Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00383795/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00398942/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż instalacji fotowoltaicznych na świetlicach wiejskich w Darnowie, Kokorzynie, Krzanie oraz na budynku zaplecza szatniowo–socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 15
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminakoscian.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakoscian1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji fotowoltaicznych na świetlicach wiejskich w Darnowie, Kokorzynie, Krzanie oraz na budynku zaplecza szatniowo–socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b4ec267-4c8f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025230/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Montaż instalacji fotowoltaicznych na świetlicach wiejskich w Darnowie, Kokorzynie i Krzanie oraz na budynku zaplecza szatniowo – socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383795
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131901,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Część 1 Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w DarnowiePrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Darnowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji – instalacja fotowoltaiczna o mocy generatora od 3,4 kWp do 3,6 kWp
Zakres prac instalacyjnych obejmuje:
• Montaż konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych
• Montaż paneli fotowoltaicznych
• Montaż instalacji przewodów AC i DC
• Montaż instalacji rozdzielnicy DC
• Montaż falownika
• Montaż instalacji uziemiającej
• Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów elektrycznych
Zakres prac budowlanych obejmuje:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń
• zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń
• wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody
• uszczelnienie przepustów
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
• paneli fotowoltaicznych
• konstrukcji wsporczej
• inwertera DC/AC (falownika) z funkcją pomiaru wyprodukowanej energii elektrycznej
• instalacji prądu stałego i przemiennego
• instalacji odgromowej dla instalacji PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 17579,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2/ Część 2 Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w KokorzyniePrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Kokorzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji – instalacja fotowoltaiczna o mocy generatora od 5,6 kWp do 5,8 kWp
Zakres prac instalacyjnych obejmuje:
• Montaż konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych
• Montaż paneli fotowoltaicznych
• Montaż instalacji przewodów AC i DC
• Montaż instalacji rozdzielnicy DC
• Montaż falownika
• Montaż instalacji uziemiającej
• Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów elektrycznych
Zakres prac budowlanych obejmuje:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń
• zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń
• wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody
• uszczelnienie przepustów
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
• paneli fotowoltaicznych
• konstrukcji wsporczej
• inwertera DC/AC (falownika) z funkcją pomiaru wyprodukowanej energii elektrycznej
• instalacji prądu stałego i przemiennego
• instalacji odgromowej dla instalacji PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 20243,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3/ Część 3 Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w KrzaniePrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Krzanie wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji – instalacja fotowoltaiczna o mocy generatora od 3,4 kWp do 3,6 kWp
Zakres prac instalacyjnych obejmuje:
• Montaż konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych
• Montaż paneli fotowoltaicznych
• Montaż instalacji przewodów AC i DC
• Montaż instalacji rozdzielnicy DC
• Montaż falownika
• Montaż instalacji uziemiającej
• Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów elektrycznych
Zakres prac budowlanych obejmuje:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń
• zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń
• wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody
• uszczelnienie przepustów
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
• paneli fotowoltaicznych
• konstrukcji wsporczej
• inwertera DC/AC (falownika) z funkcją pomiaru wyprodukowanej energii elektrycznej
• instalacji prądu stałego i przemiennego
• instalacji odgromowej dla instalacji PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 17666,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4/ Część 4 Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku zaplecza szatniowo-socjalnego przy boiskach sportowych w Starych OborzyskachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku zaplecza szatniowo-socjalnego przy boiskach sportowych w Starych Oborzyskach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji – instalacja fotowoltaiczna o mocy generatora od 13,5 kWp do 14 kWp z magazynem energii o pojemości od 14,5 kWh do 15,5 kWh
Zakres prac instalacyjnych obejmuje:
• Montaż konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych
• Montaż paneli fotowoltaicznych
• Montaż instalacji przewodów AC i DC
• Montaż instalacji rozdzielnicy DC
• Montaż falownika
• Montaż systemu magazynowania energii
• Montaż instalacji uziemiającej
• Wykonanie niezbędnych badań i pomiarów elektrycznych
Zakres prac budowlanych obejmuje:
• wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń
• zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń
• wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody
• uszczelnienie przepustów
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składać się musi przede wszystkim z następujących elementów:
• paneli fotowoltaicznych
• konstrukcji wsporczej
• inwertera DC/AC (falownika) z funkcją pomiaru wyprodukowanej energii elektrycznej
• instalacji prądu stałego i przemiennego
• instalacji odgromowej dla instalacji PV
• magazynu energii
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
4.5.5.) Wartość części: 76411,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, jako najkorzystniejsza oferta, została wybrana w części 1 zamówienia oferta złożona przez wykonawcę: EKO-ON Sp. Zo.o., Ul. Góra Libertowska 47, 30-444 Libertów.
