eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnowski - Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sptarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcd6f2f2-83a2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd6f2f2-83a2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057234/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości tablic rejestracyjnych nie osiągając całości wartości zamówienia (zamówienia w pełnym wymiarze) przy jednoczesnej możliwości zmian ilościowych pomiędzy rodzajami tablic. Zamawiający określa minimalną wielkość zamówienia na poziomie 50 % ogólnej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ. Tym samym nie daje to prawa Wykonawcy do żądania realizacji zamówienia w ilościach maksymalnych wskazanych w ofercie. Zamówienie mniejszej ilości tablic spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy (i nie będzie wymagało zmiany umowy).
3) Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania na własny koszt odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i ich zniszczenie i zagospodarowanie zgodnie z przepisami o odpadach w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie.
4) Wykonawca, potwierdzi fakt zniszczenia przekazanych mu tablic, o których mowa w pkt 3, poprzez przekazanie Zamawiającemu potwierdzenia zniszczenia przekazanych tablic.
5) Tablice rejestracyjne nieodpowiadające wzorom lub wymaganym warunkom technicznym oraz tablice rejestracyjne wyprodukowane niezgodnie z zamówieniem, podlegają odbiorowi i zniszczeniu przez Wykonawcę na jego koszt, w sposób uniemożliwiający ich użycie. W tym przypadku Zamawiający odmówi przyjęcia tablic oraz zapłaty ich ceny.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru i zapłaty ceny, jeśli dostarczone tablice nie odpowiadają przepisom prawa oraz normie branżowej, bądź zostały wykonane niezgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7) Wymagane terminy dostawy:
a) dostawa tablic rejestracyjnych do 10 dni od dnia otrzymania zapotrzebowania
b) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do 5 dni od dnia otrzymaniu zapotrzebowania
c) dostawa awaryjna do 48 godzin od dnia otrzymania zapotrzebowania
d) usunięcie stwierdzonych lub zgłoszonych przez Zamawiającego wad przedmiotu umowy lub jego części: do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
8) Towar będzie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniu zbiorczym przy czym wymaga się aby tablice rejestracyjne były dostarczone w trwałych i czytelnie opisanych numerem serii opakowaniach zbiorczych, a każda sztuka/komplet tablic rejestracyjnych oddzielony od siebie przekładką.
9) Jeżeli w czasie realizacji umowy upłynie termin ważności wpisu do rejestru i/lub certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, posiadanego przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nowy ważny wpis do rejestru i/lub certyfikat, najpóźniej w dniu upływu terminu ważności dotychczas posiadanego wpisu do rejestru i/lub certyfikatu.
10) W przypadku zmiany przepisów dotyczących wykonania tablic rejestracyjnych w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zamówienia w oparciu o przepisy obowiązujące na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 605135,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631656,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 609794,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „NIKO” Krzysztof Ciapała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340025333

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 6

7.3.4) Miejscowość: 33-300 Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 609794,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-17 do 2025-01-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.