eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48814522300

1.5.8.) Numer faksu: +48814522306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1860bc4-9415-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131298/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące podpisu elektronicznego, zawarte są w rozdz. IX oraz XII ust. 6-10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.29.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz asysty kluczy sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia.
Część nr 1 obejmuje obiekty zlokalizowane w Lublinie, Lubartowie, Świdniku i Łęcznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz asysty kluczy sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia.
Część nr 2 obejmuje obiekty zlokalizowane w Białej Podlaskiej, Łukowie, Parczewie i Radzyniu Podlaskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz asysty kluczy sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia.
Część nr 3 obejmuje obiekty zlokalizowane w Zamościu, Tomaszowie Lubelskim, Biłgoraju, Chełmie, Hrubieszowie, Krasnymstawie i Włodawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług realizowanych w formie asysty kluczy sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia.
Część nr 4 obejmuje obiekty zlokalizowane w Janowie Lubelskim, Puławach, Kraśniku, Opolu Lubelskim i Rykach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 5 obejmuje obiekty zlokalizowane w Lublinie, Lubartowie, Świdniku i Łęcznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 56

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. Żołnierzy Niepodległej 3

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. Narutowicza 56

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Łęcznej przy al. Jana Pawła II 95

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. Zana 38

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Lubartowie przy ul. Legionów 55

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Izby Administracji Skarbowej w Lublinie z siedzibą w Lubartowie przy ul. Mickiewicza 6

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Delegatury Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 9

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do magazynu depozytowego w Lublinie przy ul. Wrotkowskiej 2 (teren Zakładów Tytoniowych w Lublinie S.A. - budynek nr 1)

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 10

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do magazynu depozytowego w Lublinie przy ul. Wrotkowskiej 2 (teren Zakładów Tytoniowych w Lublinie S.A. - piwnica budynku nr 3)

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 11

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej z siedzibą przy ul. Diamentowej 4 w Lublinie

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 12

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Izby Administracji Skarbowej w Lublinie wraz z Punktem Obsługi Podatnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie z siedzibą przy ul. Marii Konopnickiej 3 w Świdniku

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 6 obejmuje obiekty zlokalizowane w Białej Podlaskiej, Łukowie, Parczewie, Radzyniu Podlaskim, Terespolu i Koroszczynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do kompleks obiektów: Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21, Delegatury Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej i Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 23

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Prostej 19

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Łukowie przy ul. Międzyrzeckiej 72A

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Parczewie przy ul. Żabiej 2A

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim przy ul. Lubelskiej 1/2

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 7 obejmuje obiekty zlokalizowane w Zamościu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 88

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Zamościu zlokalizowanego w dwóch obiektach przy ul. Kilińskiego 82 oraz przy ul. Podgroble 1

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Delegatury Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Zamościu przy ul. Strefowej 5

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Kilińskiego 86 w Zamościu

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 8 obejmuje obiekty zlokalizowane w Biłgoraju, Hrubieszowie, Krasnymstawie, Tomaszowie Lubelskim, Dorohusku, Gródku k/Hrubieszowa, Hrebennem i Zosinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 64

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 78

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Hrubieszowie przy ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej 11

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Krasnymstawie przy ul. Rzecznej 5

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Rolniczej 17

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Oddziału Celnego w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Łaszczowieckiej 12C

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do magazynu depozytowego w Dorohusku przy ul. Granicznej 3

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Oddziału Celnego w Hrubieszowie przy ul. Nowej 106

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 9

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do magazynu specjalnego Referatu Realizacji w Hrubieszowie na terenie Oddziału Celnego w Hrubieszowie przy ul. Nowej 106

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 10

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do obiektu z urządzeniem RTG w m. Gródek k/Hrubieszowa

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 9 obejmuje obiekty zlokalizowane w Janowie Lubelskim, Kraśniku, Opolu Lubelskim, Puławach i Rykach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 76

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Janowie Lubelskim przy ul. Wojska Polskiego 32

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Kraśniku zlokalizowanego w dwóch budynkach przy ul. T. Kościuszki i ul. J. Piłsudskiego 1

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Opolu Lubelskim przy ul. J. Piłsudskiego 12

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Puławach przy ul. Grabskiego 4

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Miejsca Wyznaczonego nr PL300000MW0455 w Puławach przy ul. Dęblińskiej 2

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Rykach ul. Leona Wyczółkowskiego 10A

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 10 obejmuje obiekty zlokalizowane w Chełmie, Włodawie i Dorohusku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów i sposób oceny ofert został określony w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego we Włodawie przy ul. Rynek 9

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Urzędu Skarbowego we Włodawie przy ul. Czworobok 18/24

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej przy ul. Rejowieckiej 181 w Chełmie

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dojazdu do Oddziału Celnego w Chełmie przy ul. Hutniczej 21

