eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › Przebudowa dróg wewnętrznych (dojazdowych do pól) w msc. Kozłów i w msc. Kępie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych (dojazdowych do pól) w msc. Kozłów i w msc. Kępie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 60

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 38 41 067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kozlow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych (dojazdowych do pól) w msc. Kozłów i w msc. Kępie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a0b35e0-5a10-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg wewnętrznych (dojazdowych do pól) w msc. Kozłów i w msc. Kępie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIG.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 182082,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Część 1 zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Kozłów, dz. nr ew. 1531, 1539, od km 0+000 do km 0+514, dł. 514 mb, w ramach której Wykonawca, w szczególności wykona:
a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi,
b. nową podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 5 MPa, gr. 20 cm,
c. nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 6-9 MPa, g. 15 cm,
w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doprowadzenia do prawidłowych parametrów jezdni drogi w zakresie równości podłużnej i poprzecznej, spadków oraz wzmocnienia konstrukcji drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 169104,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 2 zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Kępie, dz. nr ew. 2188, od km 0+000 do km 0+040, dl. 40 mb”, w ramach której Wykonawca, w szczególności wykona:
a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi,
b. nową podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 5 MPa, gr. 20 cm,
c. nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 6-9 MPa, g. 15 cm,
w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doprowadzenia do prawidłowych parametrów jezdni drogi w zakresie równości podłużnej i poprzecznej, spadków oraz wzmocnienia konstrukcji drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 12978,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

[uzasadnienie faktyczne]
W postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie, zostały złożone dwie oferty:
- Wykonawcy Fabrim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na kwotę: część 1: 220 539,00 złotych brutto, część 2: 23.370,00 złotych brutto,
- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzego Migdała, Marcina Migdała i Rafała Migdała, prowadzących działalność gospodarczą pod firmą P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał na kwotę:
część 1: 275 977,63 złotych brutto, część 2: 37 593,13 złotych brutto,
Zamawiający dokonał wyboru oferty Wykonawcy Fabrim Sp. z o.o. jako najkorzystniejszej. Zamawiający zaprosił Wykonawcę Fabrim Sp. z o.o. do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 13 listopada 2023 roku Wykonawca Fabrim Sp. z o.o. poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec uchylenia się przez Wykonawcę Fabrim Sp. z o.o. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający, działając na podstawie art. 263 Pzp, przystąpił do ponownego badania i oceny oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał.
Cena zaproponowana przez ww. Wykonawców, w każdej z Części zamówienia, przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 223 961,39 złotych brutto, z czego: 1) na Część 1 - 207.998,25 złotych brutto, 2) na Część 2 - 15.963,14 złotych brutto. .
Wobec powyższego, na podstawie art. 289 ust. 1 Pzp Zamawiający zaprosił Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał do negocjacji ofert złożonych – odpowiednio – w Części 1 zamówienia i w Części 2 zamówienia, w celu ulepszenia ich treści.
W dniu 20 listopada 2023 roku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przesłali do zamawiającego, za pomocą platformy zakupowej wiadomość, w której poinformowali, że z powodu wygrania przetargów w postępowaniach dla innych podmiotów są w stanie wykonać prac na w/w zadaniu. Ponadto termin związania z ofertą upłynął 08.11.2023 r. Z uwagi na powyższe zamawiający nie kontynuował procedury wyłaniania Wykonawcy, uważając za niecelowe i tylko wydłużające proces postępowania, rozpoczęcie etapu składania ofert dodatkowych.
[uzasadnienie prawne]Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 7) Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263” Zgodnie z art. 263 „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (...), zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
Wykonawca - Fabrim Sp. z o.o. uchylił się od zawarcia umowy, natomiast w związku z informacją Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał o braku możliwości realizacji przedmiotów zamówień, Zamawiający nie dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w żadnej z Części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

[uzasadnienie faktyczne]
W postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie, zostały złożone dwie oferty:
- Wykonawcy Fabrim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na kwotę: część 1: 220 539,00 złotych brutto, część 2: 23.370,00 złotych brutto,
- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzego Migdała, Marcina Migdała i Rafała Migdała, prowadzących działalność gospodarczą pod firmą P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał na kwotę:
część 1: 275 977,63 złotych brutto, część 2: 37 593,13 złotych brutto,
Zamawiający dokonał wyboru oferty Wykonawcy Fabrim Sp. z o.o. jako najkorzystniejszej. Zamawiający zaprosił Wykonawcę Fabrim Sp. z o.o. do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 13 listopada 2023 roku Wykonawca Fabrim Sp. z o.o. poinformował Zamawiającego, że nie przystąpi do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec uchylenia się przez Wykonawcę Fabrim Sp. z o.o. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający, działając na podstawie art. 263 Pzp, przystąpił do ponownego badania i oceny oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał.
Cena zaproponowana przez ww. Wykonawców, w każdej z Części zamówienia, przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 223 961,39 złotych brutto, z czego: 1) na Część 1 - 207.998,25 złotych brutto, 2) na Część 2 - 15.963,14 złotych brutto. .
Wobec powyższego, na podstawie art. 289 ust. 1 Pzp Zamawiający zaprosił Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał do negocjacji ofert złożonych – odpowiednio – w Części 1 zamówienia i w Części 2 zamówienia, w celu ulepszenia ich treści.
W dniu 20 listopada 2023 roku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przesłali do zamawiającego, za pomocą platformy zakupowej wiadomość, w której poinformowali, że z powodu wygrania przetargów w postępowaniach dla innych podmiotów są w stanie wykonać prac na w/w zadaniu. Ponadto termin związania z ofertą upłynął 08.11.2023 r. Z uwagi na powyższe zamawiający nie kontynuował procedury wyłaniania Wykonawcy, uważając za niecelowe i tylko wydłużające proces postępowania, rozpoczęcie etapu składania ofert dodatkowych.
[uzasadnienie prawne]Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 7) Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263” Zgodnie z art. 263 „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (...), zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
Wykonawca - Fabrim Sp. z o.o. uchylił się od zawarcia umowy, natomiast w związku z informacją Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - P. H. U. P. „Mika” s.c. Jerzy Migdał, Marcin Migdał, Rafał Migdał o braku możliwości realizacji przedmiotów zamówień, Zamawiający nie dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w żadnej z Części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.