eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48814522300

1.5.8.) Numer faksu: +48814522306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1860bc4-9415-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131298/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa ochrony osób i mienia w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3231745,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz asysty kluczy sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia.
Część nr 1 obejmuje obiekty zlokalizowane w Lublinie, Lubartowie, Świdniku i Łęcznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 1416764,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz asysty kluczy sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia.
Część nr 2 obejmuje obiekty zlokalizowane w Białej Podlaskiej, Łukowie, Parczewie i Radzyniu Podlaskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 655903,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz asysty kluczy sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia.
Część nr 3 obejmuje obiekty zlokalizowane w Zamościu, Tomaszowie Lubelskim, Biłgoraju, Chełmie, Hrubieszowie, Krasnymstawie i Włodawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 733758,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług realizowanych w formie asysty kluczy sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia.
Część nr 4 obejmuje obiekty zlokalizowane w Janowie Lubelskim, Puławach, Kraśniku, Opolu Lubelskim i Rykach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załączniku nr 1 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 134741,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 5 obejmuje obiekty zlokalizowane w Lublinie, Lubartowie, Świdniku i Łęcznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 77613,01 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 6 obejmuje obiekty zlokalizowane w Białej Podlaskiej, Łukowie, Parczewie, Radzyniu Podlaskim, Terespolu i Koroszczynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 44438,21 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 7 obejmuje obiekty zlokalizowane w Zamościu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 7707,32 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 8 obejmuje obiekty zlokalizowane w Biłgoraju, Hrubieszowie, Krasnymstawie, Tomaszowie Lubelskim, Dorohusku, Gródku k/Hrubieszowa, Hrebennem i Zosinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 85443,09 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 9 obejmuje obiekty zlokalizowane w Janowie Lubelskim, Kraśniku, Opolu Lubelskim, Puławach i Rykach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 52547,97 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie usług:
1) ochrony osób i mienia realizowanej w formie monitoringu technicznego z reakcją „patrolu interwencyjnego”, sprawowanej przez koncesjonowane podmioty gospodarcze, świadczące usługę ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego;
2) konserwacji i przeglądów instalacji alarmu pożaru (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegania (DSO), instalacji oddymiania, systemu gaszenia gazem (SUG) oraz instalacji sygnalizacji włamania (SSWiN), kontroli dostępu, telewizji dozorowej i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej zleconych do konserwacji ww. systemów.
Część nr 10 obejmuje obiekty zlokalizowane w Chełmie, Włodawie i Dorohusku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest z Załącznikach nr 1 i nr 2 do umowy oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 7b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 22828,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1622463,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1639820,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1622463,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "APGG" Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno Uslugowo Handlowe "PRA-MED" PLUS Anna Prasek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123407263

7.3.3) Ulica: ul. F. Nowowiejskiego

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-880

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1622463,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573248,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630252,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573248,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IMPEL SECURITY SOLUTIONS Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.; Impel Safety Sp. z o.o.; Impel Defender Sp. z o.o.; Impel FM Contractor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527

7.3.3) Ulica: ul. A. Słonimskiego

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573248,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 937680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954061,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 937680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szybkiej Interwencji Z. Mroczek i Wspólnicy Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220018113

7.3.3) Ulica: ul. W. Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 937680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części nr 4 do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do 20.12.2023 r., godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98080,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98080,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98080,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Altest eTechnologie Marcin Pojmaj

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: POJMAJ CEZARY ALTEST SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121042389

7.3.3) Ulica: ul. Ochotnicza

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-012

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podejmowanie interwencji przez patrole interwencyjne; na dzień
zawarcia umowy wykonawca nie wskazał podwykonawców

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98080,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60171,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60171,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60171,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Altest eTechnologie Marcin Pojmaj

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: POJMAJ CEZARY ALTEST SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121042389

7.3.3) Ulica: ul. Ochotnicza

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-012

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Agencja Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych „CERBER” Jerzy Strzaliński - podejmowanie interwencji przez patrole interwencyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60171,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15664,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15664,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15664,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biurem Szybkiej Interwencji Z. Mroczek i Wspólnicy Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220018113

7.3.3) Ulica: ul. W. Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15664,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105268,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105268,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105268,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Szybkiej Interwencji Z. Mroczek i Wspólnicy Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220018113

7.3.3) Ulica: ul. W. Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105268,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15252,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15252,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15252,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SOLID SECURITY Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SOLID Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211008627

7.3.3) Ulica: ul. Postępu

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15252,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26076,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26076,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26076,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Altest eTechnologie Marcin Pojmaj

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: POJMAJ CEZARY ALTEST SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121042389

7.3.3) Ulica: ul. Ochotnicza

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-012

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Ekotrade Sp. z o.o. - podejmowanie interwencji przez patrole interwencyjne,
2) Insel Smart System Sp. z o.o. - podejmowanie interwencji przez patrole interwencyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26076,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-31 do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.