eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap I od km 15+300 do km 18+300"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap I od km 15+300 do km 18+300”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/849204

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap I od km 15+300 do km 18+300”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e09ee6-8398-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055067/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219 N - Etap I (Miłomłyn - Tarda)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.25.2023.BŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N – Etap I od km 15+300 do km 18+300 zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1a do SWZ), dokumentacją techniczną wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Opis istniejącego stanu technicznego:
Droga powiatowa nr 1219N na odcinku Tarda – Miłomłyn klasy L, zmiennej szerokości od 4,2m do 4,7m, nawierzchnia bitumiczna w złym stanie technicznym z licznymi nierównościami, ubytkami i spękaniami.
3. Zakres prac zamówienia:
1) rozbiórka istniejącej nawierzchni
2) wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni
3) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów i chodnika
4) wykonanie/poprawa odwodnienia jezdni
5) regulacja rowów odwadniających
6) zastosowanie elementów bezpieczeństwa ruchu (nowe oznakowanie pionowe i poziome)
4. Zamawiający informuje że:
1) Warstwy wzmacniające podłoża pod poszerzenia należy wykonać poprzez stabilizację gruntu cementem o parametrach wytrzymałościowych C5/6;
2) Zamawiający dopuszcza wykonanie podbudów z kruszywa 0/31,5 o stopniu przekruszenia C50/30;
3) Należy wykonać warstwy bitumiczne dla kategorii ruchu KR3;
4) Zamawiający zabezpieczy brakującą ilość destruktu, który wykonawca odbierze transportem własnym z placu wskazanego przez Zamawiającego w odległości do 50 km;
5) Zakres robót zakłada demontaż i montaż istniejących barier energochłonnych;
6) W pozycji 55 Przedmiaru robót Zamawiający uwzględnił wykonanie ścieku betonowego trójkątnego według KPED 01.06;
7) W pozycji 58 Przedmiaru robót Zamawiający uwzględnił wykonanie ścieku betonowego skarpowego według KPED 01.24;
8) W pozycjach 53, 56, 61 Przedmiaru robót Zamawiający uwzględnił wykonanie podbudów betonowych z betonu C12/15;
9) Zamawiający informuje, że zakres robót określonych w pozycji 4 przedmiaru robót dotyczy odbudowania nasypów i poboczy wynikających ze zmiany lokalizacji istniejących rowów. Nasypy zostaną wykonane z materiału dostarczonego przez wykonawcę. Ich lokalizacja zostanie wskazana przed przystąpieniem do robót;
10) Zamawiający informuje, że zakres robót określonych w pozycji 4 przedmiaru robót dotyczy zdjęcia warstwy humusu i odtworzenia przekroju pasa drogowego wynikającego ze zmiany lokalizacji istniejących rowów. Ich lokalizacja zostanie wskazana przed przystąpieniem do robót;
11) W załączonej zmienionej decyzji środowiskowej – postanowieniu o sprostowaniu omyłki został zmieniony zapis według którego roboty budowlane należy rozpocząć poza okresem lęgowym i można je dalej kontynuować w trakcie jego trwania;
12) W kosztach ogólnych realizacji zadania należy uwzględnić zabezpieczenie
54 sztuk drzew, zgodnie z wymaganiami decyzji środowiskowej;
13) Należy przyjąć nasadzenie drzew o obwodzie min. 12 cm, zgodnie z decyzją na wycinkę drzew.
5. Dodatkowe informacje:
1) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.
2) Wykonawca rozpocznie realizację umowy niezwłocznie po jej zawarciu i będzie wykonywał swoje zobowiązania z odpowiednim pośpiechem, aby dotrzymać terminu realizacji umowy, nawet w przypadku napotkania niespodziewanych trudności.
3) Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego (co najmniej raz na miesiąc), informowania Zamawiającego
o przebiegu realizacji umowy w formie raportów zawierających stan zaawansowania robót (przesłanych drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@zdp.ostroda.pl bądź dostarczenie osobiście do tut. zarządu).
4) Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego
o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania terminu wykonania zamówienia oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe- w sposób minimalizujący opóźnienie.
6. Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
7. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
4) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
5) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
6) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt.
8. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap I od km 15+300 do km 18+300. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
a) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych od siebie wykonawców;
b) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
c) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono, na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp - „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4992041,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5722730,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.