eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susz › Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej
w Gminie Susz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Susz

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2786 015

1.5.8.) Numer faksu: 55 2786 022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://susz.logintrade.net/zapytania_email,142290,57881d170a0f815179d5e5ed7cf50ae2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej
w Gminie Susz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e49f6af0-61bd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015502/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 682891,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „usługą” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Opis przedmiotu zamówienia : 2.1) Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oświetlenia wewnętrznego w następujących budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz: 1) Urząd Miejski w Suszu adres: ul. Józefa Wybickiego 6, 14-240 Susz; 2) Szkoła Podstawowa w Suszu im. Gen. Józefa Bema w Suszu, adres: ul. Piastowska 5, 14-240 Susz; 3) Przedszkole w Suszu, adres: ul. Piastowska 1A, 14-240 Susz; 4) Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu, adres: ul. Piastowska 5C, 14-240 Susz; 5) Szkoła Podstawowa w Jawtach Wielkich, adres: Jawty Wielkie 6, 14-240 Susz; 6) Szkoła Podstawowa im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, adres: Babięty Wielkie 14-240 Susz. 2.2) Szczegółowy zakres usługi: 1) Wykonanie audytu oświetleniowo – energetycznego; 2) Wykonanie projektu nowego oświetlenia LED; 3) Demontaż i utylizacja starego oświetlenia (starych opraw); 4) Dostawa nowych opraw LED – gwarancja 60 m-cy, certyfikat CE; 5) Montaż nowego oświetlenia w tym drobne prace malarsko – tynkarskie związane z demontażem starych i montażem nowych opraw, w szczególności przemalowanie zabrudzonych powierzchni, uzupełnienie ubytków tynku itp.;6) Wykonanie dokumentacji pomiarowej – natężenia oświetlenia i impedancji pętli zwarcia; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998432,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1514253,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998432,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

demontaż i utylizacja opraw, montaż nowych opraw LED wykonanie pomiarów natężenia Dariusz Marszałkiewicz Dar_El 14-420 Młynary, ul. Dworcowa 17/4


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998432,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.