eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie izolacji ścian w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji ścian w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ZAWIERCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277897685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 55

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski.szkola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/826781

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie izolacji ścian w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dca0ddf5-6679-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056184/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie izolacji ścian w Zespole Szkół Ogólnokstzałcących w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0047/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie izolacji ścian szatni w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Zawierciu przy ulicy Wojska Polskiego 55, 42-400 Zawiercie.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy obejmują w szczególności:
1/ roboty ziemne: rozebranie ław betonowych, stóp i fundamentów, wykopy jamiste, pompowanie wody na czas prowadzenia robót;
2/ roboty izolacyjne: przygotowanie starego podłoża pod docieplenie, wykonanie izolacji pionowej, ułożenie drenażu z rur, montaż studzienki rewizyjnej, odtworzenie świetlika z bloczków betonowych;
3/ iniekcje: wykonanie odwiertów w murze;
4/ zasypanie wykopów i odtworzenie nawierzchni: zasypywanie wykopów ze skarpami, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, wywiezienie gruzu;
5/ roboty tynkarskie: odbicie tynków wewnętrznych, odgrzybianie ścian z cegły, uzupełnianie tynków, wywiezienie gruzu.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania, urządzenia i zabezpieczenia terenu budowy z uwzględnieniem okoliczności, że roboty budowlane będą prowadzone w czynnej placówce oświatowej.
4. Wszystkie czynności stanowiące przedmiot zamówienia zostaną wykonane przy użyciu materiałów i wyrobów budowlanych zakupionych i dostarczonych przez Wykonawcę oraz z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu pozostającego w jego dyspozycji.
5. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wymagania jakościowe dotyczące kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zostały określone w:
1/ Przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;
2/ Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opracowaną dla tego zamierzenia budowlano-remontowego, stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ;
3/ w PPPU, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Ubezpieczenie: Wykonawca w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy, wyrażoną w złotych polskich [PLN] lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia stosownego dokumentu w tym zakresie najpóźniej w dniu podpisania umowy, zgodnie z zapisami Rozdz. XX ust. 3 pkt 1 SWZ.
7. Rozwiązania równoważne:
1/ jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2/ Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na roboty budowlane stanowiące przedmiotu umowy (w tym materiały), który rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót.
Uwaga: Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, stanowi w niniejszym postępowaniu pozacenowe kryterium oceny ofert. Wykonawca deklaruje okres gwarancji w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Sposób oceny ofert w kryterium „Okres udzielonej gwarancji” (G), opisano szczegółowo w rozdziale XIX SWZ.
9. Podział zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 91 ustawy PZP.
1/ Powód niedokonania podziału zamówienia na części: Zakres, charakter robót budowalnych objętych zamówieniem oraz warunki zamówienia nie ograniczają możliwości pozyskania zamówienia przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Ponadto wykonanie robót w ramach przedmiotowego remontu w zakresie kompleksowym przez jednego Wykonawcę zapewni transparentność świadczenia, zwiększając odpowiedzialność Wykonawcy za rezultat końcowy wykonanych prac.
2/ Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje, że oferta podlegać będzie odrzuceniu.
12. Elektromobilność: Zamawiający wymaga od Wykonawcy także Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Wymóg ten będzie podlegał uprawnieniu Zamawiającego do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy. Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia do ww. Ustawy. (Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem Załącznika nr 2 do Projektowanych postanowień przyszłej umowy stanowiących – Załącznik nr 2 do SWZ). Powyższe oświadczenie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w każdym przypadku konieczności aktualizacji informacji przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu wstępnym (przed przekazaniem placu budowy).
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79496,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79496,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79496,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANBUD Zakład Usług Remontowo Budowlanych Tomasz Stańczykowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492200238

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79496,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.