eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,143204,ac7965c99611a04d40ad50dbf29dae92.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c3a05a1-6d7e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054497/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zakup materiałów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450179

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.93.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 465194,18 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 204499,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, 25-516 Kielce Al. IX Wieków Kielc 3),
wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w następujących ilościach:
1) Torba standard - 1 000 szt.;
2) Czapka z daszkiem prostym - 500 szt.;
3) Torba papier zwykła - 2 000 szt.;
4) Kostka Rubika - 200 szt.;
5) Długopis dla dzieci - 500 szt.;
6) Zestaw do malowania i rysunku - 250 szt.;
7) Zestaw do rysowania - 500 szt.;
8) Długopis - 1 300 szt.;
9) Kolorowanka - 500 szt.;
10) Opaska odblaskowa na rękę - 1 300 szt.;
11) Opaska odblaskowa Led - 500 szt.;
12) Plecak dla dzieci - 200 szt.;
13) Brelok metalowy ze skórzanym paskiem - 400 szt.;
14) Kabel do ładowania 3 w 1 - 300 szt.;
15) Teczka konferencyjna - 200 szt.;
16) Torba sportowa - 150 szt.;
17) Butelki z filtrem węglowym do wody - 300 szt.;
18) Zestaw pióro długopis - 130 szt.;
19) Piórnik z wyposażeniem - 200 szt.;
20) Piłka do piłki nożnej - 300 szt.;
21) Smycz dwustronna - 2 800 szt.;
22) Notes A4 - 500 szt.;
23) Torba na dokumenty - 100 szt.;
24) Czapka zimowa - 300 szt.;
25) Ręcznik plażowy - 300 szt.;
26) Narzędzie wielofunkcyjne z latarką - 150 szt.;
27) Parasol - 100 szt.;
28) Torba bawełniania - 400 szt.;
29) Notes klejony A5 - 300 szt.;
30) Kompres chłodząco – orzeźwiający - 300 szt.;
31) Teczka konferencyjna z power bankiem - 30 szt.;
32) Etui ochronne na karty - 300 szt.;
33) Krawat w drewnianym opakowaniu - 30 szt.;
34) Apaszka - 30 szt.;
35) Teczka tekturowa z gumką - 500 szt.;
36) Notes A5 - 100 szt.;
37) Kubek - 1 000 szt.;
38) Brelok odblaskowy dla dzieci - 1 000 szt.;
39) Długopis metalowy - 500 szt.;
40) Notatnik - 500 szt.;
41) Parasol składany - 90 szt.;
42) Butelka termiczna - 300 szt.;
43) Narzędzie wielofunkcyjne + karabińczyk - 150 szt.;
44) Uchwyt magnetyczny - 300 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SWZ oraz ww. załączniku do SWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny.
3. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne, a w stosunku do określonych tam wymiarów dopuszcza się tolerancję +/-5% (dotyczy wymiarów bez określenia minimum/maksimum oraz dla których nie wskazano odchyleń).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ metody nanoszenia oznaczeń produktów lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie o wysokim nasyceniu kolorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226304,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383329,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226304,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kędzierski INTERMEDIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741214560

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 17

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226304,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.