eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › Utwardzenie nawierzchni ulic na terenie Gmina Luzino



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie nawierzchni ulic na terenie Gmina Luzino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

1.5.2.) Miejscowość: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@luzino.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/829871

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie nawierzchni ulic na terenie Gmina Luzino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18832e4e-6bef-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060652/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utwardzenie płytami JOMB i kostką betonową dróg gruntowych na terenie gminy Luzino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia – Utwardzenie nawierzchni ulic w miejscowościach Kochanowo, Zelewo, Zielnowo:
a) Utwardzenie nawierzchni ulicy w Zielnowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+320 do km 0+390 o szerokości 3,0 m,
b) Utwardzenie nawierzchni ulicy Brzozowej w Kochanowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+050 do km 0+172 o szerokości 5 m,
c) Utwardzenie nawierzchni ulicy Lipowej w Zelewie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+020 do km 0+100 o szerokości 5,0 m.

UWAGA
dotycząca zakresu robót budowlanych podlegających wycenie dla każdego zadania we wszystkich częściach zamówienia
W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, został ograniczony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Do każdej normy przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla wszystkich części zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 201668,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia – Utwardzenie nawierzchni ulic w miejscowości Kębłowo:
a) Utwardzenie nawierzchni ulicy Andresa w Kębłowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+320 do km 0+344 o szerokości 5m,
b) Utwardzenie nawierzchni ulicy Mickiewicza w Kębłowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+016 do km 0+038 o szerokości 5m,
c) Utwardzenie nawierzchni ulicy Rolniczej w Kębłowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+276 do km 0+360 o szerokości 5m.
UWAGA
dotycząca zakresu robót budowlanych podlegających wycenie dla każdego zadania we wszystkich częściach zamówienia
W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, został ograniczony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Do każdej normy przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla wszystkich części zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 116627,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia – Utwardzenie nawierzchni ulic w miejscowości Luzino:
a) Utwardzenie nawierzchni ulicy Przyleśnej w Luzinie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+160 do km 0+260 o szerokości 4,5 m,
b) Utwardzenie nawierzchni ulicy Żeromskiego w Luzinie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+125 do km 0+220 o szerokości 4,5m.
UWAGA
dotycząca zakresu robót budowlanych podlegających wycenie dla każdego zadania we wszystkich częściach zamówienia
W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, został ograniczony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Do każdej normy przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla wszystkich części zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 156671,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 zamówienia – Utwardzenie nawierzchni ulic w miejscowościach Milwinie, Wyszecinie:
a) Utwardzenie nawierzchni ulicy Akacjowej w Milwinie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+095 do km 0+200 o szerokości 4,5 m,
b) Utwardzenie nawierzchni ulicy Kasztanowej w Wyszecinie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+370 do km 0+394 o szerokości 4,0m.
UWAGA
dotycząca zakresu robót budowlanych podlegających wycenie dla każdego zadania we wszystkich częściach zamówienia
W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, został ograniczony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Do każdej normy przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla wszystkich części zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 123590,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 zamówienia – Utwardzenie nawierzchni ulic w miejscowościach Sychowo, Tępcz:
a) Utwardzenie nawierzchni ulicy Kaszubskiej w Sychowie płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+025 do km 0+125 o szerokości 4,0 m,
b) Utwardzenie nawierzchni ulicy Tartacznej w Tępczu płytami betonowymi typu JOMB na odcinku od km 0+135 do km 0+240 o szerokości 3,5 m.
UWAGA
dotycząca zakresu robót budowlanych podlegających wycenie dla każdego zadania we wszystkich częściach zamówienia
W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, został ograniczony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Do każdej normy przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla wszystkich części zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 141234,56 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 zamówienia – Utwardzenie nawierzchni ulic w miejscowościach Barłomino, Robakowo:
a) Utwardzenie nawierzchni działki nr 188/8 w Barłominie kostką betonową o grubości 8 cm w ilości 386 m2. Kostkę betonową posiada Zamawiający. Kostkę należy odebrać od Zamawiającego z miejscowości Luzino, przewieść na plac budowy i wbudować na warstwach konstrukcyjnych zgodnie z dokumentacją projektową i SST.
b) Utwardzenie nawierzchni ulicy Stefana lewińskiego w Robakowie kostką betonową na odcinku od km 0+217 do km 0+320 o szerokości 5,0 m.

UWAGA
dotycząca zakresu robót budowlanych podlegających wycenie dla każdego zadania we wszystkich częściach zamówienia
W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, został ograniczony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Do każdej normy przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla wszystkich części zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 176894,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375795,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno-Sprzętowo-Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-100-27-10

7.3.3) Ulica: Leśna 4

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164116,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217713,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno-Sprzętowo-Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-100-27-10

7.3.3) Ulica: Leśna 4

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214596,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275028,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236621,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRANS Hewelt Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 587-17-37-456

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Mrzezino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236621,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179148,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220092,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211932,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe SPEC-BRUK Zdzisław Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-174-68-76

7.3.3) Ulica: Wejherowska 2

7.3.4) Miejscowość: Robakowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211932,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193451,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247992,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193451,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abruko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 587-020-16-47

7.3.3) Ulica: Gdańska 78

7.3.4) Miejscowość: Władysławowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193451,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289401,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393194,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289401,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe SPEC-Bruk Zdzisław Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-174-68-76

7.3.3) Ulica: Wejherowska 2

7.3.4) Miejscowość: Robakowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289401,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.