Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00398601/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
- 2023/BZP 00410535/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00416513/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00428048/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00444200/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00448117/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup i dostawa mikrobusów współfinansowanych z PFRON"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piekoszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 66A
1.5.2.) Miejscowość: Piekoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-065
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piekoszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43504487-53af-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zakup i dostawa mikrobusów współfinansowanych z PFRON"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43504487-53af-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076370/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ,,Zakup i dostawa mikrobusów współfinansowanych z PFRON"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.2.17.2023.MKG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Zakup i dostawa 9-cio osobowego busa w wersji standardowej na potrzeby zapewnienia transportu osobom z niepełnosprawnościami”4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 158802,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Zakup i dostawa mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózku,inwalidzkim na potrzeby Zespołu Oświatowych Placówek Integracyjnych Micigózd”4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 174110,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) tj. w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) tj. w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI PIEKOSZÓW
więcej: przetargi PIEKOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego - "mikrobusa" - przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- DOSTAWA JEDNEGO, FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO 9-MIEJSCOWEGO
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
- Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich
- Numer postępowania: ZP/25/2024 pn. Dostawa 5 sztuk pojazdów osobowych w wersji nieoznakowany dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- zakup i dostawa samochodu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.