eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZP/08/23 Dostawa serwerów, macierzy, oprogramowania do backupu danych, instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń i oprogramowania oraz migracji danych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/08/23 Dostawa serwerów, macierzy, oprogramowania do backupu danych, instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń i oprogramowania oraz migracji danych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142049482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Zjazd 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcs-przychodnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mcs-przychodnia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/08/23 Dostawa serwerów, macierzy, oprogramowania do backupu danych, instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń i oprogramowania oraz migracji danych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83616eb3-7730-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00214906/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Serwery i lecencje

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/08/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwerów, macierzy, oprogramowania do backupu danych, instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń i oprogramowania oraz migracji danych. Szczegółowe parametry sprzętu oraz warunki realizacji zamówienia określone zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powodem unieważnienia postępowania jest błąd Zamawiającego popełniony w dokumentacji postępowania, polegający na tym, iż Zamawiający wskazał w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 4) lit. d), jako jeden z warunków podmiotowych ubiegania się o udzielenie zamówienia, dysponowanie przynajmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania Zamówienia. Wykonawca musiał wskazać przynajmniej jedną osobę, zatrudnioną na umowę o pracę, na czas trwania gwarancji, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się certyfikatem Vmware VCAP . Zamawiający w tej części dokumentacji nie doprecyzował poziomu wymaganego certyfikatu VMware VCAP, natomiast z istoty przedmiotu zamówienia wynika, że powinien to być Vmware Certified Advanced Professional – Data Center Virtualization Design 2023 (VCAP-DCV Design).
W dalszej części dokumentacji, tj. w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający wskazał, iż przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany, m.in. w zakresie: instalacji i konfiguracji środowisk wirtualnych posiadanej przez Zamawiającego wersji VMware do najnowszej, tj. vSphere 8, oraz migracji maszyn wirtualnych VMware do tejże wersji (na nowych serwerach) z posiadanej przez Zamawiającego wersji vSphere 6.7, co uzasadnia wymaganie Vmware Certified Advanced Professional – Data Center Virtualization Design 2023 (VCAP-DCV Design), gdyż posiadanie takiego certyfikatu jest niezbędne do wykonania zamówienia.
Wadą postępowania jest niewłaściwy opis jednego z podmiotowych warunków udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy. Powyższe stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na tym etapie postępowania tj. po otwarciu ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 661260,30 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.