eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku siedziby Fundacji w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku siedziby Fundacji w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja "Praca dla Niewidomych"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011570341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 22

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-054

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 22 826 88 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fpdn@fpdn.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fpdn.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a709df21-795f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający Sybsydiowany

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku siedziby Fundacji w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a709df21-795f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/FPDN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnością w siedzibie Fundacji w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego dźwigu osobowego (windy) w istniejącym szybie w budynku siedziby Fundacji (00-054 Warszawa, ul. Jasna 22).
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a. Dokonanie inwentaryzacji istniejącego dźwigu,
b. Opracowanie dokumentacji projektowo – montażowej zgodnie z wymaganiami UDT i uzyskanie akceptacji UDT na wymianę windy,
c. Demontaż istniejących urządzeń dźwigowych wraz z osprzętem (zgodnie z obowiązującymi przepisami) dźwigu,
d. Materiały z demontażu dźwigu Wykonawca zobowiązany jest wywieźć z terenu prac i poddać utylizacji na swój koszt,
e. Dokonanie dostawy montażu oraz uruchomienia nowego dźwigu produkcji seryjnej, nie prototypu, rok produkcji nie starszy niż 2023 w pełni zautomatyzowanego i bezobsługowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności z:
• Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów.
• Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/33/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich dotyczących dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów.
• Przepisami bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów: PN-EN 81-1:2002, PN-EN 81-1 A2:2006, PN-EN 81-28:2004, PN-IEC 60364.
• Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie: Dz.U. NR 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami.
• Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 maja 2003 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U. Nr 117 poz. 1107) wdrożenie dyrektywy 95/16/WE.
• Przepisami bezpieczeństwa dotyczącymi budowy i instalacji dźwigów – Badania i próby – Część 588: Próba odporności ogniowej drzwi przystankowych – PN-EN 81-58:2004.
• Wytycznymi Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju „Standardy projektowania budynków dla osób z niepełnosprawnościami” w zakresie komunikacji pionowej budynku
f. Uzyskanie decyzji UDT pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją,
g. Przeprowadzenie szkoleń użytkownika w zakresie obsługi windy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225090 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225090 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225090 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDA – WARSZAWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010597881

7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225090 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.