eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2023 roku - naprawa nawierzchni gruntowej drogi powiatowej nr 3551W Błaziny Dolne - Piotrowe Pole

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2023 roku – naprawa nawierzchni gruntowej drogi powiatowej nr 3551W Błaziny Dolne – Piotrowe Pole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a005c00-98ee-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu radomskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2023 roku – naprawa nawierzchni gruntowej drogi powiatowej nr 3551W Błaziny Dolne – Piotrowe Pole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a005c00-98ee-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042119/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w 2023 roku na terenie powiatu radomskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z postępującą degradacją nawierzchni gruntowej na odcinku drogi powiatowej nr 3551W Błaziny Dolne – Piotrowe Pole, skutkującą obniżeniem bezpieczeństwa ruchu drogowego, wymagane jest natychmiastowe wykonanie naprawy tej nawierzchni. Udzielenie zamówienia w trybie podstawowym spowodowałoby utrzymanie złego stanu rzeczy przez okres kilku tygodni, co mogłoby doprowadzić do zdarzeń losowych zagrażających zdrowiu i życiu ludzi lub grożących powstaniem szkody o znacznych rozmiarach.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który na podstawie umowy nr PZD.I.263.17.2022 z dnia 20.05.2022 r. wykonywał w 2022 roku na rzecz Zamawiającego roboty w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych, a przy obliczeniu szacunkowej wartość zamówienia, stanowiącego przedmiot wymienionej umowy, uwzględniono wykonanie podobnych robót udzielanych z wolnej ręki o wartości 156 697,06 zł netto.
Wobec powyższego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 5 i 7 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8844,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie nawierzchni gruntowej odcinka drogi powiatowej nr 3551W Błaziny Dolne - Piotrowe Pole, w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2023 roku.
Zestawienie rodzaju robót oraz planowanych ilości do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia podane jest w formularzu Kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji technicznej oraz Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Bruk-And” Andrzej Krawczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 670655707

7.3.4) Miejscowość: Rogolin

7.3.5) Kod pocztowy: 26-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10878,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymóg określony w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 875, ze zm.), tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, ze zm.) używanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy musi wynosić co najmniej 10 %.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.