eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milówka › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123

1.5.2.) Miejscowość: Milówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5c5ad68-7c74-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036280/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5c5ad68-7c74-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci
elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w sprawie zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą w celu związanym z niniejszym postępowaniem, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana osobowych jest Gmina Milówka Jana Kazimierza 123, 34-360 Milówka;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych – e-mail: iod@milowka.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podsta-wowym pod nazwą: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2023/2024 – nr referencyjny RRG.271.12.2023;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, nie krócej jednak niż okres obowiązywania umowy, upływ terminu gwarancji określonego w umo-wie, okres trwałości projektu/programu;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty-czących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepo-dania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczą-cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyni-ku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwa-rzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Staw-ki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pa-ni/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych przed upływem okresu 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobo-wych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Milówka o łącznej długości dróg (tam i z powrotem), z uwzględnieniem przejazdów pomiędzy odcinkami dróg w poszczególnych częściach – 60,32 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadania, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono jedną kolejność odśnieżania dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Zadanie dla każdej części obejmuje:
- odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni,
- zwalczanie śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (głównie na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, podjazdach, zjazdach i zatoczkach) na całej szerokości jezdni,
- usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki).
Materiały do zastosowania w akcji (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm, sól drogowa) zapewnia Wykonawca usługi.
3. Wykaz dróg gminnych podlegających odśnieżaniu stanowi zał. nr 8 do SWZ.
4. W pasach dróg objętych wykazami do zimowego utrzymania mogą znajdować się urządzenia: hydranty, umocnienia skarp, korytka ściekowe itp. oraz ogrodzenia, które w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu mogą stać się niewidoczne. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich oznakowanie w celu uniknięcia uszkodzenia. Koszty wykonania ewentualnych zabezpieczeń należy ująć w cenie oferty.
5. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach, a w przypadku występowania opadów ciągłych również przed godziną 14-tą.
6. Odśnieżanie parkingów oraz placów wykazanych do odśnieżania należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu, a w przypadku nadmiaru śniegu również jego wywóz.
7. Gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców).
Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacji o występowaniu wiatru oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za gotowość do wykonywania usługi (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców) wynagrodzenie ryczałtowe za miesiąc, określone w następujący sposób:
W przypadku, gdy świadczenie usługi przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania dotyczące przedmiotowego postępowania w trakcie jednego miesiąca nie osiągnie łącznego wynagrodzenia w wysokości 1 500 zł brutto, wtedy Zamawiający zapłaci różnicę pomiędzy osiągniętym wynagrodzeniem a kwotą 1 500 zł brutto.
W przypadku braku wykonywania usługi w danym miesiącu (okres bezśnieżny, bez likwidacji śliskości lub błota pośniegowego itp.), przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania, Zamawiający zapłaci kwotę 1 500 zł brutto za gotowość do wykonywania usługi.
8. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm lub sól drogowa) oraz do „płużenia” powierzchni drogi.
9. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu zgodnie z zapisem Rozdziału II, pkt. 4 ppkt 2 SWZ.
10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość materiałów uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Koszt tych materiałów należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu.
11. O rozpoczęciu i zaprzestaniu zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Milówka. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne musi być odnotowane w comiesięcznym „Raporcie z zimowego utrzymania dróg”.
12. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym „Raportem z zimowego utrzymania dróg” sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość godzin pracy sprzętu oraz wskazanie panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego ilość godzin przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 godziny pracy sprzętu zimowego utrzymania dróg.
13. Zamawiający zastrzega, że:
- zakres usługi przyjętej do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczona lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione.
14. Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej będzie wyposażona w urządzenie GPS, do określenia lokalizacji oraz pracy sprzętu. Urządzenie GPS będzie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. Montaż urządzenia rejestrującego odbędzie się w ciągu 7 dni od podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dzierżawy urządzeń GPS będzie pokrywał Zamawiający. Wykonawca będzie odpowiadał za zamontowane urządzenie GPS.
Praca urządzenia polega na:
- automatycznym zapisie danych o czasie i trasie przejazdu,
- w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu,
- w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności.
15. Poniżej podane zostały:
- łączne długości dróg (z uwzględnieniem dróg ślepych oraz przejazdów pomiędzy odcinkami dróg) oraz placów i parkingów wytypowanych do odśnieżania w poszczególnych grupach,
- szacunkowe liczby godzin pracy sprzętu dla zimowego utrzymania dróg.
16. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
17. Gmina Milówka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawców.
Powyższe zasady dotyczą z osobna każdej z 3 części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
90620000-9 – usługi odśnieżania,
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 – usługi zamiatania ulic
Część 1 – I grupa dróg/Górna Milówka, Kolonia Zabawa
Łączna długość dróg - 32 360 mb
Szacunkowa liczba godzin pracy wynosi: 200 godzin
Uwaga:
Weryfikacja Raportów z zimowego utrzymania dróg na poszczególne części z uwzględnieniem zapisów sprzęt GPS będzie podstawą do wystawienia faktury VAT lub rachunku za dany miesiąc odśnieżania. Weryfikacji dokona upoważniony pracownik Gminy Milówka odpowiedzialny za prowadzenie Akcji Zima.
19. Pozostałe warunki:
Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej wysokości kwoty brutto z umowy, obejmującej termin sezonu zimowego utrzymania dróg. Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopie polisy wraz z dowodem opłacenia polisy.
Niedostarczenie ww. dokumentu będzie skutkowało nie podpisaniem umowy z Wykonawcą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w minutach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Milówka o łącznej długości dróg (tam i z powrotem), z uwzględnieniem przejazdów pomiędzy odcinkami dróg w poszczególnych częściach – 60,32 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadania, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono jedną kolejność odśnieżania dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Zadanie dla każdej części obejmuje:
- odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni,
- zwalczanie śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (głównie na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, podjazdach, zjazdach i zatoczkach) na całej szerokości jezdni,
- usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki).
Materiały do zastosowania w akcji (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm, sól drogowa) zapewnia Wykonawca usługi.
3. Wykaz dróg gminnych podlegających odśnieżaniu stanowi zał. nr 8 do SWZ.
4. W pasach dróg objętych wykazami do zimowego utrzymania mogą znajdować się urządzenia: hydranty, umocnienia skarp, korytka ściekowe itp. oraz ogrodzenia, które w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu mogą stać się niewidoczne. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich oznakowanie w celu uniknięcia uszkodzenia. Koszty wykonania ewentualnych zabezpieczeń należy ująć w cenie oferty.
5. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach, a w przypadku występowania opadów ciągłych również przed godziną 14-tą.
6. Odśnieżanie parkingów oraz placów wykazanych do odśnieżania należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu, a w przypadku nadmiaru śniegu również jego wywóz.
7. Gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców).
Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacji o występowaniu wiatru oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za gotowość do wykonywania usługi (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców) wynagrodzenie ryczałtowe za miesiąc, określone w następujący sposób:
W przypadku, gdy świadczenie usługi przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania dotyczące przedmiotowego postępowania w trakcie jednego miesiąca nie osiągnie łącznego wynagrodzenia w wysokości 1 500 zł brutto, wtedy Zamawiający zapłaci różnicę pomiędzy osiągniętym wynagrodzeniem a kwotą 1 500 zł brutto.
W przypadku braku wykonywania usługi w danym miesiącu (okres bezśnieżny, bez likwidacji śliskości lub błota pośniegowego itp.), przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania, Zamawiający zapłaci kwotę 1 500 zł brutto za gotowość do wykonywania usługi.
8. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm lub sól drogowa) oraz do „płużenia” powierzchni drogi.
9. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu zgodnie z zapisem Rozdziału II, pkt. 4 ppkt 2 SWZ.
10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość materiałów uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Koszt tych materiałów należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu.
11. O rozpoczęciu i zaprzestaniu zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Milówka. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne musi być odnotowane w comiesięcznym „Raporcie z zimowego utrzymania dróg”.
12. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym „Raportem z zimowego utrzymania dróg” sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość godzin pracy sprzętu oraz wskazanie panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego ilość godzin przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 godziny pracy sprzętu zimowego utrzymania dróg.
13. Zamawiający zastrzega, że:
- zakres usługi przyjętej do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczona lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione.
14. Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej będzie wyposażona w urządzenie GPS, do określenia lokalizacji oraz pracy sprzętu. Urządzenie GPS będzie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. Montaż urządzenia rejestrującego odbędzie się w ciągu 7 dni od podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dzierżawy urządzeń GPS będzie pokrywał Zamawiający. Wykonawca będzie odpowiadał za zamontowane urządzenie GPS.
Praca urządzenia polega na:
- automatycznym zapisie danych o czasie i trasie przejazdu,
- w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu,
- w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności.
