eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej "Buskowianka"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Akcyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee65e7bc-6114-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z zapisami rozdziału IX SWZ.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Busko-Zdrój SA, ul. Gen. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko-Zdrój, tel. 41 370 32 25, fax 41 378 41 54 kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@ubz.pl
2) Cele przetwarzania oraz podstawy prawne:
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz
• na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
• celów wypełnienia innych obowiązków prawnych, ciążących na instytucji na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów:
• przez okres wymagany przepisami prawa,
• do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,
• do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pani /Pana danych osobowych.
5) Posiada Pani/Pan prawo do:
• dostępu do treści swoich danych – korzystając z tego prawa ma Pan/Pani ma możliwość pozyskania informacji, jakie dane, w jaki sposób i w jakim celu są przetwarzane,
• prawo ich sprostowania – korzystając z tego prawa można zgłosić do nas konieczność poprawienia niepoprawnych danych lub uzupełnienia danych wynikających z błędu przy zbieraniu czy przetwarzaniu danych,
• prawo do usunięcia - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o usunięcie danych. W przypadku zasadności wniosku dokonamy niezwłocznego usunięcia danych. Prawo to nie dotyczy jednak sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są do celów związanych z wywiązywaniem się z prawnych obowiązków administratora lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi.
• prawo do ograniczenia przetwarzania - korzystając z tego prawa można złożyć wniosek o ograniczenie przetwarzania danych, w razie kwestionowania prawidłowość przetwarzanych danych. W przypadku zasadności wniosku możemy dane jedynie przechowywać.
• prawo wniesienia sprzeciwu – korzystając z tego prawa można w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych, jeżeli są one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f (prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Pani/Pana wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
• prawo do cofnięcia zgody Pani/Pana na ich przetwarzanie - w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, w wypadku, jeżeli przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
6) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.
7) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TI.291.79.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”.

Zamówienie polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
1) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
4) niezależnego technologa - eksperta z doświadczeniem przy montażu linii produkcyjnych w branży spożywczej, nadzorującego dostawę urządzeń, prawidłowy montaż, rozruch i odbiór linii, którego nie łączy żaden stosunek prawny z producentem, dostawcą urządzeń linii produkcyjnych linii rozlewniczych,
5) koordynatora inspektorów różnych specjalności.

I). Zakres nadzorowanego zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej, dla potrzeb budowy Nowego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka” wraz z infrastrukturą techniczną i z uwzględnieniem robót towarzyszących w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym wraz z projektem technologicznym dla dwóch linii technologicznych – urządzenia służące do rozlewu wody do butelek szklanych i PET wraz z urządzeniami pomocniczymi.
2. Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o wykonaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Dostawy i montażu wyposażenia:
1) Fabrycznie nowej linii rozlewniczej do napełniania butelek PET wraz z urządzeniami pomocniczymi, zgodnie z PFU, SWZ i dokumentacją projektowo-kosztorysową.
2) Zaplecza szatniowo-produkcyjnego zgodnie z PFU, SWZ, dokumentacją projektowo-kosztorysową.
II). Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie I). 1 stanowi Etap I realizacji zadania i obejmuje w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji istniejących budynków magazynowych;
2) opracowanie dokumentacji rozbiórki hali/budynku magazynowego;
3) opracowanie projektu technologicznego produkcji wody mineralnej dla dwóch linii technologicznych – urządzenia służące do rozlewu wody do butelek szklanych i PET wraz z urządzeniami pomocniczymi.
4) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego budynku hali z zapleczem szatniowo-socjalnym wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu w instalacje zewnętrzne w tym instalacje niezbędne do rozlewu/produkcji wody wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa niezbędnymi do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę;
5) opracowanie projektu wykonawczego dla zakresu jw.;
6) sporządzenie projektu urządzenia przeciwpożarowego pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej;
7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
8) sporządzenie przedmiaru robót, z podziałem na branże;
9) sporządzenie metodą szczegółową kosztorysu ofertowego, na cenę określoną w ofercie Wykonawcy, obejmujący pełen zakres umowy;
10) uzyskanie wymaganych przepisami map, uzgodnień, opinii i sprawdzenie opracowań projektowych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgłoszenia wykonania robót oraz innych załączników warunkujących przystąpienie do robót budowlanych, w tym m.in.: uzgodnienia rzeczoznawcy ds. ochrony p. poż., rzeczoznawcy do spraw ochrony sanitarnej oraz bhp.
11) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

III). Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie I). 2 i I). 3 stanowi Etap II realizacji zadania i obejmuje w szczególności:
1. Ad. I). 2:
1) Budowę budynku hali produkcyjnej z zapleczem szatniowo – socjalnym poprzez rozbudowę istniejącej hali/ budynku magazynowego.
2) Rozbiórkę istniejącej hali/ budynku magazynowego.
3) Budowę i przebudowę zjazdów z drogi gminnej w tym przeniesienie kolidującego z wjazdem słupa NN wraz z niezbędnymi dokumentami zezwalającymi na powyższe.
4) Rozbudowę i modernizację placu manewrowego.
5) Wykonanie przyłączy: mediów technologicznych, wody produkcyjnej, wody technologicznej, wody i kanalizacji sanitarnej bytowej, lokalnej kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznego, teletechnicznego i gazu wraz z niezbędną infrastrukturą.
6) Budowę stacji transformatorowej.
7) Wykonanie fundamentów pod obiekty technologiczne w tym: pod zbiornik CO2 do celów produkcyjnych oraz pod dwa zbiorniki buforowe dla rozlewu wody.
8) Wykonanie pomieszczeń pomocniczych dla rozlewu wody m.in.: stacji uzdatniania wody produkcyjnej – mineralnej, stacji CIP, sprężarkowni, magazynów i pomieszczeń technicznych
9) Wykonanie oświetlenia terenu.
10) Wykonanie monitoringu wizyjnego.
2. Ad. I). 3:
1) Dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej linii do napełniania butelek PET o wydajności maksymalnej 14.000 butelek na godzinę (referencyjna butelka 0,5 litra) wraz z urządzeniami pomocniczymi dla linii rozlewniczej tj. m.in. urządzeniami w stacji mycia i dezynfekcji CIP, stacji uzdatniania wody mineralnej, sprężarkowni oraz dwóch zbiorników buforowych wody mineralnej o pojemności 25m3.
2) Dostawę i montaż wyposażenia zaplecza szatniowo-produkcyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów łącznie w obowiązujących kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.5. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej

W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:

1) wykonanych usług.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz:
wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę w ramach której pełniono kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi prowadzonymi w „systemie zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót minimum 10 000 000,00 zł brutto każda.

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie.

2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, tj.:
a) Inspektor nadzoru robót budowlanych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje:
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych na co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową, rozbudową, przebudową, nadbudową lub remontem hali przemysłowej/magazynowej/produkcyjnej z zapleczem socjalnym o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto każda;

b) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje:
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych na co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową, rozbudową, przebudową, nadbudową lub remontem hali przemysłowej/magazynowej/produkcyjnej z zapleczem socjalnym o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto każda;


c) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje:
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,

d) Technologa - eksperta z doświadczeniem przy montażu co najmniej jednej linii produkcyjnej w branży spożywczej, nadzorującego dostawę urządzeń, prawidłowy montaż, rozruch i odbiór linii, którego nie łączy żaden stosunek prawny z producentem, dostawcą urządzeń linii produkcyjnych linii rozlewniczych.

e) Koordynatora inspektorów różnych specjalności - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje:
wykształcenie wyższe techniczne oraz doświadczenie w zarządzaniu co najmniej dwoma budowami (od rozpoczęcia do zakończenia robót).

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego z funkcją Koordynatora.

Do wykazu osób w stosunku do Inspektorów należy załączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego, który odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskich Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnej funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych usług wraz z dowodami określającymi, czy wykazane usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z warunkiem określonym w części VII pkt. 1.5 SWZ, załącznik nr 4 do SWZ;
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach, zgodnie z warunkiem określonym w części VII pkt. 1.5 SWZ, załącznik nr 5 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
- Wykaz osób do punktacji, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ,
- Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ,
- Pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych;
- Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik;
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3a do SWZ;
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania i łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna lub zawodowych, przy czym nie podlegają sumowaniu wartości wykazywanych zamówień.
8. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu 1 i 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
9. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:
- wskazanym w art. 454- 455 pzp,
- wskazanym w § 10 projektu umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.