eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfounw@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e9d9a1f-9034-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094813/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Na podstawie art. 61 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym
składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami –
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://dbfoursynow.
ezamawiajacy.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO/DAZ/393/2023/W

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów m.st. Warszawy lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) 197 badań wstępnych;
2) 579 badań okresowych;
3) 116 badań kontrolnych;
4) 191 badań okulistycznych;
5) 336 badań laryngologicznych;
6) 370 wydania orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych;
7) 73 EKG spoczynkowych;
8) 43 rentgeny klatki piersiowej;
9) 47 lipidogramów;
10) 9 konsultacji psychologicznych;
11) 15 ocen wydolności narządu głosu, w przypadku wyniku wskazującego na zmiany patologiczne w narządzie głosu: konsultacja otolaryngologiczna lub foniatryczna z wykonaniem (w zależności od wskazań) wideolaryngostroboskopii;
12) 25 badań na potrzeby orzeczenia o potrzebie udzielenia nauczycielowi urlopu dla poratowania zdrowia wraz z wydaniem orzeczenia;
13) 1 badanie psychologiczne kierowców.
3. Zamawiający wymaga by komplet badań, na które skierowano osobę zatrudnioną lub ubiegającą się o zatrudnienie, wykonywano od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni wolnych od pracy, w godz. od 8:00 do 16:00 w trakcie wizyty w jednej placówce medycznej i w terminie nie dłuższym niż w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia osoby do badań.
4. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
5. Zamawiający wymaga by zamówienie było realizowane na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszej Umowy możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. Prawo opcji polega na zwiększeniu zakresu zamówienia do maksymalnie:
1) 382 badań wstępnych;
2) 811 badań okresowych;
3) 231 badań kontrolnych;
4) 342 badań okulistyczne;
5) 558 badań laryngologicznych;
6) 598 wydań orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych;
7) 141 EKG spoczynkowych;
8) 137 rentgenów klatki piersiowej;
9) 102 lipidogramów;
10) 33 konsultacji psychologicznych;
11) 46 ocen wydolności narządu głosu, w przypadku wyniku wskazującego na zmiany patologiczne w narządzie głosu: konsultacja otolaryngologiczna lub foniatryczna
z wykonaniem (w zależności od wskazań) wideolaryngostroboskopii;
12) 93 badań na potrzeby orzeczenia o potrzebie udzielenia nauczycielowi urlopu dla poratowania zdrowia wraz z wydaniem orzeczenia;
13) 20 badań psychologicznych kierowców.
3. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji zaistnienia konieczności skierowania osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w Dzielnicowym Biurze Finansów Oświaty Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy na badania w zakresie większym niż wskazano w § 1 ust. 3 Umowy.
4. Uruchomienie prawa opcji następuję automatycznie, gdy suma skierowań na dowolne badanie będące przedmiotem Umowy przekroczy liczbę wskazaną w § 1 ust. 3 Umowy.
5. W trakcie obowiązywania Umowy, Zamawiający ma prawo do wielokrotnego skorzystania z prawa opcji.
6. Prawo opcji uruchomiane jest jedynie w zakresie równym liczbie badań faktycznie wykonanych przez Wykonawcę ponad liczbę badań wskazaną w § 1 ust. 3 Umowy.
7. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o wypłatę wynagrodzenia za badania z niezrealizowanego zakresu opcji.
8. Wykonawcy nie przysługuje prawo do odmowy realizacji opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) cena brutto (C) – 60%;
2) dostępność (D) – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
3) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania odpowiednich zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadać wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa art. 106 ustawy o działalności leczniczej.
3. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie na świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł.
W przypadku gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) na dzień składania ofert wartość usługi już wykonanej będzie warta nie mniej niż 100 000 zł brutto, oraz
b) dowody o których mowa w rozdziale XVII sekcji B ust. 2 pkt 2 potwierdzą, że dotychczas zrealizowana usługa została należycie wykonana;
2) dysponuje co najmniej jedną placówką medyczną:
a) na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, lub
b) na terenie m.st. Warszawy w odległości nie większej niż 800 metrów od przystanku autobusowego lub stacji metra lub stacji kolejowej obsługiwanej
w dniu składania ofert przez co najmniej jedną linię dzienną transportu publicznego organizowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, która kursuje z i do Dzielnicy Ursynów, a czas podróży, wedle rozkładu jazdy publikowanego na stronie internetowej https://www.wtp.waw.pl/, pomiędzy przedmiotowym przystankiem autobusowym lub stacją metra lub stacją kolejową a przynajmniej jednym przystankiem autobusowym lub stacją metra lub stacją kolejową na terenie Dzielnicy Ursynów jest nie dłuższy niż 25 minut.
4. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi brak podstaw wykluczenia, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego jest Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp;
2) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
3) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
4) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
5) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
6) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
7) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
8) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp;
9) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
- którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, na wezwanie Zamawiającego złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w lit. a i c dla podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, składanymi przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, są:
1) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) dowody określające, czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, przy czym dowodami,
o których mowa są złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym lub, jeżeli zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, lub
b) wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy są wykonywane, lub
c) jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a-b, oświadczenie Wykonawcy wraz
z wyjaśnieniem przyczyny braku możliwości uzyskania tych dokumentów.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykaz usług, o którym mowa w pkt 1, dotyczy usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) Wykaz placówek medycznych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 106 ustawy o działalności leczniczej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z rozdziałem XVII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z rozdziałem IX SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.