eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej "Buskowianka"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee65e7bc-6114-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.291.79.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”.

Zamówienie polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
1) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
4) niezależnego technologa - eksperta z doświadczeniem przy montażu linii produkcyjnych w branży spożywczej, nadzorującego dostawę urządzeń, prawidłowy montaż, rozruch i odbiór linii, którego nie łączy żaden stosunek prawny z producentem, dostawcą urządzeń linii produkcyjnych linii rozlewniczych,
5) koordynatora inspektorów różnych specjalności.

I). Zakres nadzorowanego zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej, dla potrzeb budowy Nowego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka” wraz z infrastrukturą techniczną i z uwzględnieniem robót towarzyszących w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym wraz z projektem technologicznym dla dwóch linii technologicznych – urządzenia służące do rozlewu wody do butelek szklanych i PET wraz z urządzeniami pomocniczymi.
2. Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o wykonaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Dostawy i montażu wyposażenia:
1) Fabrycznie nowej linii rozlewniczej do napełniania butelek PET wraz z urządzeniami pomocniczymi, zgodnie z PFU, SWZ i dokumentacją projektowo-kosztorysową.
2) Zaplecza szatniowo-produkcyjnego zgodnie z PFU, SWZ, dokumentacją projektowo-kosztorysową.
II). Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie I). 1 stanowi Etap I realizacji zadania i obejmuje w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji istniejących budynków magazynowych;
2) opracowanie dokumentacji rozbiórki hali/budynku magazynowego;
3) opracowanie projektu technologicznego produkcji wody mineralnej dla dwóch linii technologicznych – urządzenia służące do rozlewu wody do butelek szklanych i PET wraz z urządzeniami pomocniczymi.
4) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego budynku hali z zapleczem szatniowo-socjalnym wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu w instalacje zewnętrzne w tym instalacje niezbędne do rozlewu/produkcji wody wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa niezbędnymi do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę;
5) opracowanie projektu wykonawczego dla zakresu jw.;
6) sporządzenie projektu urządzenia przeciwpożarowego pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej;
7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
8) sporządzenie przedmiaru robót, z podziałem na branże;
9) sporządzenie metodą szczegółową kosztorysu ofertowego, na cenę określoną w ofercie Wykonawcy, obejmujący pełen zakres umowy;
10) uzyskanie wymaganych przepisami map, uzgodnień, opinii i sprawdzenie opracowań projektowych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgłoszenia wykonania robót oraz innych załączników warunkujących przystąpienie do robót budowlanych, w tym m.in.: uzgodnienia rzeczoznawcy ds. ochrony p. poż., rzeczoznawcy do spraw ochrony sanitarnej oraz bhp.
11) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

III). Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie I). 2 i I). 3 stanowi Etap II realizacji zadania i obejmuje w szczególności:
1. Ad. I). 2:
1) Budowę budynku hali produkcyjnej z zapleczem szatniowo – socjalnym poprzez rozbudowę istniejącej hali/ budynku magazynowego.
2) Rozbiórkę istniejącej hali/ budynku magazynowego.
3) Budowę i przebudowę zjazdów z drogi gminnej w tym przeniesienie kolidującego z wjazdem słupa NN wraz z niezbędnymi dokumentami zezwalającymi na powyższe.
4) Rozbudowę i modernizację placu manewrowego.
5) Wykonanie przyłączy: mediów technologicznych, wody produkcyjnej, wody technologicznej, wody i kanalizacji sanitarnej bytowej, lokalnej kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznego, teletechnicznego i gazu wraz z niezbędną infrastrukturą.
6) Budowę stacji transformatorowej.
7) Wykonanie fundamentów pod obiekty technologiczne w tym: pod zbiornik CO2 do celów produkcyjnych oraz pod dwa zbiorniki buforowe dla rozlewu wody.
8) Wykonanie pomieszczeń pomocniczych dla rozlewu wody m.in.: stacji uzdatniania wody produkcyjnej – mineralnej, stacji CIP, sprężarkowni, magazynów i pomieszczeń technicznych
9) Wykonanie oświetlenia terenu.
10) Wykonanie monitoringu wizyjnego.
2. Ad. I). 3:
1) Dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej linii do napełniania butelek PET o wydajności maksymalnej 14.000 butelek na godzinę (referencyjna butelka 0,5 litra) wraz z urządzeniami pomocniczymi dla linii rozlewniczej tj. m.in. urządzeniami w stacji mycia i dezynfekcji CIP, stacji uzdatniania wody mineralnej, sprężarkowni oraz dwóch zbiorników buforowych wody mineralnej o pojemności 25m3.
2) Dostawę i montaż wyposażenia zaplecza szatniowo-produkcyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217697,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857322,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217697,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA - PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217697,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.