eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Remont dachu garażu nr 4 i 5 oraz budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Goleniowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu garażu nr 4 i 5 oraz budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Goleniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu garażu nr 4 i 5 oraz budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Goleniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d013e41-8ea8-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014633/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont dachu garażu nr 4 i 5 oraz budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Goleniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Powody zastosowania trybu z wolnej ręki:
Na podstawie art. 305 pkt. 1 Ustawy Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
W związku z bardzo dużym ugięciem się połaci dachowej garażu nr 4 i 5 w dniu15.11.2023 r. przeprowadzono oględziny.
Po dokonaniu odkrywki ( demontażu części sufitu z desek mocowanych do krokwi w miejscu ugięć i w miejscach mocowania w ścianach.)
BUDYNEK ADMINISTRACYJNY STAROSTWA POWIATOWEGO PRZY UL. DWORCOWEJ 1

Po ujawnieniu się przecieków na sufitach IV piętro pomieszczenia WDI w celu ustalenia miejsca przecieku dachu zdemontowano część sufitu podwieszanego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.272.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Powody zastosowania trybu z wolnej ręki:
Na podstawie art. 305 pkt. 1 Ustawy Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
W związku z bardzo dużym ugięciem się połaci dachowej garażu nr 4 i 5 w dniu15.11.2023 r. przeprowadzono oględziny.
Po dokonaniu odkrywki ( demontażu części sufitu z desek mocowanych do krokwi w miejscu ugięć i w miejscach mocowania w ścianach.)
STWIERDZONO:
Krokwie wykazują bardzo duże ślady zniszczenia biologicznego (przegnicia) w miejscach ugięć i obsadzenia w ścianach co powoduje zapadnięcia dachu. W miejscach obsadzenia krokwi w ścianach nie zabezpieczono ich ( nie wykonano izolacji) co spowodowało przegnicie krokwi i brak podparcia.
BUDYNEK ADMINISTRACYJNY STAROSTWA POWIATOWEGO PRZY UL. DWORCOWEJ 1

Po ujawnieniu się przecieków na sufitach IV piętro pomieszczenia WDI w celu ustalenia miejsca przecieku dachu zdemontowano część sufitu podwieszanego.

STWIERDZONO:
W wyniku silnych i porywistych wiatrów stwierdzono obsunięcie się dachówek (brak mocowań przy kominach) i poderwanie gąsiorów co spowodowało przecieki. Ponadto stwierdzono brak mocowań gąsiorów na całej długości kalenicy. Sytuacja ta stwarza niebezpieczeństwo dla osób poruszających po chodniku się wzdłuż budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLACH- DACH S.C

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561837171

7.3.3) Ulica: Glewice 1E

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.