Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00499162/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie padłych zwierząt z dróg woj. admin. przez ZDW w Zielonej Górze Zad.1 - Rejon Dróg Woj. w Zielonej Górze Zad.2
- Rejon Dróg Woj. w Kożuchowie Zad.3 - Rejon Dróg Woj. w Kłodawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca16b1af-8393-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie padłych zwierząt z dróg woj. admin. przez ZDW w Zielonej Górze Zad.1 - Rejon Dróg Woj. w Zielonej Górze Zad.2- Rejon Dróg Woj. w Kożuchowie Zad.3 - Rejon Dróg Woj. w Kłodawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca16b1af-8393-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085142/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.3320.77.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 684238,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze1. Usuwanie potrąconych, przejechanych, martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze (tj. m.in. ocena
i potwierdzenie zgonu zwierząt oraz przewiezienie do utylizacji).
2. Usługi związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę całodobowo - Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżuru w systemie ciągłym – 24 godziny na dobę, 7 dni
w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń o konieczności usunięcia potrąconych, przejechanych zwierząt i ich części leżących w pasach dróg wojewódzkich.
Maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zlecenia (tj. przybycia na wskazaną lokalizację) będzie wynosił ……... godziny(zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili złożenia zlecenia pisemnego przy użyciu:
- poczty elektronicznej,
- telefonicznie / wiadomość tekstowa SMS*.
* zlecenia telefoniczne będą dokonywane tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pocztą elektroniczną następnego dnia roboczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 115940,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie1. Usuwanie potrąconych, przejechanych, martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie (tj. min. ocena
i potwierdzenie zgonu zwierząt oraz przewiezienie do utylizacji).
2. Usługi związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę całodobowo - Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżuru w systemie ciągłym – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń o konieczności usunięcia potrąconych, przejechanych zwierząt i ich części leżących w pasach dróg wojewódzkich.
Maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zlecenia (tj. przybycia na wskazaną lokalizację) będzie wynosił ….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili złożenia zlecenia pisemnego przy użyciu:
- poczty elektronicznej,
- telefonicznie/wiadomość tekstowa SMS*.
* zlecenia telefoniczne będą dokonywane tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pocztą elektroniczną następnego dnia roboczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 364298,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie1. Usuwanie potrąconych, przejechanych, martwych zwierząt i ich części leżących w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie (tj. m.in. ocena
i potwierdzenie zgonu zwierząt oraz przewiezienie do utylizacji).
2. Usługi związane z przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę całodobowo - Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżuru w systemie ciągłym – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń o konieczności usunięcia potrąconych, przejechanych zwierząt i ich części leżących w pasach dróg wojewódzkich.
Maksymalny czas na przystąpienie do realizacji zlecenia (tj. przybycia na wskazaną lokalizację) będzie wynosił ……... godziny(zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili złożenia zlecenia pisemnego przy użyciu:
- poczty elektronicznej,
- telefonicznie / wiadomość tekstowa SMS*.
* zlecenia telefoniczne będą dokonywane tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kłodawa, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pocztą elektroniczną następnego dnia roboczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 204000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120528,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120528,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma wielobranżowa EKOLOG Janusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080436181
7.3.3) Ulica: Złotnik 32
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357674,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357674,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357674,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma wielobranżowa EKOLOG Janusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080436181
7.3.3) Ulica: Złotnik 32
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357674,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma wielobranżowa EKOLOG Janusz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080436181
7.3.3) Ulica: Złotnik 32
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ LEWANDOWSKI Firma Wielobranżowa EKOLOG
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ZADANIE 1 - Wartość umowy: 120 528,00 zł w tym: 1) zakres podstawowy: 60 264,00 zł 2) zakres opcjonalny:60 264,00 zł
ZADANIE 2 - Wartość umowy: 357 674,40 zł w tym: 1) zakres podstawowy: 178 837,20 zł 2) zakres opcjonalny: 178 837,20 zł
ZADANIE 3 - Wartość umowy: 189 000,00 zł w tym: 1) zakres podstawowy: 94 500,00 zł 2) zakres opcjonalny: 94 500,00 zł
2. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy w terminie 1 roku począwszy do 01.01.2024r. do 31.12.2024r. (DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- Konserwacja zieleni i utrzymanie czystości w Rejonie I, Rejonie II i na Skarpie Wiślanej w Płocku.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.