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) dla części nr 1, 2, 3 i 4:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
b) dla części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
2) w zakresie zdolności zawodowej do wykonania zamówienia:
a) dla części nr 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem (w szczególności rodzajem) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uznaje:
- usługę ochrony osób i mienia w budynku użyteczności publicznej;
- powierzchnia użytkowa budynku wynosiła nie mniej niż 5.000 m2;
- usługa realizowana była w systemie 24 godzinnej ochrony fizycznej;
- okres świadczenia wynosił co najmniej 12 miesięcy;
Warunki opisane w tiretach powyżej muszą być spełnione łącznie przez każdą
z wykazywanych realizacji.
b) dla części nr 2 i 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem (w szczególności rodzajem) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uznaje:
- usługę ochrony osób i mienia w budynku użyteczności publicznej;
- powierzchnia użytkowa budynku wynosiła nie mniej niż 1000 m2;
- okres świadczenia usługi wynosił co najmniej 12 miesięcy.
Warunki opisane w tiretach powyżej muszą być spełnione łącznie przez każdą
z wykazywanych realizacji.
c) dla części nr 4:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem (w szczególności rodzajem) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uznaje:
- usługę ochrony osób i mienia w budynku użyteczności publicznej w formie ochrony fizycznej lub asysty kluczy;
- powierzchnia użytkowa budynku wynosiła nie mniej niż 1000 m2;
- okres świadczenia usługi wynosił co najmniej 12 miesięcy.
Warunki opisane w tiretach powyżej muszą być spełnione łącznie przez każdą
z wykazywanych realizacji.
d) Pod pojęciem budynek użyteczności publicznej – należy rozumieć obiekt,
o którym mowa w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1225).
e) W przypadku usług, które w dniu wyznaczonym na składanie ofert nie zostały zakończone, za potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku zamawiający będzie uznawał takie usługi, które do dnia składania ofert są wykonywane przez co najmniej 12 miesięcy.
f) W przypadku usług, których wykonywanie rozpoczęto dawniej niż w okresie
3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, za potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku zamawiający będzie uznawał takie usługi, które
w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert były wykonywane przez co najmniej 12 miesięcy.
g) Nie dopuszcza się sumowania kilku realizacji w celu osiągnięcia wskaźników dotyczących powierzchni wykazywanych obiektów.
h) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu usług oraz dołączonych dowodów, potwierdzających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
i) dla części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10:
Zamawiający nie stawia warunku z zakresu zdolności zawodowej.
3) w zakresie zdolności technicznej do wykonania zamówienia:
a) dla części nr 1, 2 i 3:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że do realizacji usługi dysponuje:
- kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 1995) – w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej świadczonej,
- osobami, które nie były skazane za przestępstwa umyślne oraz przeciwko którym nie toczy się postępowanie karne o takie przestępstwo – w zakresie asysty kluczy.
b) dla części nr 4:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że do realizacji usługi dysponuje osobami, które nie były skazane za przestępstwa umyślne oraz przeciwko którym nie toczy się postępowanie karne o takie przestępstwo.
c) dla części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego
w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 1995).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / podmiotu udostępniającego zasoby (w zakresie części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp – sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp – sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydana zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 1995):
a) realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej – w zakresie realizacji części nr 1, 2, 3 i 4,
b) realizowana w formie zabezpieczenia technicznego – w zakresie części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10.
2. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług, określonych w rozdz. VII ust. 5 pkt 2 SWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ);
3. Dowody, czy usługi wymienione w wykazie w załączniku nr 2 do SWZ zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ - dotyczy wszystkich części).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (KONSORCJUM, SPÓŁKA CYWILNA), wskazującego, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ);
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ – dotyczy części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10) lub innego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego, że wykonawca realizując zamówienie, będzie rzeczywiście dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale VIII ust. 10-20; nie dopuszcza się poświadczenia pełnomocnictwa przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione.
4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie lub do ich reprezentowania i zawarcia umowy, o którym mowa w rozdz. XII ust. 2 SWZ.
5. Dokument wadialny, w przypadku wnoszenia wadium w formach wymienionych w rozdz. X ust. 2 pkt 2÷4. Dokument wadialny należy przedstawić w oryginale w formie elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale X ust. 6 SWZ oraz w rozdziale VIII ust. 10-20 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
1) dla części nr 1 – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),
2) dla części nr 2 – 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100),
3) dla części nr 3 – 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100),
4) dla części nr 4 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
5) w zakresie części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w rozdz. X SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
3. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców.
4. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale VIII ust. 10-20 SWZ.
5. Umocowanie do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie może wynikać albo z dokumentu pełnomocnictwa albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków a mianowicie:
1) w zakresie części nr 1, 2, 3 i 4 określonych w § 11 ust. 2 załącznika nr 7a - projekt umowy dla części nr 1, 2, 3 i 4;
2) w zakresie części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10 określonych w § 9 ust. 2 załącznika nr 7b - projekt umowy dla części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10;
2. Pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 455 ust. 1 pkt 2)-4) oraz ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
3. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 1 i 2 wymagają zgody obu Stron.
4. Okoliczności wymienione w ust. 1 i 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wprowadzania zmian znajdują się w § 11 ust. 1-8 załącznika nr 7a w zakresie części nr 1, 2, 3 i 4 oraz w § 9 ust. 1-8 załącznika nr 7b w zakresie części nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dalej „ustawa o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”. Na podstawie powyższego przepisu zamawiający wykluczy:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.