eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Usługi prania i czyszczenia chemicznego zaopatrzenia mundurowego na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu w roku 2024 - sprawa 95/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi prania i czyszczenia chemicznego zaopatrzenia mundurowego na rzecz
13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu w roku 2024 - sprawa 95/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi prania i czyszczenia chemicznego zaopatrzenia mundurowego na rzecz
13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu w roku 2024 - sprawa 95/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f711b000-7ef6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 95/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 561055,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług prania i czyszczenia chemicznego zaopatrzenia mundurowego na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu w roku 2024, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) pranie wodne bez wykończenia z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną ~ 7 000 kg;
2) pranie wodne z wykończeniem z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną ~ 46 000 kg, obejmujące:
- pranie wodne z krochmaleniem, maglowaniem lub prasowaniem, suszeniem i naprawą;
- pranie wodne z prasowaniem, suszeniem i naprawą (bielizny fasonowej oraz innej bielizny wymagającej prasowania po praniu).
Ponadto przedmioty umundurowania i wyekwipowania poddane muszą być płukaniu w płynie zapobiegającym elektryzowaniu się, wpływającym na miękkość i poprawiającym komfort użytkowania.
3) czyszczenie chemiczne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną ~4 500 kg;
4) czyszczenie i dezynfekcja obuwia ok. 2 500 par;
5) naprawę drobnych uszkodzeń (wszywanie zamków, przyszywanie guzików, troczków, obszywanie brzegów, wciąganie gumek lub sznurków, cerowanie itp.).
6) suszenie;
7) dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego i wyekwipowania polegającej na kwalifikacji wstępnej przedmiotów przeznaczonych do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania, pakowanie ich osobno oraz oznakowanie przedmiotów przeznaczonych do wybrakowania symbolem „X”;
8) składanie, pakowanie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w folię - bieliznę i pościel, w worki lub pojemniki - części umundurowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do umowy.
9) w przypadku wypranej pościeli będzie ona wykończona według przyjętych zasad tj. wykrochmalona, wymaglowana, wyprasowana, złożona i opakowana w folie.
2. Miejsca odbioru przedmiotu usługi:
1) Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – kompleks koszarowy przy ul. Jagiełły 6, Grudziądz;
2) Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – kompleks koszarowy w m. Grupa gm. Dragacz, przy
ul. Dworcowej 6A;
3) 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – kompleks koszarowy przy ul. Legionów 54, Grudziądz (magazyn mundurowy);
4) 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy – magazyn wymienny kompleks koszarowy przy ul. Jagiełły 6, Grudziądz;
5) Jednostka Wojskowa 1109 – kompleks koszarowy przy ul. Hallera 60, Grudziądz;
6) Jednostka Wojskowa 3136 – kompleks koszarowy przy Al. 3 Maja 4, Chełmno;
7) Jednostka Wojskowa 3537 – kompleks koszarowy przy ul. Czwartaków 1, Brodnica.
Odbiór i zwrot przedmiotów po wykonaniu usług (w tym załadunek i wyładunek) musi nastąpić transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego do magazynów wymiennych i magazynu mundurowego wyłącznie w obecności upoważnionych do odbioru i zwrotu przedmiotów przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku kiedy ustalony dzień wypada w dzień wolny od pracy, dostawa i odbiór przedmiotów nastąpi w dzień ustalony telefonicznie.

3. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowego nadzoru nad wykonywaniem usługi na każdym jej etapie, od momentu pakowania do prania – transportu – faktycznego prania – sprawdzenia i drobnych napraw – pakowania do transportu do danej jednostki wojskowej – przekazania, w szczególności gdy przedmioty zaopatrzenia mundurowego przekazane do wykonania usługi użytkowane są w pionie medycznym i żywnościowym w jednostkach wojskowych.
4. Wykonawca zobowiązany będzie na etapie realizacji umowy:
1) stosować technologie zapewniające estetyczne wykończenie, nie powodujące zniszczenia włókien tkanin, a także dokonywanie drobnych usług krawieckich, przy czym koszt tych usług wraz
z niezbędnymi materiałami został uwzględniony w cenie usług pralniczych;
2) wykonywać usługi pralnicze z najwyższą starannością, w sposób gwarantujący ich wysoką jakość;
3) posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą pozwolenia na przewóz bielizny i odzieży środkami transportu Wykonawcy lub zaświadczenie w przedmiocie jak powyżej, na minimum trzy pojazdy z określeniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdów wykonujących przewóz
4) spełniać wymagania w zakresie prania bielizny szpitalnej zawarte w § 26 pkt 1 oraz 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U z 2022 r., poz.402).
5) posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikaty systemów zarządzania ISO 9001:2015 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze), Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej.
6) posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikaty systemów zarządzania ochroną środowiska ISO 14001:2015 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze); Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej.
7) posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi dotyczącymi wdrożenia i stosowania systemu Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego RABC (system zgodny z wymaganiami normy PN-EN 14065/2016/07 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia czyli usługi pralnicze) Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej.
8) dostosowania takiego procesu technologicznego do rodzaju tkaniny, który nie będzie osłabiał włókna, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się przedwczesnego zużycia i kurczenia się rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym.
5. Prognozowane ilości przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (zakres podstawowy) objętych usługą w 2024:
1. Pranie wodne bez wykończenia - 7000 kg
2. Pranie wodne z wykończeniem - 46000 kg
3. Czyszczenie chemiczne z dezynfekcją chemiczno-termiczną -4500 kg
4. Czyszczenie i dezynfekcja obuwia 2500 par

Podane ilości są wielkościami prognozowanymi zależnymi od rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana będzie usługa. Wykonanie usługi prania/czyszczenia/dezynfekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475395,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475395,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475395,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia SONIA Stanisław Pirch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 004631789

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 81

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685386,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy wykazana w Sekcji VIII to maksymalna cena całkowita brutto umowy z wykorzystaniem prawa opcji, tj. 685 386.75 zł, w tym zakres podstawowy 475 395,00 zł oraz zakres opcjonalny 209 991,75 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.