eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milówka › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123

1.5.2.) Miejscowość: Milówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5c5ad68-7c74-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5c5ad68-7c74-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036280/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477411

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 327047,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Milówka o łącznej długości dróg (tam i z powrotem), z uwzględnieniem przejazdów pomiędzy odcinkami dróg w poszczególnych częściach – 60,32 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadania, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono jedną kolejność odśnieżania dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Zadanie dla każdej części obejmuje:
- odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni,
- zwalczanie śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (głównie na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, podjazdach, zjazdach i zatoczkach) na całej szerokości jezdni,
- usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki).
Materiały do zastosowania w akcji (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm, sól drogowa) zapewnia Wykonawca usługi.
3. Wykaz dróg gminnych podlegających odśnieżaniu stanowi zał. nr 8 do SWZ.
4. W pasach dróg objętych wykazami do zimowego utrzymania mogą znajdować się urządzenia: hydranty, umocnienia skarp, korytka ściekowe itp. oraz ogrodzenia, które w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu mogą stać się niewidoczne. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich oznakowanie w celu uniknięcia uszkodzenia. Koszty wykonania ewentualnych zabezpieczeń należy ująć w cenie oferty.
5. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach, a w przypadku występowania opadów ciągłych również przed godziną 14-tą.
6. Odśnieżanie parkingów oraz placów wykazanych do odśnieżania należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu, a w przypadku nadmiaru śniegu również jego wywóz.
7. Gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców).
Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacji o występowaniu wiatru oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za gotowość do wykonywania usługi (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców) wynagrodzenie ryczałtowe za miesiąc, określone w następujący sposób:
W przypadku, gdy świadczenie usługi przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania dotyczące przedmiotowego postępowania w trakcie jednego miesiąca nie osiągnie łącznego wynagrodzenia w wysokości 1 500 zł brutto, wtedy Zamawiający zapłaci różnicę pomiędzy osiągniętym wynagrodzeniem a kwotą 1 500 zł brutto.
W przypadku braku wykonywania usługi w danym miesiącu (okres bezśnieżny, bez likwidacji śliskości lub błota pośniegowego itp.), przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania, Zamawiający zapłaci kwotę 1 500 zł brutto za gotowość do wykonywania usługi.
8. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm lub sól drogowa) oraz do „płużenia” powierzchni drogi.
9. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu zgodnie z zapisem Rozdziału II, pkt. 4 ppkt 2 SWZ.
10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość materiałów uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Koszt tych materiałów należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu.
11. O rozpoczęciu i zaprzestaniu zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Milówka. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne musi być odnotowane w comiesięcznym „Raporcie z zimowego utrzymania dróg”.
12. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym „Raportem z zimowego utrzymania dróg” sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość godzin pracy sprzętu oraz wskazanie panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego ilość godzin przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 godziny pracy sprzętu zimowego utrzymania dróg.
13. Zamawiający zastrzega, że:
- zakres usługi przyjętej do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczona lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione.
14. Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej będzie wyposażona w urządzenie GPS, do określenia lokalizacji oraz pracy sprzętu. Urządzenie GPS będzie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. Montaż urządzenia rejestrującego odbędzie się w ciągu 7 dni od podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dzierżawy urządzeń GPS będzie pokrywał Zamawiający. Wykonawca będzie odpowiadał za zamontowane urządzenie GPS.
Praca urządzenia polega na:
- automatycznym zapisie danych o czasie i trasie przejazdu,
- w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu,
- w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności.
15. Poniżej podane zostały:
- łączne długości dróg (z uwzględnieniem dróg ślepych oraz przejazdów pomiędzy odcinkami dróg) oraz placów i parkingów wytypowanych do odśnieżania w poszczególnych grupach,
- szacunkowe liczby godzin pracy sprzętu dla zimowego utrzymania dróg.
16. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
17. Gmina Milówka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawców.
Powyższe zasady dotyczą z osobna każdej z 3 części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
90620000-9 – usługi odśnieżania,
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 – usługi zamiatania ulic
Część 1 – I grupa dróg/Górna Milówka, Kolonia Zabawa
Łączna długość dróg - 32 360 mb
Szacunkowa liczba godzin pracy wynosi: 200 godzin
Uwaga:
Weryfikacja Raportów z zimowego utrzymania dróg na poszczególne części z uwzględnieniem zapisów sprzęt GPS będzie podstawą do wystawienia faktury VAT lub rachunku za dany miesiąc odśnieżania. Weryfikacji dokona upoważniony pracownik Gminy Milówka odpowiedzialny za prowadzenie Akcji Zima.
19. Pozostałe warunki:
Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej wysokości kwoty brutto z umowy, obejmującej termin sezonu zimowego utrzymania dróg. Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopie polisy wraz z dowodem opłacenia polisy.
