eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pruszek-iskra@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-774cc08d-83b2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053651/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 Kompleksowe, sukcesywne świadczenie usług cateringowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495906

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.94.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 403242,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
2. Miejsce realizacji: teren miasta Częstochowy.
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku numer 1 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak podziału zamówienia na części nie narusza zasady zachowania uczciwej konkurencji poprzez ograniczenie dostępu do zamówienia dla małych lub średnich przedsiębiorców.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
8. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 roku.
9. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu obowiązywania umowy maksymalnie o 5 miesięcy w sytuacji, gdy do dnia 31.12.2024 roku, Zamawiający nie wykorzysta pełnej ogólnej wartości umowy wynikającej z szacunkowego zapotrzebowania zawartego w Formularzu cenowym.
10. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165325,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460985,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165325,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ZŁOTE ARKADY” Marzanna Przerada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731012397

7.3.3) Ulica: Boya-Żeleńskiego

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165325 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W niniejszym postępowaniu wpłynęły dokumenty od Pana Artura Brędzel - BOULANGERIE ARTUR BRĘDZEL z siedzibą w Konopiskach. Dane osoby składającej dokumenty, Zamawiający ustalił na podstawie zbioru informacji o ofertach dostępnych na stronie prowadzonego postępowania. Pan Artur Brędzel złożył dokumenty w formacie jpg.xml. Zamawiający nie miał możliwości zapoznania się z dokumentami. Przedłożone dokumenty posiadały zbyt niską rozdzielczość. Podczas próby powiększenia tekstu, stawał się on niewyraźny i rozmazany.
Możliwość zapoznania się z treścią oświadczenia woli przez adresata jest warunkiem sine qua non złożenia takiego oświadczenia. Zgodnie z art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego do złożenia innej osobie oświadczenia woli w postaci elektronicznej dochodzi wtedy, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią.
Plik o zbyt małej rozdzielczości, z którego treścią odbiorca nie może się zapoznać, powoduje, iż Zamawiający nie może stwierdzić, jaka jest treść tam zawarta. Na gruncie przywołanych powyżej przepisów nie sposób uznać przedłożenie plików przez Artura Brędzel za złożenie oświadczenia woli, gdyż nie wyraża w sposób czytelny woli składającego, a także nie został doręczony Zamawiającemu w taki sposób, by mógł się z nim zapoznać.
Wykonawca przekazał pliki, z których treścią Zamawiający nie był w stanie się zapoznać podczas czynności otwarcia i badania ofert. W wyniku przeprowadzonych czynności wyjaśniających ustalono, iż przyczyna braku możliwości otwarcia plików przesłanych przez pana Artura Brędzel leży po stronie Wykonawcy, w związku z czym należy uznać, iż oferta nie została przez niego złożona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.