Zamawiający wyznaczył wybranemu wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 15.11.2023 r. Podpisanie umowy miało odbyć się w formie elektronicznej. W wyznaczonym przez zamawiającego (jako dzień podpisania umowy) terminie, wykonawca nie przesłał zamawiającemu podpisanej z jego strony umowy. Ponadto w dniu 17.11.2023 r. wykonawca poinformował zamawiającego, że rezygnuje z podpisania umowy.
Stosownie do art. 255 pkt 7 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp. Art. 263 ustawy Pzp. stanowi, że: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Umiejscowione na końcu przepisu (art.. 255 pkt. 7 ustawy Pzp) odesłanie do art. 263 Pzp wskazuje na możliwość dokonania przez zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców jako alternatywy dla unieważnienia postępowania. Decyzja o odstąpieniu od unieważnienia postępowania należy do swobodnego uznania zamawiającego. Zamawiający może bowiem, przy zaistnieniu przewidzianego w art. 263 Pzp stanu faktycznego, dokonać – w ramach uznania – wyboru jednego z dopuszczalnych w tym przepisie następstw prawnych: ponownie wybrać ofertę spośród pozostałych ofert albo unieważnić postępowanie.
Na podstawie art. 259 ustawy Pzp.. jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
Biorąc pod uwagę powyższe, zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu w części 1 pn. „Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Darnowie” przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp w zw. z art. 259 ustawy Pzp., ponieważ wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23497,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34400,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23497,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xdisc S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132450605
7.3.3) Ulica: Heliotropów
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-796
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23497,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, jako najkorzystniejsza oferta, została wybrana w części 3 zamówienia oferta złożona przez wykonawcę: EKO-ON Sp. Zo.o., Ul. Góra Libertowska 47, 30-444 Libertów.
Zamawiający wyznaczył wybranemu wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 15.11.2023 r. Podpisanie umowy miało odbyć się w formie elektronicznej. W wyznaczonym przez zamawiającego (jako dzień podpisania umowy) terminie, wykonawca nie przesłał zamawiającemu podpisanej z jego strony umowy. Ponadto w dniu 17.11.2023 r. wykonawca poinformował zamawiającego, że rezygnuje z podpisania umowy.
Stosownie do art. 255 pkt 7 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp. Art. 263 ustawy Pzp. stanowi, że: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Umiejscowione na końcu przepisu (art.. 255 pkt. 7 ustawy Pzp) odesłanie do art. 263 Pzp wskazuje na możliwość dokonania przez zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców jako alternatywy dla unieważnienia postępowania. Decyzja o odstąpieniu od unieważnienia postępowania należy do swobodnego uznania zamawiającego. Zamawiający może bowiem, przy zaistnieniu przewidzianego w art. 263 Pzp stanu faktycznego, dokonać – w ramach uznania – wyboru jednego z dopuszczalnych w tym przepisie następstw prawnych: ponownie wybrać ofertę spośród pozostałych ofert albo unieważnić postępowanie.
Na podstawie art. 259 ustawy Pzp.. jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
Biorąc pod uwagę powyższe, zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu w części 3 pn. „Montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Krzanie” przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp w zw. z art. 259 ustawy Pzp., ponieważ wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84362,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119932,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84362,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xdisc S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132450605
7.3.3) Ulica: Heliotropów
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-796
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84362,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.