15. Poniżej podane zostały:
- łączne długości dróg (z uwzględnieniem dróg ślepych oraz przejazdów pomiędzy odcinkami dróg) oraz placów i parkingów wytypowanych do odśnieżania w poszczególnych grupach,
- szacunkowe liczby godzin pracy sprzętu dla zimowego utrzymania dróg.
16. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
17. Gmina Milówka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawców.
Powyższe zasady dotyczą z osobna każdej z 3 części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
90620000-9 – usługi odśnieżania,
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 – usługi zamiatania ulic
Część 2 - III grupa dróg Laliki
Łączna długość dróg : 17 460 mb
Szacowana liczba godzin pracy wynosi: 310 godzin
Uwaga:
Weryfikacja Raportów z zimowego utrzymania dróg na poszczególne części z uwzględnieniem zapisów sprzęt GPS będzie podstawą do wystawienia faktury VAT lub rachunku za dany miesiąc odśnieżania. Weryfikacji dokona upoważniony pracownik Gminy Milówka odpowiedzialny za prowadzenie Akcji Zima.
19. Pozostałe warunki:
Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej wysokości kwoty brutto z umowy, obejmującej termin sezonu zimowego utrzymania dróg. Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopie polisy wraz z dowodem opłacenia polisy.
Niedostarczenie ww. dokumentu będzie skutkowało nie podpisaniem umowy z Wykonawcą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w minutach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Milówka o łącznej długości dróg (tam i z powrotem), z uwzględnieniem przejazdów pomiędzy odcinkami dróg w poszczególnych częściach – 60,32 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadania, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono jedną kolejność odśnieżania dróg gminnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Zadanie dla każdej części obejmuje:
- odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni,
- zwalczanie śliskości na drogach poprzez posypywanie materiałami szorstkimi (głównie na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, podjazdach, zjazdach i zatoczkach) na całej szerokości jezdni,
- usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki).
Materiały do zastosowania w akcji (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm, sól drogowa) zapewnia Wykonawca usługi.
3. Wykaz dróg gminnych podlegających odśnieżaniu stanowi zał. nr 8 do SWZ.
4. W pasach dróg objętych wykazami do zimowego utrzymania mogą znajdować się urządzenia: hydranty, umocnienia skarp, korytka ściekowe itp. oraz ogrodzenia, które w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu mogą stać się niewidoczne. Obowiązkiem Wykonawcy jest ich oznakowanie w celu uniknięcia uszkodzenia. Koszty wykonania ewentualnych zabezpieczeń należy ująć w cenie oferty.
5. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach, a w przypadku występowania opadów ciągłych również przed godziną 14-tą.
6. Odśnieżanie parkingów oraz placów wykazanych do odśnieżania należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu, a w przypadku nadmiaru śniegu również jego wywóz.
7. Gotowość do wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców).
Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacji o występowaniu wiatru oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za gotowość do wykonywania usługi (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i kierowców) wynagrodzenie ryczałtowe za miesiąc, określone w następujący sposób:
W przypadku, gdy świadczenie usługi przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania dotyczące przedmiotowego postępowania w trakcie jednego miesiąca nie osiągnie łącznego wynagrodzenia w wysokości 1 500 zł brutto, wtedy Zamawiający zapłaci różnicę pomiędzy osiągniętym wynagrodzeniem a kwotą 1 500 zł brutto.
W przypadku braku wykonywania usługi w danym miesiącu (okres bezśnieżny, bez likwidacji śliskości lub błota pośniegowego itp.), przez jednego odśnieżającego, bez względu na ilość podpisanych umów na poszczególne części/ grupy odśnieżania, Zamawiający zapłaci kwotę 1 500 zł brutto za gotowość do wykonywania usługi.
8. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek, kruszywo frakcji 2-8 mm lub sól drogowa) oraz do „płużenia” powierzchni drogi.
9. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu zgodnie z zapisem Rozdziału II, pkt. 4 ppkt 2 SWZ.
10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość materiałów uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Koszt tych materiałów należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu.
11. O rozpoczęciu i zaprzestaniu zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Milówka. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne musi być odnotowane w comiesięcznym „Raporcie z zimowego utrzymania dróg”.
12. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym „Raportem z zimowego utrzymania dróg” sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość godzin pracy sprzętu oraz wskazanie panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego ilość godzin przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 godziny pracy sprzętu zimowego utrzymania dróg.
13. Zamawiający zastrzega, że:
- zakres usługi przyjętej do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczona lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione.
14. Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej będzie wyposażona w urządzenie GPS, do określenia lokalizacji oraz pracy sprzętu. Urządzenie GPS będzie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. Montaż urządzenia rejestrującego odbędzie się w ciągu 7 dni od podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt dzierżawy urządzeń GPS będzie pokrywał Zamawiający. Wykonawca będzie odpowiadał za zamontowane urządzenie GPS.
Praca urządzenia polega na:
- automatycznym zapisie danych o czasie i trasie przejazdu,
- w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest natychmiast powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu,
- w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności.
15. Poniżej podane zostały:
- łączne długości dróg (z uwzględnieniem dróg ślepych oraz przejazdów pomiędzy odcinkami dróg) oraz placów i parkingów wytypowanych do odśnieżania w poszczególnych grupach,
- szacunkowe liczby godzin pracy sprzętu dla zimowego utrzymania dróg.
16. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
17. Gmina Milówka nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez Wykonawców.
Powyższe zasady dotyczą z osobna każdej z 3 części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
90620000-9 – usługi odśnieżania,
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 – usługi zamiatania ulic
Część 3 – IV grupa dróg Laliki (stara droga DK 69) w sołectwach : Kamesznica , Szare i Laliki - długości dróg razem 10,50 km od zjazdu z S1 (ul. Krzywa w Kamesznicy) do granicy z gminą Rajcza w Zwardoniu.
Szacunkowa liczba godzin pracy wynosi: 230 godzin

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji w minutach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunku udziału w postępowaniu dotyczący:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, wykonywał przynajmniej przez jeden sezon zimowy usługę polegającą na zimowym utrzymaniu co najmniej dróg gminnych – załącznik nr 7.
Wykonawca tym samym doświadczeniem może się wykazać do więcej niż jednego zadania.
Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp do złożenia w wyznaczonym terminie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – załącznik nr 7.
2. Warunki techniczne dla:
• od 1 do 2 części zamówienia:
Warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dla każdej części od 1- 2 osobno, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi, tj.:
a) pojazd mechaniczny przystosowany do montażu pługa z przodu i z tyłu, z napędem na minimum dwie osie o mocy silnika minimum 68 KM,
b) pług patrolowy wyposażony w lemiesz zakończony nakładką z gumy z możliwością jej demontażu - 1 szt.,
c) pług klinowy wyposażony w lemiesz zakończony nakładką z gumy z możliwością jej demontażu - 1 szt.,
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza jeden pług do jednego pojazdu, mający możliwość ustawienia kąta pługa na pług patrolowy lub klinowy.
Zamawiający dopuszcza 1 pług wirnikowy na maksymalnie dwa zadania oraz 1 posypywarkę mechaniczną na maksymalnie dwa zadania.
d) pług wirnikowy – 1 szt.,
e) posypywarka mechaniczna – 1 szt. – załącznik nr 6 dla części od 1 - 2.
• 3 (trzeciej) części zamówienia:
Warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dla części 3 (trzeciej), iż dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi, tj.:
a) pojazd mechaniczny przystosowany do montażu pługa z przodu z napędem na min. dwie osie o mocy silnika minimum 170 KM,
b) pług patrolowy wyposażony w lemiesz zakończony nakładką z gumy z możliwością jej demontażu o minimalnej szer. pługa 3 m. – 1 szt.,
c) pług wirnikowy – 1 szt.,
d) posypywarka mechaniczna o poj. min. 3m3– 1 szt. – załącznik nr 6 dla cz. 3.
W przypadku uszkodzenia sprzętu zamiennik sprzętowy musi być o identycznych parametrach technicznych (dotyczy wszystkich części zamówienia).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana m.in. na podstawie wizji w terenie (parking za Urzędem Gminy w Milówce lub siedziba, baza Wykonawcy), czynność ta, będzie zakończona protokołem podpisanym przez Komisję Przetargową oraz Wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela. Celem wizji w terenie, będzie sprawdzenie wiarygodności wykazanego sprzętu – zał. nr 6 do wykonywania usługi, ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie również sprawdzana na podstawie wszystkich oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia:
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości świadczonej usługi, kategorii odśnieżanych dróg, nazwę przedmiotu świadczonej usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7.
b) Wykaz sprzętu, dostępny Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Uczestnik przetargu musi wykazać, że sprzęt, który wykazał w przetargu jest jego własnością lub jest wynajęty. Na dowód posiadania sprzętu, do wykazu sprzętu (zał. nr 6) należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego dot. pojazdów dla których prawo wymaga rejestrowania pojazdów (w tym: numer rej. posiadanego sprzętu) lub umowę najmu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.