eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Rewitalizacja rynku w Koniecpolu wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji społecznych, gospodarczych i kulturowych z drogą dojazdową

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja rynku w Koniecpolu wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji społecznych, gospodarczych i kulturowych z drogą dojazdową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A

1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e860faef-7186-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja rynku w Koniecpolu wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji społecznych, gospodarczych i kulturowych z drogą dojazdową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e860faef-7186-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459388

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie rynku w ramach zadania pn.: Rewitalizacja rynku w Koniecpolu wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji społecznych, gospodarczych i kulturowych oraz drogą dojazdową – ul. Partyzantów na odcinku o długości 190 mb.
2. Projekt przebudowy przewiduje zagospodarowanie istniejących stref funkcjonalno- przestrzennych na działkach o nr ewid. 3051, 3052 w celu poprawy funkcjonowania terenu w płaszczyźnie architektonicznej, społecznej, kulturowej oraz ekologicznej. Przebudowa rynku ma na celu zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej rynku. Projekt przebudowy obejmuje również remont nawierzchni ul. Partyzantów, a także wymianę słupów oświetleniowych oraz remont istniejącej kanalizacji deszczowej wokół rynku wraz z odtworzeniem nawierzchni po robotach budowlanych.
3. Zakres zadania obejmuje, m.in.:
1) Zagospodarowanie zieleni, tj.:
a) usunięcie 33 szt. uszkodzonych, uschniętych drzew;
b) wykonanie trawników parkowych- 1060 m2;
c) wykonanie runa parkowego- 1050 m2;
d) sadzenie drzew liściastych- 23 szt.;
e) sadzenie krzewów liściastych - 300 szt.;
f) sadzenie pnączy - 118 szt.;
g) sadzenie traw - 104 szt.;
h) sadzenie roślin bylinowych- 286 szt.;
i) sadzenie roślin cebulowych- 450 szt.;
j) korowanie mis korzeniowych: drzew- 23 szt.; krzewów - 300 szt.; pnączy - 118 szt.;
k) nasadzenia z traw i bylin- 390 szt.;
l) założenie ogrodu hortiterapeutycznego;
m) obniżenie terenów zieleni o 3-5 cm względem nawierzchni celem odbierania wody opadowej;
2) Prace rozbiórkowe:
a) rozbiórkę części nawierzchni z kostki granitowej i kostki brukowej- 1100 m2;
b) rozbiórkę wiaty o konstrukcji drewnianej- 1 szt.;
c) rozbiórkę istniejącej fontanny z zachowaniem rzeźby- 1 szt.;
d) demontaż istniejących urządzeń zabawowych (plac zabaw dla dzieci) i siłowni;
e) demontaż wiaty przystankowej- 1 szt.
3) Budowę i montaż elementów małej architektury:
a) demontaż, remont/ renowację i montaż istniejących żeliwnych ławek i metalowych koszy na śmieci, słupków ochronnych na wejściach na rynek;
b) renowacja i montaż w innym miejscu rzeźby z demontowanej fontanny;
c) budowę trejaży z siedziskami;
d) zakup i montaż ławek owalnych z donicami;
e) budowę stanowisk rekreacyjnych;
f) budowę pergoli;
g) zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw (zestaw zabawowy - 1 szt., huśtawka wahadłowa - 1 szt., karuzela - 1 szt., huśtawka wagowa - 1 szt., bujak w kształcie samochodu - 1 szt., bujak w kształcie słonika - 1 szt., huśtawka rodzinna: huśtawka wisząca z uprzężą dla maluchów i tzw. „bocianim gniazdem” - 1 szt.);
h) montaż ogrodzenia placu zabaw- 80,5 mb;
i) zakup i montaż segmentowej „zielonej” wiaty przystankowej w konstrukcji stalowej;
j) zakup, dostawa i montaż gotowego kontenerowego obiektu toalety; jednostanowiskowej na studzience montażowej;
k) montaż tablic informacyjnych dwustronnych (z planem miasta), stojaków na rowery, budek lęgowych dla ptaków;
l) fontanna multimedialna na planie ośmiokąta foremnego w okładzinie granitowej wraz ze studnią technologiczną;
m) demontaż, renowacja i montaż w nowym miejscu stolika szachowego, zegara słonecznego, słupa ogłoszeniowego;
4) Infrastrukturę techniczną w branży drogowej:
a) rozbiórkę części nawierzchni istniejącej kostki granitowej i z kostki brukowej - 1100 m2;
b) budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych; parking o nawierzchni granitowej w części północno- zachodniej rynku- nawierzchnia z kostki granitowej - 983 m2;
c) nawierzchnia elastyczna w miejscu istniejących i projektowanych placów zabaw - nawierzchnia bezpieczna - 188 m2;
d) nowoprojektowana nawierzchnia z kostki brukowej przy toalecie publicznej – 22,1 m2;
e) nowoprojektowana kostka brukowa przy placu zabaw, huśtawce rodzinnej, hortiterapi - 154 m2;
f) pozostałe nawierzchnie piesze - uzupełnienie ubytków, mycie, czyszczenie spoin, nowe spoinowania;
