eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU W MYSZKOWIE - ŚCIEŻKA PIESZO - ROWEROWA W UL. KOŚCIUSZKI.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU
W MYSZKOWIE – ŚCIEŻKA PIESZO – ROWEROWA W UL. KOŚCIUSZKI.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU
W MYSZKOWIE – ŚCIEŻKA PIESZO – ROWEROWA W UL. KOŚCIUSZKI.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc738f6-7fa6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058124/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Myszkowie – ścieżka pieszo-rowerowa w ul. Kościuszki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487863

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2023.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350862,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przebudową drogi w ulicy Kościuszki poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej w istniejącym pasie drogowym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Myszkowie- ścieżka pieszo-rowerowa w ul. Kościuszki.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje budowę ścieżki pieszo-rowerowej w miejscu chodnika na długości 420 m ul. Kościuszki, w tym:
1) rozebranie istniejącej kostki brukowej gr, 6 cm i 8 cm z chodnika i zjazdów, ułożenie na paletach i odwiezienie na miejsce składowania wskazane przez inwestora - 4 km
- 1355 m2. Przygotowanie palet po stronie Wykonawcy:
2) rozebranie krawężników - 30 m;
3) rozebranie obrzeży - 235 m;
4) rozebranie podsypki cem,-piask. z wierzchnią warstwą podbudowy o łącznej grubości 5 cm - 1355 m2;
5) rozebranie podbudowy gr 15 cm - 116,20 m2;
6) roboty ziemne - 38,42 m3;
7) wywóz gruzu i ziemi na odległość ustaloną przez wykonawcę z kosztami składowania. Zamawiający nie wskazuje miejsca składowania gruzu i ziemi;
8) ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej (na przejściach dla pieszych i krawężników uszkodzonych) - 30 m;
9) ułożenie nowych obrzeży 25x8 - 305 m;
10) wykonaniem pasa zieleni między jezdnią i ścieżką pieszo-rowerową na długości 52 m;
11) ułożenie kostki o gr. 8 cm szarej z czerwoną po 50% na ścieżce - 1182 m2;
12) ułożenie kostki o gr. 8 cm czerwonej na zjazdach - 181 m2;
13) ułożenie pasów kostki STOP z wypustkami na przejściach dla pieszych - 3,6 m2;
14) regulacja pionowa studzienek teletechnicznych - 3 szt.;
15) regulacja pionowa włazów kanałowych - 12 szt. w tym wymiana 2 szt. uszkodzonych włazów na nowe;
16) przestawienie 1 słupa oświetlenia ulicznego z nadstawieniem (mufowaniem) kabla;
17) ustawienie znaków drogowych pionowych - 4 szt.;
18) malowanie masą chemoutwardzalną symboli roweru P-23 i pieszych P-26 - po 18 szt.;
19) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia.
4. Obiekt dostosowany jest do obsługi osób niepełnosprawnych przez zastosowanie przejść dla pieszych w poziomie jezdni z pasem kostki typu STOP z wypustkami w innym kolorze niż chodnik ułatwiającym przejście dla osób na wózkach inwalidzkich i osób niedowidzących.
5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
2) Dodatkowe kody CPV: w SWZ.
7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
12. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Za brakiem podziału niniejszego udzielanego zamówienia na jeszcze mniejsze części przemawiają względy techniczne i organizacyjne. Wprowadziłoby to niepotrzebne zamieszanie przy wykonywaniu robót budowlanych skutkujące opóźnieniem w realizacji zamówienia z możliwym przełożeniem na utratę dofinansowania. Przyczyną tego stanu rzeczy jest to, że teren objęty niniejszym zamówieniem posiada zbyt małą powierzchnię, aby podzielić go na mniejsze zakresy, za które będą odpowiedzialni kolejni wykonawcy. W sytuacji opisanej powyżej niepodzielenie udzielanego zamówienia na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz nie wpłynie na udział małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu, gdyż Wykonawcy w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu ustalonych na proporcjonalnym poziomie w stosunku do przedmiotu zamówienia mogą również wspólnie składać ofertę lub polegać na zasobach podmiotów trzecich (podwykonawców).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335792,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384816,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335792,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJ „BUD-REM” Justyna Jaworska – Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491954952

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 24/19

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335792,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.