eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › REWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" - KONTYNUACJA REALIZACJI ZADANIA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY
W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” - KONTYNUACJA REALIZACJI ZADANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/838032

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY
W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” - KONTYNUACJA REALIZACJI ZADANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e0f361-77cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010458/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Rewitalizacja budynku Gorlickiego Centrum Kultury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.4 Rewitalizacja terenów poprzemysłowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, tytuł projektu: Rewitalizacja budynku Gorlickiego Centrum Kultury.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470700

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6770463,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kontynuacji rewitalizacji budynku Gorlickiego Centrum Kultury (zwanego dalej: „GCK”) w trybie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) i załącznikami do PFU oraz zgodnie z postanowieniami umowy, rozumiane jako wykonanie wszelkich niezbędnych robót projektowych i budowlanych mających na celu zapewnienie optymalnych warunków i wysokich standardów prowadzenia działalności GCK w zakresie edukacji kulturalnej i animacji kultury poprzez kompleksową modernizację obiektu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację w podziale na Etapy:
1) Etap I:
Zakup części wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 13, 14, 15, 16 do PFU oraz wykonanie robót budowlano – instalacyjnych zgodnie z pozycją 2.3 harmonogramu finansowo – rzeczowego wg. załącznika nr 17 do PFU za kwotę łączną wynoszącą minimalnie 5 500 000,00 PLN brutto lecz nie więcej niż 9 000 000PLN brutto,
2) Etap II:
a) wykonanie projektów technicznych branżowych wraz z architekturą wnętrz, kompletem niezbędnych uzgodnień i opracowań na postawie PFU wraz z załącznikami. Jeśli jakieś opracowanie będzie wymagało zmiany decyzji pozwolenia na budowę, wówczas Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędną dokumentację oraz uzyskać decyzję o zmianie pozwolenia na budowę,
b) Wykonanie prac konserwatorskich na podstawie zaleceń konserwatorskich DNS-I.5183.126.2022.PC, akceptacji konserwatorskich DNS-I.5183.190.2022.AF,
a w szczególności na podstawie pisma DNS-I.5183.242.2023.KG,
c) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót obejmujących cały zakres przedmiotu zamówienia,
d) wykonanie kosztorysów wykonawczych sporządzonych na podstawie projektów technicznych,
e) zgłoszenie rozpoczęcia robót w imieniu Zamawiającego,
f) wykonanie pozostałych robót instalacyjno – budowlanych wg projektu budowlanego (architektoniczno – budowlanego, zagospodarowania terenu oraz technicznych) i STWiOR z uwzględnieniem robót już wykonanych wg załącznika nr 20 do PFU),
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym, mapą geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz instrukcje bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie - z zapisami PFU oraz obowiązującymi przepisami.
Wszystkie rozwiązania projektowo – wykonawcze muszą być dostosowane w szczególności do wymogów wynikających z Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, z uwzględnieniem następujących okoliczności:
- w budynku należy umieścić tablice z rozkładem pomieszczeń kontrastowe, w druku powiększo¬nym, z informacjami w alfabecie Braille’a dla osób niewidomych i słabo widzących,
- w zakresie instalacji urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, w szczególności pętli indukcyjnych, systemów FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia z uwzględnieniem warunków technicznych pomieszczeń w których będą te urządzenia instalowane,
- należy w uzgodnieniu z Zamawiającym przewidzieć i zapewnić osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji.
h) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w zakresie uzgodnionym z rzeczoznawcą ppoż (plan rozmieszczenia sprzętu ppoż, znaków bezpieczeństwa oraz plan ewakuacji) i wyposażenie budynku w niezbędny sprzęt i oznakowanie wynikające z tej instrukcji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami (nr 1 – nr 21) pn. „Rewitalizacja budynku Gorlickiego Centrum Kultury” przy ul. Michalusa 4 w Gorlicach – zał. nr 1 do SWZ.
4. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej - obowiązek przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
W celu prawidłowego oszacowania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i wynikających z niego kosztów realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną w terenie - w nieruchomości przy ul. Michalusa 4 w Gorlicach, 38-300 Gorlice, w której będzie realizowany przedmiot zamówienia.
Dla ułatwienia udziału w wizji lokalnej, Zamawiający przewiduje do wyboru jeden z dwóch niżej wymienionych terminów przeprowadzenia wizji lokalnej.
Termin przeprowadzenia wizji lokalnej: w dniu 06.11.2023 roku, godz. 9:00 albo w dniu 07.11.2023 roku, godz. 9:00.
Wykonawca może skorzystać tylko z jednego ww. terminu.
Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o chęci przeprowadzenia wizji. Informację o chęci przeprowadzenia wizji lokalnej należy przesłać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ tj.: platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/838032 lub poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl
Zamawiający podczas wizji lokalnej nie będzie przekazywał Wykonawcom dodatkowych informacji wykraczających poza treść SWZ.
Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej będzie podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17575173,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23907709,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17575173,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy HAŻBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490513978

7.3.3) Ulica: ul. Dukielska 83a

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych wewnątrz obiektu – podmiot udostępniający zasoby: KONIOR Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o., ul. Mariacka 9, 40-014 Katowice,
2) Wykonanie robót instalacyjnych nagłośnienia, oświetlenia, multimediów – Wykonawca nie wskazał podwykonawcy na etapie zawarcia umowy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17575173,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.