eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa nr 107/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa nr 107/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa nr 107/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2594050-7f0b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 107/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92592,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym, zgodnie z wymaganiami oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego.
►Zakres wykonywania usługi:
1) Usługa winna obejmować przewóz osób:
 przejazd autobusu po drogach na terenie kraju RP (z uwzględnieniem postojów),
 przejazdu pojazdu typu bus pasażerski (osobowy) na terenie kraju RP (z uwzględnieniem postojów).
2) Usługi będą świadczone przez Wykonawcę sukcesywnie, według potrzeb i na podstawie zgłoszeń Zamawiającego w okresie obowiązywania niniejszej umowy;
Podane w treści formularza ofertowego ilości kilometrów i roboczogodzin są wielkościami prognozowanymi zależnymi od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie zgłoszeń Zamawiającego do kwoty 100 000,00 zł.
3) Termin i trasa przejazdu określana będzie każdorazowo w dniu zgłoszenia zlecenia na zasadach określonych warunkami umowy;
4) Przewóz dotyczyć będzie osób dorosłych i/lub dzieci - W przypadku realizacji zadania przewozu zorganizowanego dzieci, Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania pojazdów zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023.1047 z późn.zm.).
5) Osoby przewożone środkami transportowymi w ramach podpisanej umowy ubezpiecza Wykonawca.
6) W przypadku spowodowania kolizji lub wypadku z winy Wykonawcy, w którym ucierpieli pasażerowie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tego tytułu.
7) Przejazd powinien być wykonany optymalną trasą pod względem odległości i czasu dojazdu,
z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury dróg (w tym dróg płatnych i autostrad itp.). Dobór trasy każdorazowo winien być uzgadniany przez Wykonawcę z przedstawicielem Zamawiającego lub dowódcą pojazdu.
8) Usługa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy do wyczerpania środków przeznaczonych na realizacje umowy w wysokości brutto 100.000,00 zł z zastrzeżeniem Rozdziału 3 ust 3 pkt 3 SWZ (nie później niż do 31.12.2023 r.).
►Wymagania niezbędne dla wykonywania usługi:
1) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy gwarantuje dysponowanie liczbą pojazdów, w tym, co najmniej: autobus – szt. 3, bus (dla minimum 9 osób) – szt. 2.
2) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do zagwarantowania wystarczającej liczby wykwalifikowanych i uprawnionych kierowców pojazdów, którymi będzie wykonywać usługę.
W przypadku tras wymagających zmiany kierowcy, Wykonawca gwarantuje zabezpieczenie zmiennika zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
3) Kierowcy zobowiązani są do posiadania telefonu komórkowego, którego numer powinien być podany do wiadomości Zamawiającego przed terminem wyjazdu.
4) Kierowcy winni cechować się profesjonalizmem, znajomością trasy i kulturą osobistą.
5) Wykonawca winien zabezpieczyć kierowców w aktualne mapy lub nawigację elektroniczną.
6) W cenę 1 km wykonanej usługi Wykonawca winien wkalkulować wszystkie elementy kosztu Wykonawcy potrzebne do pełnej realizacji usługi, m.in. paliwo, koszty przejazdu przez autostrady i płatne odcinki dróg, parkingi i inne niezbędne opłaty jak również koszty zatrudnienia, diety, noclegi kierowcy, eksploatacji i konserwacji pojazdu ponosi Wykonawca.
7) Wszystkie środki transportu muszą być sprawne technicznie i wykorzystywane zgodnie z ich przeznaczeniem oraz właściwościami technicznymi i konstrukcyjnymi. Środki transportu muszą zapewniać bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania (czystość, wygoda, w okresie zimowym ogrzewanie, w okresie letnim klimatyzację).
8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi wyłącznie przy użyciu sprawnych technicznie środków transportowych, posiadających aktualne badania techniczne i wykupioną polisę OC i NW oraz w pełni ukompletowanych w wymagane wyposażenie zgodnie |z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023.1047 z późn.zm..), ponadto do wykonywania usługi zgodnie z wymogami „Kodeksu pracy” i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz.U.2022.1473 z późn.zm).
9) Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo osób korzystających z usług podczas transportu, wsiadania i wysiadania z pojazdów oraz w trakcie postojów.
►Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby zatrudnił/zatrudniał na umowę o pracę co najmniej 1-kierowcę wykonującego usługę w zakresie obejmującym przedmiotowe postępowanie w okresie realizacji zamówienia (art. 281 ust. 2 pkt. 7) ustawy p.z.p. oraz art. 95 ustawy p.z.p.).
Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy.
a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:
Wykonawca w terminie trzech dni roboczych od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu, wykaz osób / osoby przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, okresu na jaki zawarto umowę oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej.
Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub/i Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów,
zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika
b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej (zgodnie z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy p.z.p.) oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie trzech dni roboczych od dnia wezwania (pisemnego lub faksowego lub e-mail) okaże Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej.
Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. 2) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w sposób i wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt. 3) Projektowanych postanowieniach umowy.
W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125755,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125755,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125755,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTO LIPNICKI Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510475010

7.3.3) Ulica: ul Żeromskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy stanowi całkowita cena zapłacona Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, przy czym kwota ogółem, jaką Zamawiający przeznacza na realizację usługi stanowi kwotę netto 92 592,59 zł, brutto 100 000,00 zł

Usługa realizowana będzie w sposób sukcesywny, na podstawie składanych zleceń, w okresie ok. 5 tygodni od dnia zawarcia umowy, nie później jednak niż do dnia 31.12.2023 r. lub wyczerpania środków przewidzianych na realizację.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.