Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443045/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ
NA SZLAKACH BIESZCZADZKIEGO PARKU NARODOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180792174
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bdpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bdpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1ed0ca5-6834-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJNA SZLAKACH BIESZCZADZKIEGO PARKU NARODOWEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1ed0ca5-6834-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036241/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Odbudowa deszczochronu na Przełęczy Goprowskiej oraz wykonanie drewnianej dębowej dylowanki w obwodzie ochronnym Tarnawa
1.1.3 Zabezpieczenia otoczenia szlaków pieszych - brukowanie kamieniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.261.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - Brukowanie kamieniem Caryńskie – 153,6 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 62169,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 - Brukowanie kamieniem Caryńskie -18 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 7104,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 - Brukowanie kamieniem Caryńskie – 40,8 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 19009,42 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 - Brukowanie kamieniem Wołosate – 38,4 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 15223,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 - Brukowanie kamieniem Wołosate – 114 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 51204,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 - Brukowanie kamieniem Ustrzyki Górne – 48 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 24683,23 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7 - Brukowanie kamieniem Ustrzyki Górne – 120 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 52163,98 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 8 - Brukowanie kamieniem Górny San – 430,8 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 176597,58 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 9 - Wykonanie stopni kamiennych na podbudowie cementowej – 5 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 3304,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 10 - Budowa deszczochronu4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 100110,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
-na podst. art.259 i art.255 ust 1 ustawy Pzp,
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9698,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9698,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9698,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym, sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891238194
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 16
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9698,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- na podst. art.259 i art.255 ust 1 ustawy Pzp,
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- na podst. art.259 i art.255 ust 1 ustawy Pzp , nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- na podst. art.259 i art.255 ust 1 ustawy Pzp , nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- na podst. art.259 i art.255 ust 1 ustawy Pzp , nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- na podst. art.259 i art.255 ust 1 ustawy Pzp , nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238516,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238516,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238516,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym, sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891238194
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 16
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238516,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-07Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5628,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5628,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5628,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym, sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891238194
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 16
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5628,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-07Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWNOKREATYWNI Wójcik sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881304251
7.3.4) Miejscowość: Wetlina 167
7.3.5) Kod pocztowy: 38-608
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-07PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.