065392/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wyposażenia pracowni komputerowych w szkołach podstawowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jonkowie, obejmująca: serwery usług terminalowych - 2 szt., systemy serwerowe – 2 systemy, licencje dostępowe – 25 licencji, komputer (stacjonarny) dla nauczyciela -1 szt., terminale komputerowe – 25 szt., monitory komputerowe – 26 szt., klawiatury i myszy – 26 szt., oprogramowanie użytkowe (biurowe) – 26 szt., oprogramowanie do zarządzania klasopracownią – 26 szt., router gigabitowy – 1 szt., switch sieciowy – 1 szt., monitory interaktywne – 2 szt., magiczny dywan – 1 zestaw.
2) Dostawa obejmuje zakup, transport (z załadunkiem i rozładunkiem) sprzętu oraz instalację i konfigurację oprogramowania.
3) Zakres zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia z obsługi oprogramowania do zarządzania klasopracownią – maksymalnie dla 5 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48822000-6 - Serwery komputerowe

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

30231100-8 - Terminale komputerowe

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem

80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 105833,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, obejmująca: komputery (stacjonarne) dla nauczyciela w zestawie z myszą
i klawiaturą – 3 szt., monitory dla nauczyciela – 3 szt., komputery (laptopy) dla ucznia – 4 szt., oprogramowanie użytkowe dla nauczyciela i ucznia – 11 szt., myszy – 4 szt., switch 24-portowy - 2 szt., monitory interaktywne – 2 szt., urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
2) Dostawa obejmuje zakup sprzętu i oprogramowania oraz transport (z załadunkiem i rozładunkiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30121300-6 - Urządzenia do powielania

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 40317,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie, obejmująca: komputery (stacjonarne) – 13 szt., monitor komputerowy dotykowy dla nauczyciela – 1 szt., monitory komputerowe dotykowe dla ucznia – 12 szt., oprogramowanie nauczyciela – 1 szt., oprogramowanie ucznia – 11 szt., słuchawki dla nauczyciela i ucznia – 12 szt., klawiatury i myszy – 13 szt., router – 1 szt., switch sieciowy – 1 szt., monitory interaktywne – 2 szt., statyw do monitora interaktywnego – 1 szt., urządzenia wielofunkcyjne – 2 szt., biurko nauczyciela – 1 szt., biurka uczniowskie – 6 szt., fotel dla nauczyciela – 1 szt., krzesła uczniowskie – 11 szt.
2) Dostawa obejmuje zakup, transport (z załadunkiem i rozładunkiem) sprzętu i umeblowania oraz instalację i konfigurację oprogramowania.
3) Zakres zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia z obsługi oprogramowania sprzętu pracowni komputerowej i sal dydaktycznych – maksymalnie dla 5 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32342100-3 - Słuchawki

39151100-6 - Stojaki

48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

30121300-6 - Urządzenia do powielania

39121100-7 - Biurka

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

4.5.5.) Wartość części: 64352,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105928,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105928,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105928,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120181299

7.3.3) Ulica: ul. Widok 3

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105928,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38522,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38522,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38522,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120181299

7.3.3) Ulica: ul. Widok 3

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38522,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71893,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71893,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71893,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120181299

7.3.3) Ulica: ul. Widok 3

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71893,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.