Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00499491/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap I od km 15+300 do km 18+300”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8492041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap I od km 15+300 do km 18+300”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e09ee6-8398-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055067/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219 N - Etap I (Miłomłyn - Tarda)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.25.2023.BŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N – Etap I od km 15+300 do km 18+300 zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1a do SWZ), dokumentacją techniczną wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, (załącznik nr 4 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Opis istniejącego stanu technicznego:
Droga powiatowa nr 1219N na odcinku Tarda – Miłomłyn klasy L, zmiennej szerokości od 4,2m do 4,7m, nawierzchnia bitumiczna w złym stanie technicznym z licznymi nierównościami, ubytkami i spękaniami.
3. Zakres prac zamówienia:
1) rozbiórka istniejącej nawierzchni
2) wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni
3) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów i chodnika
4) wykonanie/poprawa odwodnienia jezdni
5) regulacja rowów odwadniających
6) zastosowanie elementów bezpieczeństwa ruchu (nowe oznakowanie pionowe i poziome)
4. Zamawiający informuje że:
1) Warstwy wzmacniające podłoża pod poszerzenia należy wykonać poprzez stabilizację gruntu cementem o parametrach wytrzymałościowych C5/6;
2) Zamawiający dopuszcza wykonanie podbudów z kruszywa 0/31,5 o stopniu przekruszenia C50/30;
3) Należy wykonać warstwy bitumiczne dla kategorii ruchu KR3;
4) Zamawiający zabezpieczy brakującą ilość destruktu, który wykonawca odbierze transportem własnym z placu wskazanego przez Zamawiającego w odległości do 50 km;
5) Zakres robót zakłada demontaż i montaż istniejących barier energochłonnych;
6) W pozycji 55 Przedmiaru robót Zamawiający uwzględnił wykonanie ścieku betonowego trójkątnego według KPED 01.06;
7) W pozycji 58 Przedmiaru robót Zamawiający uwzględnił wykonanie ścieku betonowego skarpowego według KPED 01.24;
8) W pozycjach 53, 56, 61 Przedmiaru robót Zamawiający uwzględnił wykonanie podbudów betonowych z betonu C12/15;
9) Zamawiający informuje, że zakres robót określonych w pozycji 4 przedmiaru robót dotyczy odbudowania nasypów i poboczy wynikających ze zmiany lokalizacji istniejących rowów. Nasypy zostaną wykonane z materiału dostarczonego przez wykonawcę. Ich lokalizacja zostanie wskazana przed przystąpieniem do robót;
10) Zamawiający informuje, że zakres robót określonych w pozycji 4 przedmiaru robót dotyczy zdjęcia warstwy humusu i odtworzenia przekroju pasa drogowego wynikającego ze zmiany lokalizacji istniejących rowów. Ich lokalizacja zostanie wskazana przed przystąpieniem do robót;
11) W załączonej zmienionej decyzji środowiskowej – postanowieniu o sprostowaniu omyłki został zmieniony zapis według którego roboty budowlane należy rozpocząć poza okresem lęgowym i można je dalej kontynuować w trakcie jego trwania;
12) W kosztach ogólnych realizacji zadania należy uwzględnić zabezpieczenie
54 sztuk drzew, zgodnie z wymaganiami decyzji środowiskowej;
13) Należy przyjąć nasadzenie drzew o obwodzie min. 12 cm, zgodnie z decyzją na wycinkę drzew.
5. Dodatkowe informacje:
1) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.
2) Wykonawca rozpocznie realizację umowy niezwłocznie po jej zawarciu i będzie wykonywał swoje zobowiązania z odpowiednim pośpiechem, aby dotrzymać terminu realizacji umowy, nawet w przypadku napotkania niespodziewanych trudności.
3) Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego (co najmniej raz na miesiąc), informowania Zamawiającego
o przebiegu realizacji umowy w formie raportów zawierających stan zaawansowania robót (przesłanych drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@zdp.ostroda.pl bądź dostarczenie osobiście do tut. zarządu).
4) Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego
o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania terminu wykonania zamówienia oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe- w sposób minimalizujący opóźnienie.
6. Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
7. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
4) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
5) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
6) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt.
8. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N - Etap I od km 15+300 do km 18+300. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
a) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych od siebie wykonawców;
b) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
c) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Postępowanie unieważniono, na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp - „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4992041,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5722730,60 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
- OBSŁUGA WYCIĄGU NART WODNYCH NAD JEZ. DRWĘCKIM W OSTRÓDZIE
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH PRZEBUDOWY DRÓG GRUNTOWYCH W OSTRÓDZIE
- MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.