eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Integracja Systemu OTAGO z platformą e-Płatności na potrzeby aplikacji mObywatel 2.0 w ramach programu pilotażowego.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Integracja Systemu OTAGO z platformą e-Płatności na potrzeby aplikacji mObywatel 2.0 w ramach programu pilotażowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914311830

1.5.8.) Numer faksu: 914311832

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.police.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Integracja Systemu OTAGO z platformą e-Płatności na potrzeby aplikacji mObywatel 2.0 w ramach programu pilotażowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7786c922-88a4-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uz. prawne:
Art. 305 pkt. 1 oraz art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy PZP
Uz. faktyczne:
Ochrona autorskich praw majątkowych do kodu źródłowego do wykorzystywanego przez Urząd Miejski w Policach – Systemu OTAGO. Spółka Asseco Data Systems posiada prawa autorskie majątkowe w rozumieniu art. 17 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i ma jedyne prawo do dokonywania zmian w powyższym oprogramowaniu, jest wyłącznym dysponentem usług serwisu i aktualizacji.
Niespotykane jest zezwolenie producenta na ingerencję osób trzecich w kod źródłowy systemu przy zachowaniu gwarancji działania systemu ze strony jego producenta.
Przedmiotem zamówienia jest integracja systemu OTAGO z platformą ePłatności na potrzeby aplikacji mObywatel – ewentualne rozwiązywanie nie może istnieć, ze względu na to, że jest tylko jeden producent wykorzystywanego przez urząd systemu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.2.2023.MU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168292,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przeprowadzenie Analizy przedwdrożeniowej wraz z dostarczeniem dokumentu z przeprowadzonej analizy, który doprecyzuje zapisy Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który jest załącznikiem do zaproszenia.
2) Dostarczenie Rozwiązania i modyfikację Podsystemu, opisane w OPZ i doprecyzowane w Analizie Przedwdrożeniowej, mające na celu umożliwienie integracji Podsystemów Zintegrowanego Systemu Informatycznego OTAGO z platformą ePłatności.
3) Dostarczenie niezbędnej Dokumentacji.
4) Udzielenie licencji.
5) Dostarczenie scenariuszy testowych.
6) Przeprowadzenie szkoleń dla personelu Zamawiającego w zakresie dostarczonego Rozwiązania.
7) Świadczenie usług, o których mowa w §10 ust. 3, przez okres 12 miesięcy od podpisania Protokołu odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168292,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168292,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168292,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458

7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-864

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.