Niedostarczenie ww. dokumentu będzie skutkowało nie podpisaniem umowy z Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 77744,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Milówka o łącznej długości dróg (tam i z powrotem), z uwzględnieniem przejazdów pomiędzy odcinkami dróg w poszczególnych częściach – 60,32 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadania, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono jedną kolejność odśnieżania dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Zadanie dla każdej części obejmuje:
- odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni,
- zwalczanie śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (głównie na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, podjazdach, zjazdach i zatoczkach) na całej szerokości jezdni,
- usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki).
Materiały do zastosowania w akcji (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm, sól drogowa) zapewnia Wykonawca usługi.
3. Wykaz dróg gminnych podlegających odśnieżaniu stanowi zał. nr 8 do SWZ.
4. W pasach dróg objętych wykazami do zimowego utrzymania mogą znajdować się urządzenia: hydranty, umocnienia skarp, korytka ściekowe itp. oraz ogrodzenia, które w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu mogą stać się niewidoczne. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich oznakowanie w celu uniknięcia uszkodzenia. Koszty wykonania ewentualnych zabezpieczeń należy ująć w cenie oferty.
5. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach, a w przypadku występowania opadów ciągłych również przed godziną 14-tą.
6. Odśnieżanie parkingów oraz placów wykazanych do odśnieżania należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu, a w przypadku nadmiaru śniegu również jego wywóz.
7. Gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców).
Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacji o występowaniu wiatru oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za gotowość do wykonywania usługi (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców) wynagrodzenie ryczałtowe za miesiąc, określone w następujący sposób:
W przypadku, gdy świadczenie usługi przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania dotyczące przedmiotowego postępowania w trakcie jednego miesiąca nie osiągnie łącznego wynagrodzenia w wysokości 1 500 zł brutto, wtedy Zamawiający zapłaci różnicę pomiędzy osiągniętym wynagrodzeniem a kwotą 1 500 zł brutto.
W przypadku braku wykonywania usługi w danym miesiącu (okres bezśnieżny, bez likwidacji śliskości lub błota pośniegowego itp.), przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania, Zamawiający zapłaci kwotę 1 500 zł brutto za gotowość do wykonywania usługi.
8. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm lub sól drogowa) oraz do „płużenia” powierzchni drogi.
9. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu zgodnie z zapisem Rozdziału II, pkt. 4 ppkt 2 SWZ.
10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość materiałów uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Koszt tych materiałów należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu.
11. O rozpoczęciu i zaprzestaniu zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Milówka. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne musi być odnotowane w comiesięcznym „Raporcie z zimowego utrzymania dróg”.
12. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym „Raportem z zimowego utrzymania dróg” sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość godzin pracy sprzętu oraz wskazanie panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego ilość godzin przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 godziny pracy sprzętu zimowego utrzymania dróg.
13. Zamawiający zastrzega, że:
- zakres usługi przyjętej do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczona lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione.
14. Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej będzie wyposażona w urządzenie GPS, do określenia lokalizacji oraz pracy sprzętu. Urządzenie GPS będzie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. Montaż urządzenia rejestrującego odbędzie się w ciągu 7 dni od podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dzierżawy urządzeń GPS będzie pokrywał Zamawiający. Wykonawca będzie odpowiadał za zamontowane urządzenie GPS.
Praca urządzenia polega na:
- automatycznym zapisie danych o czasie i trasie przejazdu,
- w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu,
- w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności.
15. Poniżej podane zostały:
- łączne długości dróg (z uwzględnieniem dróg ślepych oraz przejazdów pomiędzy odcinkami dróg) oraz placów i parkingów wytypowanych do odśnieżania w poszczególnych grupach,
- szacunkowe liczby godzin pracy sprzętu dla zimowego utrzymania dróg.
16. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
17. Gmina Milówka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawców.
Powyższe zasady dotyczą z osobna każdej z 3 części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
90620000-9 – usługi odśnieżania,
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 – usługi zamiatania ulic
Część 2 - III grupa dróg Laliki
Łączna długość dróg : 17 460 mb
Szacowana liczba godzin pracy wynosi: 310 godzin
Uwaga:
Weryfikacja Raportów z zimowego utrzymania dróg na poszczególne części z uwzględnieniem zapisów sprzęt GPS będzie podstawą do wystawienia faktury VAT lub rachunku za dany miesiąc odśnieżania. Weryfikacji dokona upoważniony pracownik Gminy Milówka odpowiedzialny za prowadzenie Akcji Zima.
19. Pozostałe warunki:
Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej wysokości kwoty brutto z umowy, obejmującej termin sezonu zimowego utrzymania dróg. Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopie polisy wraz z dowodem opłacenia polisy.
