Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Komenda Powiatowa Policji w Opatowie – budowa i przebudowa budynków – etap II-roboty podobne”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Seminaryjska 12
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-372
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.kolekta@ki.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Komenda Powiatowa Policji w Opatowie – budowa i przebudowa budynków – etap II-roboty podobne”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-652bc083-9365-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133187/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 KPP w Opatowie - budowa i przebudowa budynków - etap II - wykonanie robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w celu udzielenia zamówienia w trybie „zamówienia z wolnej ręki” na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. – dalej ustawy) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy. Przesłanka prawna we wskazanej normie prawnej została wyczerpana, gdyż jest to udzielenie,
w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych,
a takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr ogłoszenia 2022/BZP 00307094/01 z dnia 17.08.2022 r.) i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c1c8b889-1d36-11ed-acbd-46d0480cd9c4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 78/ZZWR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa budynków (etap II) Komendy Powiatowej Policji w Opatowie – roboty podobne. Załączona dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie jest podzielna, elementy tej dokumentacji wykonywane w rzeczywistości posiadają tożsamość przedmiotową i podmiotową, dokumentacja wykonawcza jest wykonana dla całości robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1.PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWOBUDOWLANE "AGAMAR" WALDEMAR LESIAK 2.WALDEMAR LESIAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "EXPERT
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Tyrała Jan Budowlane Prace Izolacyjne 2.Tyrała Jan wspólnik spółki cywilnej "EXPERT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591955616
7.3.3) Ulica: ul. Szczepaniaka 29
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-118
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Almaster Sebastian Trzebiński, ul. Staffa 3/73, 25-410 Kielce – wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EXPERT" SPÓŁKA CYWILNA TYRAŁA JAN, LESIAK WALDEMAR
jakie przetargi wygrała firma
"EXPERT" SPÓŁKA CYWILNA TYRAŁA JAN, LESIAK WALDEMAR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja robót nawierzchniowych i niezbędnych elementów infrastruktury technicznej przy Pawilonie "G" Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ul. Artwińskiego
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "BADANIE POTENCJAŁU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W ZAKRESIE ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH W OBSZARZE PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.