eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Iluminacja świąteczna Wilanowa



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Iluminacja świąteczna Wilanowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Iluminacja świąteczna Wilanowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-849895de-7a3d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wynajem, montaż, demontaż i serwis iluminacji świątecznej na terenie Dzielnicy Wilanów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 51/WKU/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205701,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Jest zaprojektowanie i zamontowanie unikatowej świetlnej Dekoracji świątecznej wilanowskich ulic - w tym rond i placów, zgodnie z wykazem i opisem w załączniku nr 1 umowy. Przedstawione wizualizacje Dekoracji powinny oddawać świąteczny wystrój miasta, estetykę przestrzeni w sposób oryginalny, pozwalając na uzyskanie najciekawszych efektów wizualnych i jednocześnie energooszczędnych z zastosowaniem oświetlenia LED.
Dekoracje mają być dobrane gabarytami do wielkości słupów latarniowych oraz przestrzeni placów i rond na których będą montowane. Kształty konstrukcji dekoracji powinny stanowić integralne części rysunku wzoru.
2. Transport, montaż i demontaż Dekoracji - Gotowość specjalistycznego sprzętu do załadunku, transportu i rozładunku Dekoracji. Posiadanie specjalistycznych regałów do transportu elementów z zamontowanym systemem iluminacji. Dysponowanie wykwalifikowanym personelem do prac wysokościowych, montażu konstrukcji. Zamawiający wyznacza termin inauguracji ekspozycji. Wykonawca użyje techniki montażu zapewniające bezpieczną eksploatację podczas sezonu. Wykonawca w systemach montażu zaproponuje rozwiązania techniczne ograniczające ryzyko uszkodzenia słupów latarniowych i Dekoracji podczas silnych wiatrów.
3. Konserwacja i ubezpieczenie Dekoracji w trakcie ekspozycji Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobowy dyżur serwisowy. Łączność poprzez 2. numery telefonii komórkowej
i pocztę elektroniczną. Na zgłoszenia przekazywane przez Zamawiającego należy po realizacji naprawy przekazać odpowiedź na adres poczty elektronicznej: a.poplawska@um.warszawa.pl. Czas reakcji na zgłoszenie usterki do …….. godzin. Gotowość sprzętu do usuwania ewentualnych usterek lub zniszczeń w Dekoracji. Zabezpieczenie stanów magazynowych oświetlenia kompatybilnego z zainstalowanymi produktami, koniecznych do bieżącego serwisu Dekoracji.
4. Zabezpieczenie materiałów do serwisów Dekoracji – posiadanie zaplecza magazynowo-technicznego do wysuszenia, konserwacji, czyszczenia dekoracji. Dysponowanie wykwalifikowanym personelem do konserwacji systemu sterowania iluminacją. Dysponowanie elementami składowymi dekoracji potrzebnymi do naprawy i uzupełniania dekoracji (kompatybilne oświetlenie LED). Przez cały okres ekspozycji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanów magazynowych elementów składowych Dekoracji, umożliwiających jej bieżące naprawy i konserwację.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243813,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243813,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243813,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342487835

7.3.3) Ulica: Stanisława Noakowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243813,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-05 do 2024-02-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.