Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00494700/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego w szacowanej ilości 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1
1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768775013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.pielgrzymka.biz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury i Biblioteka im. Zenona Bernackiego w Pielgrzymce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941683655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109G
1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8775 124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gckib@pielgrzymka.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kultura.pielgrzymka.biz
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego w szacowanej ilości 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ee4661a-8398-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107343/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego w szacowanej ilości 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 784800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego w szacowanej ilości 180 m3 w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
Olej opałowy lekki powinien spełniać warunki Polskiej Normy PN-C-96024.
Wielkość zamówienia szacuje się na poziomie ok. 180 m3. Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego.
Miejscem dostaw będzie:
1) budynek szkoły podstawowej, Pielgrzymka 109A – magazyn oleju 6 m3,
2) budynek Urzędu Gminy, Pielgrzymka 109A/1 – magazyn 6 m3,
3) budynek filii szkoły podstawowej, Nowa Wieś Grodziska 62 - magazyn oleju 4,5 m3,
4) budynek szkoły podstawowej, Proboszczów 107 - magazyn oleju 6 m3,
5) budynek przedszkola gminnego, Twardocice 53 - magazyn oleju 6 m3,
6) budynek Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki, Pielgrzymka 109 - magazyn oleju 6 m3,
7) budynek Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki, Pielgrzymka 109G - magazyn oleju 3 m3,
8) budynek świetlicy wiejskiej, Jastrzębnik 8A - magazyn oleju 1 m3,
9) budynek świetlicy wiejskiej, Nowa Wieś Grodzisk 45A - magazyn oleju 4,5 m3,
10) budynek świetlicy wiejskiej, Twardocice 48 – magazyn oleju 3 m3,
11) budynek świetlicy wiejskiej, Proboszczów 45A – magazyn oleju 4,5 m3,
12) budynek świetlicy wiejskiej, Czaple 29 - magazyn oleju 4,5 m3,
13) budynek świetlicy wiejskiej, Sędzimirów 39A - magazyn oleju 6 m3,
1. Jednorazowa wielkość dostawy określa się na poziomie 10÷14 m3. Dostawy będą rozliczane w temperaturze referencyjnej +15 st. C.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 954280,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 956177,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 954280,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKONAFT – Bolesławiec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121594616
7.3.3) Ulica: Kościuszki 60
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKONAFT" - BOLESŁAWIEC - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"EKONAFT" - BOLESŁAWIEC - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 954280,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.