eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych w 2024 r. - 100/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych w 2024 r. - 100/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych w 2024 r. - 100/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be8f500e-82f7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 100/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi opróżniania i czyszczenia urządzeń sozotechnicznych (separatory, odstojniki substancji ropopochodnych przy myjniach samochodowych, budynkach warsztatowych i garażowych, separatory tłuszczu i skrobi przy stołówkach żołnierskich, piaskowniki, przepompownie, neutralizatory, odstojniki wód popłucznych) na rzecz jednostek wojskowych, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe opróżnianie i czyszczenie urządzeń wraz z kompleksową obsługą urządzeń \(ilość: 352,39 m3):
- całkowite opróżnienie zbiorników z nieczystości płynnych i stałych,
- dokładne mechaniczne oczyszczenie ścian i posadzek zbiorników z osadów i szlamów,
- usunięcie z dna urządzenia innych elementów stałych jeżeli się znajdują (np. kamieni , liści),
- oczyszczenie pozostałych elementów składowych urządzeń tj. filtry, kratki, kosze z osadów i zanieczyszczeń,
- sprawdzenie drożności urządzenia ( wlot-wylot), udrożnienie w razie konieczności,
- napełnienie zbiorników wodą,
- sprawdzenie stanu technicznego urządzeń pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych,
- uprzątnięcie terenu wokół urządzenia po usunięciu odpadu i czyszczeniu,
- sporządzenie dokumentów związanych z czyszczeniem urządzeń ( protokół odbioru usługi),
- wywóz ( transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- w przypadku stwierdzenia usterek w pracy urządzenia określić w protokole odbioru usługi jaki element wymaga naprawy lub wymiany.
- zgodnie z art. 3 ust.1, pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. 2023.1587 t.j. z dn.2023.08.10 ) Wykonawca świadczący usługę jest jednocześnie Wytwórcą odpadów i to na nim ciąży obowiązek ewidencji odpadu oraz złożenie stosownej informacji do właściwego Urzędu Marszałkowskiego o ilości wytworzonych w danym roku odpadów. Ponosi także odpowiedzialność za zgodne ustawą o odpadach gospodarowanie wytworzonym odpadem i przekazanie go od odzysku lub unieszkodliwienia firmom posiadające stosowne w tym względzie stosowne zezwolenie.
- wykonawca jako wytwórca odpadów nadaje właściwe kody odebranym odpadom.
- Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy celem weryfikacji właściwego postępowania z odpadami przedstawienia kart przekazania odpadu wystawionych w systemie BDO.

Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych następować będzie po uzgodnieniu z Zamawiający terminu wykonania usługi zgodnie z harmonogramem. Realizacja opróżniania i czyszczenia urządzeń sozotechnicznych I i II kwartału musi odbywać się w odstępie czasowym ze względu na konieczność zapełnienia się zbiorników.

Czyszczenie, opróżnianie urządzeń sozotechnicznych wraz z zagospodarowaniem odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne powstałych w wyniku świadczenia usługi.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opróżnienia zbiorników, czyszczenia poszczególnych elementów składowych urządzeń, napełnienia zbiorników wodą - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą
z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.
Zasady normujące:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;
zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy w treści § 2 ust. 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112271,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141305,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112271,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych "UNIKOM" Piotr Orłowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090569974

7.3.3) Ulica: ul. Jasiniecka 5

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-796

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112271,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.