eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miączyn › Budowa chodników na terenie gminy Miączyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników na terenie gminy Miączyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miączyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miączyn

1.5.2.) Miejscowość: Miączyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-455

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6180005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miaczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miaczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miaczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników na terenie gminy Miączyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3f4dbe1-749a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065205/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa chodników na terenie gminy Miączyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465483

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ-III.2710.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 110737L w zakresie budowy chodnika w miejscowości Niewirków na odcinku o długości 850,09 m. W ramach zadania powstanie chodnik o szerokości 1,80 m z kostki brukowej betonowej behaton koloru szarego grubości 6 cm obramowany obrzeżem betonowym 6x20x100. Na zjazdach zlokalizowanych przez chodnik zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej betonowej behaton 8 cm. Zjazdy przez chodnik zostaną obramowane obrzeżem betonowym 8x30x100. Dodatkowo w ramach zadania na zjazdach do posesji i pól zostanie wykonana nawierzchnia z warstwy kruszywa stabilizowanego mechanicznie jako dowiązanie do istniejącej nawierzchni jezdni oraz posesji. W ramach zadania zostaną także wymienione części przelotowe przepustów pod zjazdami na rury HDPE Ø40 na istniejącym rowie. W km 0+214,00 – 0+224,00 oraz w km 0+806,00 – 0+826,00 zaprojektowano peron przystankowy o wymiarach 3x20 m zlokalizowanym przy krawędzi jezdni. W km 0+222,10-0+223,90 zaprojektowano dojście do peronu przystankowego o szerokości 1,80m i długości Peron należy wykonać z kostki brukowej behaton 6 cm. Peron od krawędzi jezdni został obramowany krawężnikiem betonowym 15x30x100 odsłoniętym na 12 cm powyżej nawierzchni jezdni. Na peronie zaprojektowano system fakturowych oznaczeń z płyt z wypustkami o wymiarach 40x40x5. Dodatkowo chodnik od km 0+784,57 został zlokalizowany przy krawędzi jezdni z uwagi na ograniczoną szerokość pasa drogowego. Od strony jezdni został obramowany krawężnikiem betonowym 15x30x100 o odsłonięci 12 cm. Na odcinku chodnika zlokalizowanego przy krawędzi jezdni projektuje się przepust o długości 96 m na istniejącym rowie. Odwodnienie przedmiotowego chodnika odbywać się będzie poprzez ukształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych, woda opadowa spływać będzie do istniejącego rowu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 518853,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 110734L w zakresie budowy chodnika w miejscowości Zawalów na odcinku o długości 833,55 m. W ramach zadania powstanie chodnik o szerokości 1,80 m z kostki brukowej betonowej behaton koloru szarego grubości 6 cm, który zostanie obramowany obrzeżem betonowym 6x20x100. Na zjazdach zlokalizowanych przez chodnik zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej betonowej behaton 8 cm. Zjazdy przez chodnik zostaną obramowane obrzeżem betonowym 8x30x100. Dodatkowo w ramach zadania na zjazdach do posesji i pól zostanie wykonana nawierzchnia z warstwy kruszywa stabilizowanego mechanicznie jako dowiązanie do istniejącej nawierzchni jezdni oraz posesji. W km 0+162,00-0+170,65 projektuje się przejście dla pieszych o wymiarach 4x2,50 oraz 4x 4,80 m. Na przejściach należy wykonać krawężnik wtopiony 15x30 z odsłonięciem 2 cm. Na przejściu zaprojektowano system fakturowych oznaczeń z płyt z wypustkami o wymiarach 40x40x5. Dodatkowo w km 0+264,83-0+298,43 projektuje się parking z betonowej kostki brukowej behaton 8 cm z miejscami postojowymi o wymiarach 2,5x5 w ilości 10 szt. oraz jedno miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej o wymiarach 3,6x5. Miejsca postojowe należy wyznaczyć za pomocą kostki brukowej Holland koloru czerwonego o grubości 8 cm. Przedmiotowy chodnik obramować należy krawężnikiem 15x30 odsłoniętym na 12 cm, zaś połączenie istniejącej jezdni z parkingiem należy wykonać z krawężnika 15x30 wtopionego. Odwodnienie przedmiotowego chodnika i parkingu odbywać się będzie powierzchniowo poprzez ukształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 582107,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614975,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833731,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614975,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSK TEAM Monika Krasnopolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222664863

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614975,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563978,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989651,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563978,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-BRUK Alicja Kierepka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222546158

7.3.4) Miejscowość: Kalinowice

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563978,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.