eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › "Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie
oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie
oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47407242-82f8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059502/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.272.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 339034,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
2) Tablice rejestracyjne należy wykonać wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.). oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546 z późn. zm.). W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian.
3) Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych:
a. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), a w szczególności w zakresie art. 75a, tj. spełniania wymagań dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych;
b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.), a w szczególności w zakresie Rozdziału 6 – Tablice rejestracyjne;
c. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546 z późn. zm.). .
W szczególności w zakresie Rozdziału 4 - Wzór i opis profesjonalnych tablic rejestracyjnych, warunki techniczne, jakie muszą spełniać te tablice, oraz zakres i sposób ich badania
d. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 z późn. zm.).
e. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547).
f. Inne przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4) Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników, w ilościach wskazanych w SWZ i załączniku Nr 3 do SWZ
oraz
- protokolarny odbiór oraz fizyczne zniszczenie i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania. Odebrane tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 74b ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym, podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi własnym transportem Wykonawcy i na własny koszt w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego.
Dostawa tablic odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00.
Odbiór tablic wycofanych odbywać się będzie w takich samych dniach i godzinach.
5) Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy
i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec obniżeniu/zwiększeniu. Zamawiana ilość tablic uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania w związku z powyższym, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic.
6) Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych
w zamówieniu przesłanym Wykonawcy drogą elektroniczną, faksem, za pomocą e-maila lub zgłoszonych telefonicznie. W przypadku zamówień składanych za pomocą dedykowanej aplikacji - Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu bezpłatnie oprogramowanie do zamawiania tablic rejestracyjnych i jego aktualizacje.
7) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia
w następujących terminach:
a. tablic rejestracyjnych, w terminie nie dłuższym niż 9 dni roboczych (zgodnie ze złożoną ofertą), od dnia złożenia zamówienia; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem.
b. tablic rejestracyjnych – wtórników, indywidualnych, zabytkowych, profesjonalnych i dodatkowych (trzecia tablica rejestracyjna) w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych (zgodnie ze złożoną ofertą) od dnia złożenia zamówienia za pomocą zamówienia elektronicznego; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem.
Termin dostawy tablic rejestracyjnych oraz termin dostawy – wtórników, tablic indywidualnych, zabytkowych, profesjonalnych i dodatkowych (3 tablica rejestracyjna), stanowią kryteria oceny ofert, w związku z powyższym Zamawiający przyznawać będzie punkty w zależności od zadeklarowanej przez wykonawcę liczby dni realizacji zamówienia.
8) Odbiór jakościowy każdej dostarczonej partii tablic, odbywać się będzie w dacie faktycznego wprowadzenia poszczególnej partii do rejestracji pojazdów. Jeżeli
w trakcie wprowadzenia tablic do rejestracji Zamawiający ujawni wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z żądaniem wymiany wadliwych tablic, bądź uzupełnieniem tablic brakujących. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany, uzupełnienia w terminie 48 godzin od chwili pisemnego powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcję, załadunek, dostawę, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Wydziału Komunikacji Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, utylizację i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). Wykonawca na własny koszt i ryzyko będzie dostarczał i odbierał tablice do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wyszkowie.
10) W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa wymienionych w pkt 3. niniejszego rozdziału, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne, zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych, w tym również nowe wzory w cenach nie wyższych niż cena za tablice zwyczajne samochodowe.
11) Dostarczane tablice winny być opakowane w folię, w paczkach po 25 kpl.,
z czytelnym opisem numeru serii, numerami kolejnymi oraz rodzajem tablic.
12) Wykonawca powinien udzielić minimum 3 letniej gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne, liczonej od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi pojazdu. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w dostawie tablic wymieni wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 2 dni licząc od dnia następnego od daty zgłoszenia.
13) Rozliczenie za przedmiot zamówienia następować będzie wg cen jednostkowych netto zawartych w formularzu cenowym z uwzględnieniem obowiązujących stawek podatkowych. Ceny jednostkowe netto wyszczególnione w ofercie nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zasady realizacji przedmiotu zamówienia, warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone przez Zamawiającego
w niniejszej SWZ z załącznikami.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

45262670-8 - Obróbka metali

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593185,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608786,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593185,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy "PLUS" Piotr Łuczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220152766

7.3.3) Ulica: Urbanistów 1/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-397

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593185,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.