eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Budowa budynku sportowo - rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Gaszowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku sportowo - rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Gaszowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3381c9c-7726-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku sportowo - rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Gaszowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3381c9c-7726-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046514/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa budynku sportowo - rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Gaszowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca budowie na działce nr 75/3 w m. Gaszowice gm. Syców prefabrykowanego budynku kontenerowego, spełniającego funkcje budynku sportowo – rekreacyjnego, wraz niezbędną infrastrukturą techniczną. W ramach zadania wykonane będą:
1) wykonanie płyty fundamentowej do posadowienia budynku sportowo – rekreacyjnego;
2) wykonanie prefabrykowanego kontenerowego budynku sportowo – rekreacyjnego;
3) wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej
w budynku;
4) wykonanie dojść i dojazdów;
5) wykonanie miejsc postojowych;
6) wykonanie hydrantu zewnętrznego;
7) budowa przyłączy: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczne;
8) niwelacje terenu wraz z dostosowaniem rzędnych do projektowanych obiektów.
2. Szczegóły techniczne dotyczące robót budowlanych objętych zamówieniem zawarte są w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 7 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
1) Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.
2) W przypadku wystąpienia takiej konieczności wykonania wszelkich ekspertyz technicznych lub do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych w zakresie uchybień/odstępstw dot. wymagań budowlanych lub przeciwpożarowych przedmiotowej inwestycji oraz pozytywne ich uzgodnienie z właściwymi organami.
3) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni wszelkie serwisy i przeglądy wraz
z niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania urządzeń wymianami części eksploatacyjnych wszystkich urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. O terminach przeglądów, serwisów Wykonawca powiadomi Zamawiającego z wyprzedzeniem.
4) Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu Instrukcję bezpieczeństwa przeciwpożarowego sporządzoną przez osobę z odpowiednimi kwalifikacjami zgodnie
z przepisami prawa w tym zakresie.
5) Wykonawca przeszkoli wskazaną przez Zamawiającego osobę lub zespół osób w zakresie użytkowania bieżącego wszelkich urządzeń zapewniających funkcjonowanie obiektu.
6) W związku z koniecznością prowadzenia prac w pasie drogowym drogi wewnętrznej Wykonawca opracuje i uzgodni projekt zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia oraz uzyska zezwolenie zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego.
7) W związku z koniecznością uzyskania pozwolenia na użytkowanie na podstawie art. 55 ust 1 pkt 3 w związku z art. 55 ust 1b ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Wykonawca działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. Wykonawca wykona w imieniu Zamawiającego wszelkie czynności, uzyska wszystkie opinie i dokona wszelkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

Uwaga!
Załączona dokumentacja projektowa przedstawia całość zamierzenia, na które Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę nr Is-48/2022 z dnia 28.04.2022 r. Dokumentacja projektowa dla całego zamierzenia umieszczona jest w folderze „DOKUMENTACJA PROJEKTOWA – CAŁE ZAMIERZENIE”.

Z uwagi na konieczność zmniejszenia zakresu inwestycji całość zamierzenia została podzielona na etapy. Przedmiotowe postępowanie swym zakresem obejmuje Etap I opisany pod folderem „DOKUMENTACJA PROJEKTOWA – ETAP I”.

UWAGA!

Wykonawca dostarczy projekt techniczny architektoniczno – konstrukcyjny budynku kontenerowego do akceptacji Zamawiającego wraz z oświadczeniem projektanta konstrukcji posiadającego odpowiednie uprawnienia o wykonaniu projektu zgodnie z przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 20.11.2023 r., w którym upływał termin na składanie ofert nastąpiła awaria sytemu teleinformatycznego platformy E-zamówienia tj. platformy przy użyciu którego prowadzone było postępowanie. Przedmiotowa awaria uniemożliwiła złożenie, przez Wykonawców, oferty w wyznaczonym terminie. Brak możliwości złożenia oferty przez wykonawcę, ze względu na wadliwość działania systemu informatycznego, stanowi podstawę do unieważnienia postępowania, gdy niemożność złożenia oferty wynikała z przyczyn związanych z funkcjonowaniem platformy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.