eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Świadczenie usługi oświetlania ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy Lądek w 2023 r



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetlania ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy Lądek w 2023 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lądek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632763512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaladek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi oświetlania ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy Lądek w 2023 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-454356c0-7a1b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z
wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlania ulic, placów i dróg
publicznych na terenie gminy Lądek za pomocą infrastruktury oświetleniowej
stanowiącej własność Wykonawcy oraz infrastruktury oświetleniowej będącej w posiadaniu Wykonawcy, w obrębie administracyjnym Zamawiającego

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 378048,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlania ulic, placów i dróg
publicznych na terenie gminy Lądek za pomocą infrastruktury oświetleniowej
stanowiącej własność Wykonawcy oraz infrastruktury oświetleniowej będącej w
posiadaniu Wykonawcy, w obrębie administracyjnym Zamawiającego tj. na terenie
gminy Lądek w 2023 r.
Wykonawca będzie świadczył usługę w/w na poziomie technicznym możliwym do
uzyskania za pomocą istniejącej infrastruktury oświetleniowej.
2. W związku ze świadczoną usługą Wykonawca zapewni:
1) zakup we własnym imieniu energii elektrycznej i usługi dystrybucji energii
elektrycznej do zasilania infrastruktury oświetleniowej;
2) wykonanie prac i czynności eksploatacyjno-konserwacyjne zmierzające do
prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania infrastruktury oświetleniowej w
szczególności będzie:
a) monitorował infrastrukturę oświetleniową,
b) wymieniał źródła światła i inne niesprawne elementy opraw
oświetleniowych,
c) w przypadku braku technicznej możliwości naprawy wymieniał oprawy
oświetleniowe,
d) regulował oraz wymieniał uszkodzone elementy aparatury zasilającej i
sterowniczej,
e) naprawiał lub wymieniał uszkodzone przewody i kable w liniach zasilających
infrastrukturę oświetleniową,
f) naprawiał lub wymieniał wyeksploatowane konstrukcje nośne opraw,
g) naprawiał lub wymieniał wyeksploatowane szafki/złącza oświetleniowe,
h) zabezpieczał lub wymieniał pokrywy wnęk latarni ulicznych lub szafek
/złączy oświetleniowych,
i) wykonywał pomiary okresowe - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
j) zabezpieczał i odtwarzał skutki zdarzeń komunikacyjnych, siły wyższej i
innych zdarzeń losowych,
k) postępował z odpadami – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
l) pionował latarnie uliczne,
m) zarządzał sterowaniem urządzeń infrastruktury oświetleniowej,
n) przyjmował zgłoszenia o awariach i prowadził ich rejestr,
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie:
Rozpoczęcie: od dnia 01.01.2023 roku, Zakończenie: do dnia 31.12.2023 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181607268

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 71a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.