eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Montaż instalacji fotowoltaicznych na świetlicach wiejskich w Darnowie, Kokorzynie, Krzanie oraz na budynku zaplecza szatniowo-socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż instalacji fotowoltaicznych na świetlicach wiejskich w Darnowie, Kokorzynie, Krzanie oraz na budynku zaplecza szatniowo–socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 15

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminakoscian.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakoscian

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż instalacji fotowoltaicznych na świetlicach wiejskich w Darnowie, Kokorzynie, Krzanie oraz na budynku zaplecza szatniowo–socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b4ec267-4c8f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025230/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż instalacji fotowoltaicznych na świetlicach wiejskich w Darnowie, Kokorzynie i Krzanie oraz na budynku zaplecza szatniowo – socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131901,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1/ Część 1 Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Darnowie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Darnowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji – instalacja fotowoltaiczna o mocy generatora od 3,4 kWp do 3,6 kWp

Zakres prac instalacyjnych obejmuje:
• Montaż konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych
• Montaż paneli fotowoltaicznych
• Montaż instalacji przewodów AC i DC
• Montaż instalacji rozdzielnicy DC
• Montaż falownika
• Montaż instalacji uziemiającej
• Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów elektrycznych
Zakres prac budowlanych obejmuje:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń
• zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń
• wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody
• uszczelnienie przepustów
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
• paneli fotowoltaicznych
• konstrukcji wsporczej
• inwertera DC/AC (falownika) z funkcją pomiaru wyprodukowanej energii elektrycznej
• instalacji prądu stałego i przemiennego
• instalacji odgromowej dla instalacji PV

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.5.5.) Wartość części: 17579,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2/ Część 2 Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Kokorzynie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Kokorzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji – instalacja fotowoltaiczna o mocy generatora od 5,6 kWp do 5,8 kWp

Zakres prac instalacyjnych obejmuje:
• Montaż konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych
• Montaż paneli fotowoltaicznych
• Montaż instalacji przewodów AC i DC
• Montaż instalacji rozdzielnicy DC
• Montaż falownika
• Montaż instalacji uziemiającej
• Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów elektrycznych
Zakres prac budowlanych obejmuje:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń
• zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń
• wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody
• uszczelnienie przepustów
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
• paneli fotowoltaicznych
• konstrukcji wsporczej
• inwertera DC/AC (falownika) z funkcją pomiaru wyprodukowanej energii elektrycznej
• instalacji prądu stałego i przemiennego
• instalacji odgromowej dla instalacji PV

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.5.5.) Wartość części: 20243,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3/ Część 3 Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Krzanie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Krzanie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji – instalacja fotowoltaiczna o mocy generatora od 3,4 kWp do 3,6 kWp
Zakres prac instalacyjnych obejmuje:
• Montaż konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych
• Montaż paneli fotowoltaicznych
• Montaż instalacji przewodów AC i DC
• Montaż instalacji rozdzielnicy DC
• Montaż falownika
• Montaż instalacji uziemiającej
• Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów elektrycznych
Zakres prac budowlanych obejmuje:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń
• zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń
• wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody
• uszczelnienie przepustów
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
• paneli fotowoltaicznych
• konstrukcji wsporczej
• inwertera DC/AC (falownika) z funkcją pomiaru wyprodukowanej energii elektrycznej
• instalacji prądu stałego i przemiennego
• instalacji odgromowej dla instalacji PV

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.5.5.) Wartość części: 17666,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4/ Część 4 Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku zaplecza szatniowo-socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku zaplecza szatniowo-socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji – instalacja fotowoltaiczna o mocy generatora od 13,5 kWp do 14 kWp z magazynem energii o pojemości od 14,5 kWh do 15,5 kWh

