eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzezawa › Rem dróg w msc Dąb, Dęb, Łaz z pod na trzy części w zakr: 1.Rem dr na dz. nr ewid. 700 w msc Dąb, 2.Rem dr na dz. nr ewid. 38 w msc Dęb, 3.Rem dr na dz. nr ewid. 226/1 w msc Łaz



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rem dróg w msc Dąb, Dęb, Łaz z pod na trzy części w zakr:
1.Rem dr na dz. nr ewid. 700 w msc Dąb,
2.Rem dr na dz. nr ewid. 38 w msc Dęb,
3.Rem dr na dz. nr ewid. 226/1 w msc Łaz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 146484800

1.5.8.) Numer faksu: + 48 146488550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25fcd189-5c62-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rem dróg w msc Dąb, Dęb, Łaz z pod na trzy części w zakr:
1.Rem dr na dz. nr ewid. 700 w msc Dąb,
2.Rem dr na dz. nr ewid. 38 w msc Dęb,
3.Rem dr na dz. nr ewid. 226/1 w msc Łaz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25fcd189-5c62-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046905/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

remont drogi na dz. nr ewid. 700 w miejscowości Dąbrówka
- nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa wiążąca o grubości 2 cm
- nawierzchnia z mieszanek mineralno -bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa o grubości 3 cm
- pobocza z kruszyw, grubość warstwy kruszywa 7 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 199210,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

remont drogi na dz. nr ewid. 38 w miejscowości Dębina
-nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa wiążąca o grubości 2 cm
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa o grubości 3 cm
- pobocze z kruszyw, grubość warstwy kruszywa 7 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 50445,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

remont drogi na dz. nr ewid. 226/1 w miejscowości Łazy
- nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa wiążąca o grubości 2 cm
- nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa o grubości 3 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 5294,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie art. 260 ustawy dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2023, poz. 412 ze zm.) zwanej dalej ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia iż unieważnia w/w postępowanie dla zakresu części 1 tj. 1.Remontu drogi na dz. nr ewid. 700 w miejscowości Dąbrówka na podstawie art. 255, pkt.3) ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Uzasadnienie faktyczne: w w/w postępowaniu przetargowym w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 11.10.2023 r. do godz. 1200 została złożona jedna oferta w której zaproponowano następującą cenę ryczałtową brutto: Oferta nr 1 dla części 1 – 118 083,57.

Cena tej oferty znacznie przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla zakresu części 1 tj. 99 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny lub kosztu oferty najkorzystniejszej.

Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt.3) ustawy dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2023, poz. 412 ze zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: cyt: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118083,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118083,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie art. 260 ustawy dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2023, poz. 412 ze zm.) zwanej dalej ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia iż unieważnia w/w postępowanie dla zakresu części 2 tj. 2.Remontu drogi na dz. nr ewid. 38 w miejscowości Dębina, na podstawie art. 255, pkt.2) ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Uzasadnienie faktyczne: w w/w postępowaniu przetargowym w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 11.10.2023 r. do godz. 1200 została złożona jedna oferta.

Oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226, ust.1, pkt.2, tire. c) – została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postepowaniu lub innych dokumentów lub oświadczeń.

Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt.2) ustawy dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2023, poz. 412 ze zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: cyt: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29654,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29654,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie art. 260 ustawy dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2023, poz. 412 ze zm.) zwanej dalej ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia iż unieważnia w/w postępowanie dla zakresu części 3 tj. 3.Remontu drogi na dz. nr ewid. 226/1 w miejscowości Łazy na podstawie art. 255, pkt.1) ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Zgodnie z art. 255 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia dla zakresu części 3, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 11.10.2023 r. do godz. 1200 nie złożono żadnej oferty.

Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.