Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzaniem Kontraktem pn. „Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzaniem Kontraktem pn. „Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-477ed07f-9e41-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzaniem Kontraktem pn. „Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ponieważ zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (znak ZIM-DZ.2621.33.2020) i jest zgodne z jego przedmiotem, a wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZIM-DZ.2621.33.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.57.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 126000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie nadzoru nad realizacją Robót oraz zarządzaniem Kontraktem pn. Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217.”
Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w ramach Umowy, Usługi polegającej na funkcji Inżyniera Kontraktu tj. nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzaniu Przedsięwzięciem pn.:
Modernizacja i remont budynku socjalno-warsztatowego na terenie zajezdni tramwajowej MPK w Łodzi przy ul. Pabianickiej 215/217 „(Inżynier Kontraktu),
w zakresie którego realizowane będą:
Prace budowlane dotyczące modernizacji istniejącego budynku socjalno-administracyjnego w zakresie wskazanym w załączonej dokumentacji przetargowej w tym m. in.: Projekt Budowlany TOM 4 – ADMIN-SOC oraz Projekt Wykonawczy TOM V - ADMIN-SOC, zgodnie z przedmiarem robót.(...)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pilamis sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282803333
7.3.3) Ulica: ul. Smugowa 40
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-433
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PILAMIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PILAMIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin zakończenia pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy - po zaakceptowaniu przez Zamawiającego raportu z realizacji Inwestycji.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Organizacja kursów języka angielskiego dla pracowników Łódzkiego Oddziału Okręgowego PCK
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (zmieszanych oraz segregowanych) z budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- MZŻ.262.16.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie 10 InfoKiosków wolnostojących wraz z licencjami na terenie Urzędu Miasta Łodzi
- Dostawa sprzętu biurowego sprzętu biurowego dla CWBK
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 4304E, 4346E, 4313E.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
- Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego, ekspertyzy technicznej stanu ochrony p.poż. oraz audytu energetycznego dla obiektów użyteczności publicznej - zamówienie udzielane w 2 cz.
- "Przebudowa odcinka ul. Matejki w Sławnie"
- Budowa wiat w Rekreacyjnej Strefie Kultury Studenckiej w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z budową infrastruktury technicznej na terenie kampusu - ZK-DZP.262.47.2024
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa przepustu na cieku Młynówka Komorowicko-Czechowicka w ciągu ul. Komorowickiej w Czechowicach-Dziedzicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.