g) wymiana chodnika wraz z obramowaniem krawężnikiem, od strony zabudowań w części południowej i wschodniej rynku ~ 350 m2 - nowoprojektowana nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z uwzględnieniem odpływów z rur spustowych;
5) Instalację sanitarną i deszczową:
a) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE 40 zasilającego publiczną toaletę oraz nowobudowaną fontannę (~20 mb), kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC 160 SN 8 lite (~16 mb) odprowadzającej nieczystości z toalety publicznej do kanalizacji miejskiej. Woda do celów zasilania fontanny dostarczona będzie przyłączem PE 32 (~40 mb), a odprowadzenie wody z fontanny odbywać się będzie za pomocą przyłącza kanalizacji deszczowej – kanał tłoczny dn63 (~50 mb);
b) odprowadzanie wód opadowych z części ciągów pieszych powierzchniowo na teren własny niepowodujący zalewania terenów nieruchomości sąsiednich lub z większych powierzchni do kanalizacji miejskiej; zagospodarowanie wód opadowych do nawodnienia terenów zielonych.
c) remont istniejącej kanalizacji deszczowej liniowej- ok. 350 mb, sieci kanalizacji deszczowej o średnicy 250 mm- ok. 130 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni po robotach budowlanych w rynku;
6) Remont nawierzchni drogi dojazdowej - ulicy Partyzantów, na odcinku o długości ok. 190 mb, obejmujący:
a) roboty rozbiórkowe, tzn. frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm – 1180 m2,
b) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni oraz wykonanie nowej nawierzchni - warstwa ścieralna asfaltowa z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych- grubość po zagęszczeniu 4 cm – 1180 m2,
c) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 12 szt.
d) wymiana włazów kanałowych studni kanalizacyjnych – 12 szt.
e) wymiana włazów kanałowych studni telekomunikacyjnych – 2 szt.
f) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 10 szt.
g) wymiana krat wpustu- 10 szt.
h) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego;
7) Branżę elektryczną obejmującą:
a) przebudowa szafki zasilającej S1;
b) budowa linii kablowej nN dla zasilania skrzynek ZZ1 i ZZ2 przy placykach targowych- odc. 1 od S-1 do ZZ1 L=60m/Lc=70m, odc. 2 od ZZ1 do ZZ2 L=35m/Lc=40m,
c) budowa szafek zasilających ZZ1 i ZZ2,
d) budowa linii kablowej nN dla zasilania szafki ZZ3 przy trejażu obok fontanny- odc. Od S-1 do ZZ3 L=37m/Lc=50m,
e) budowa szafki zasilającej ZZ3,
f) budowa linii kablowej nN dla zasilania toalety- odc. Od ZZ3 do toalety L=120m/Lc=130m,
g) budowa linii kablowej zasilającej ZZ4 przy pomniku- L=51m/Lc=56m,
h) budowa szafki rozdzielczej ZZ4,
i) budowa zasilania oraz oświetlenia pomnika LP1, LP2 (kable Cu 3x2,5mm2),
j) budowa linii kablowej zasilającej fontannę- L=18m/Lc=25m,
k) budowa szafki rozdzielczej ZZ5 przy parkingu- L=80m/Lc=84m,
l) budowa zasilania oraz oświetlenia liniowego przy trawach ozdobnych LT1, LT2, LT3, LT4- kable Al 5x35mm2 L=37m/Lc=42m z puszkami zasilającymi PZ3 i PZ4,
m) budowa zasilania oraz oświetlenia najazdowego przy parkingu LN1, LN2, LN3, LN4,
n) przestawienie trzech latarni oświetleniowych, demontaż i rozbiórka jednej latarni oświetleniowej z zachowaniem tras kablowych,
o) wymiana istniejących słupów oświetleniowych (17 szt.) na słupy szlifowane anodowe aluminium z wysięgnikami spawanymi fi 146 mm przy podstawie, montaż oprawy bezpośrednio na wysięgniku dla opraw z mocowaniem fi 60 mm,
p) wykonanie pomiarów sprawdzających,
q) zasypanie wykopów, uporządkowanie terenu robót, wykonanie napraw nawierzchni.
8) Dostawę i montaż inteligentnej tężni solankowej zasilanej z paneli fotowoltaicznych o mocy min. 450 W, z akumulatorem buforowym i zbiornikiem na solankę o pojemności min. 1000L oraz modułem ładowania telefonów komórkowych; wymiary minimalne: wysokość 3300mm; średnica zewnętrzna 3700mm.
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji w celu wytyczenia obiektów oraz sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane obejmujące projekty zagospodarowania terenu i projekty architektoniczno – budowlane oraz projekty techniczne i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 7 w celach pomocniczych, przedmiary robót. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu i obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej i opisu przedmiotu zamówienia zwartego w niniejszej SWZ.
Kosztorys, który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne roboty i dostosowane do nich KNR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5394780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8763750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5394780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB Budownictwo Krzysztof Prokop

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090037055

7.3.4) Miejscowość: Kozia Wieś 11

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5394780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.