Niedostarczenie ww. dokumentu będzie skutkowało nie podpisaniem umowy z Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 130143,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Milówka o łącznej długości dróg (tam i z powrotem), z uwzględnieniem przejazdów pomiędzy odcinkami dróg w poszczególnych częściach – 60,32 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadania, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono jedną kolejność odśnieżania dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Zadanie dla każdej części obejmuje:
- odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni,
- zwalczanie śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (głównie na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, podjazdach, zjazdach i zatoczkach) na całej szerokości jezdni,
- usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki).
Materiały do zastosowania w akcji (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm, sól drogowa) zapewnia Wykonawca usługi.
3. Wykaz dróg gminnych podlegających odśnieżaniu stanowi zał. nr 8 do SWZ.
4. W pasach dróg objętych wykazami do zimowego utrzymania mogą znajdować się urządzenia: hydranty, umocnienia skarp, korytka ściekowe itp. oraz ogrodzenia, które w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu mogą stać się niewidoczne. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich oznakowanie w celu uniknięcia uszkodzenia. Koszty wykonania ewentualnych zabezpieczeń należy ująć w cenie oferty.
5. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach, a w przypadku występowania opadów ciągłych również przed godziną 14-tą.
6. Odśnieżanie parkingów oraz placów wykazanych do odśnieżania należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu, a w przypadku nadmiaru śniegu również jego wywóz.
7. Gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców).
Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacji o występowaniu wiatru oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za gotowość do wykonywania usługi (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców) wynagrodzenie ryczałtowe za miesiąc, określone w następujący sposób:
W przypadku, gdy świadczenie usługi przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania dotyczące przedmiotowego postępowania w trakcie jednego miesiąca nie osiągnie łącznego wynagrodzenia w wysokości 1 500 zł brutto, wtedy Zamawiający zapłaci różnicę pomiędzy osiągniętym wynagrodzeniem a kwotą 1 500 zł brutto.
W przypadku braku wykonywania usługi w danym miesiącu (okres bezśnieżny, bez likwidacji śliskości lub błota pośniegowego itp.), przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania, Zamawiający zapłaci kwotę 1 500 zł brutto za gotowość do wykonywania usługi.
8. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm lub sól drogowa) oraz do „płużenia” powierzchni drogi.
9. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu zgodnie z zapisem Rozdziału II, pkt. 4 ppkt 2 SWZ.
10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość materiałów uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Koszt tych materiałów należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu.
11. O rozpoczęciu i zaprzestaniu zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Milówka. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne musi być odnotowane w comiesięcznym „Raporcie z zimowego utrzymania dróg”.
12. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym „Raportem z zimowego utrzymania dróg” sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość godzin pracy sprzętu oraz wskazanie panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego ilość godzin przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 godziny pracy sprzętu zimowego utrzymania dróg.
13. Zamawiający zastrzega, że:
- zakres usługi przyjętej do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczona lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione.
14. Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej będzie wyposażona w urządzenie GPS, do określenia lokalizacji oraz pracy sprzętu. Urządzenie GPS będzie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. Montaż urządzenia rejestrującego odbędzie się w ciągu 7 dni od podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dzierżawy urządzeń GPS będzie pokrywał Zamawiający. Wykonawca będzie odpowiadał za zamontowane urządzenie GPS.
Praca urządzenia polega na:
- automatycznym zapisie danych o czasie i trasie przejazdu,
- w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu,
- w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności.
15. Poniżej podane zostały:
- łączne długości dróg (z uwzględnieniem dróg ślepych oraz przejazdów pomiędzy odcinkami dróg) oraz placów i parkingów wytypowanych do odśnieżania w poszczególnych grupach,
- szacunkowe liczby godzin pracy sprzętu dla zimowego utrzymania dróg.
16. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
17. Gmina Milówka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawców.
Powyższe zasady dotyczą z osobna każdej z 3 części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
90620000-9 – usługi odśnieżania,
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 – usługi zamiatania ulic
Część 3 – IV grupa dróg Laliki (stara droga DK 69) w sołectwach : Kamesznica , Szare i Laliki - długości dróg razem 10,50 km od zjazdu z S1 (ul. Krzywa w Kamesznicy) do granicy z gminą Rajcza w Zwardoniu.
Szacunkowa liczba godzin pracy wynosi: 230 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 327047,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79488,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI LEŚNE PIOTR GOŁUCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380377983

7.3.3) Ulica: ZIOŁOWA 198

7.3.4) Miejscowość: Kamesznica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-383

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w części II zamówienia, tj. odśnieżanie dróg III grupa dróg Laliki.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129168,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129168,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129168,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RYSZARD LIGOCKI "NA BESKIDKU"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070413839

7.3.3) Ulica: 43B

7.3.4) Miejscowość: Zwardoń

7.3.5) Kod pocztowy: 34-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129168,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.