Zakres prac instalacyjnych obejmuje:
• Montaż konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych
• Montaż paneli fotowoltaicznych
• Montaż instalacji przewodów AC i DC
• Montaż instalacji rozdzielnicy DC
• Montaż falownika
• Montaż systemu magazynowania energii
• Montaż instalacji uziemiającej
• Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów elektrycznych
Zakres prac budowlanych obejmuje:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń
• zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń
• wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody
• uszczelnienie przepustów
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
• paneli fotowoltaicznych
• konstrukcji wsporczej
• inwertera DC/AC (falownika) z funkcją pomiaru wyprodukowanej energii elektrycznej
• instalacji prądu stałego i przemiennego
• instalacji odgromowej dla instalacji PV
• magazynu energii

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.5.5.) Wartość części: 76411,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, jako najkorzystniejsza oferta, została wybrana w części 1 zamówienia oferta złożona przez wykonawcę: EKO-ON Sp. Zo.o., Ul. Góra Libertowska 47, 30-444 Libertów.
Zamawiający wyznaczył wybranemu wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 15.11.2023 r. Podpisanie umowy miało odbyć się w formie elektronicznej. W wyznaczonym przez zamawiającego (jako dzień podpisania umowy) terminie, wykonawca nie przesłał zamawiającemu podpisanej z jego strony umowy. Ponadto w dniu 17.11.2023 r. wykonawca poinformował zamawiającego, że rezygnuje z podpisania umowy.

Stosownie do art. 255 pkt 7 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp. Art. 263 ustawy Pzp. stanowi, że: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Umiejscowione na końcu przepisu (art.. 255 pkt. 7 ustawy Pzp) odesłanie do art. 263 Pzp wskazuje na możliwość dokonania przez zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców jako alternatywy dla unieważnienia postępowania. Decyzja o odstąpieniu od unieważnienia postępowania należy do swobodnego uznania zamawiającego. Zamawiający może bowiem, przy zaistnieniu przewidzianego w art. 263 Pzp stanu faktycznego, dokonać – w ramach uznania – wyboru jednego z dopuszczalnych w tym przepisie następstw prawnych: ponownie wybrać ofertę spośród pozostałych ofert albo unieważnić postępowanie.
Na podstawie art. 259 ustawy Pzp.. jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

Biorąc pod uwagę powyższe, zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu w części 1 pn. „Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Darnowie” przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp w zw. z art. 259 ustawy Pzp., ponieważ wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23497,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34400,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23497,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xdisc S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132450605

7.3.3) Ulica: Heliotropów

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-796

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23497,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, jako najkorzystniejsza oferta, została wybrana w części 3 zamówienia oferta złożona przez wykonawcę: EKO-ON Sp. Zo.o., Ul. Góra Libertowska 47, 30-444 Libertów.
Zamawiający wyznaczył wybranemu wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 15.11.2023 r. Podpisanie umowy miało odbyć się w formie elektronicznej. W wyznaczonym przez zamawiającego (jako dzień podpisania umowy) terminie, wykonawca nie przesłał zamawiającemu podpisanej z jego strony umowy. Ponadto w dniu 17.11.2023 r. wykonawca poinformował zamawiającego, że rezygnuje z podpisania umowy.

Stosownie do art. 255 pkt 7 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp. Art. 263 ustawy Pzp. stanowi, że: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Umiejscowione na końcu przepisu (art.. 255 pkt. 7 ustawy Pzp) odesłanie do art. 263 Pzp wskazuje na możliwość dokonania przez zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców jako alternatywy dla unieważnienia postępowania. Decyzja o odstąpieniu od unieważnienia postępowania należy do swobodnego uznania zamawiającego. Zamawiający może bowiem, przy zaistnieniu przewidzianego w art. 263 Pzp stanu faktycznego, dokonać – w ramach uznania – wyboru jednego z dopuszczalnych w tym przepisie następstw prawnych: ponownie wybrać ofertę spośród pozostałych ofert albo unieważnić postępowanie.
Na podstawie art. 259 ustawy Pzp.. jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.

Biorąc pod uwagę powyższe, zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu w części 3 pn. „Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Krzanie” przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp w zw. z art. 259 ustawy Pzp., ponieważ wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84362,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119932,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84362,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xdisc S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132450605

7.3.3) Ulica: Heliotropów

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-796

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84362,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.