eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Budowa nowej kotłowni gazowej w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowej kotłowni gazowej w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 235 71 54

1.5.8.) Numer faksu: 24 235 71 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowej kotłowni gazowej w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-472c569f-6cc1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073099/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa nowej kotłowni gazowej w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TPBN/2/2023/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie obejmujące demontaż istniejącej oraz kompleksowe wykonanie nowej kotłowni gazowej w budynku głównym Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową.
Oferta powinna obejmować kompleksowe wykonanie zadania wraz z dostawą wymaganych materiałów i urządzeń sprecyzowanych w załączonej do dokumentów postępowania, dokumentacji projektowej.
Dokumenty stanowiące załącznik do SWZ, a opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełaniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
Ewentualne zastosowanie w dokumentach zamówienia nazw własnych poszczególnych materiałów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy traktować je, jako podanie przykładowych pozycji, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw, znaków, patentów lub źródeł stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia i należy traktować je jako przykładowe.
Zamawiający informuje również, iż wykonanie zadania objętego niniejszym postępowaniem nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowalne (Dz.U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.).
Wymagania dodatkowe będące po stronie Wykonawcy dla prowadzonych prac:
1. Zorganizowanie miejsca prac własnym staraniem i na własny koszt oraz podjęcia wszelkich środków niezbędnych dla ochrony prac, a także utrzymania bieżącego porządku na miejscu prac.
2. Zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt wywozu zdemontowanych podczas wykonywania prac urządzeń oraz innych odpadów i nieczystości powstałych w takcie prac do miejsc prowadzących działalność w zakresie ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
3. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie Ośrodka, a związanych
z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi na terenie Ośrodka pracami, w tym także ruchem pojazdów.
5. Nienaruszanie praw osób trzecich podczas wykonywania robót.
6. Zagospodarowanie placu budowy, w tym zabezpieczenie i wygrodzenie miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, roznoszeniem kurzu oraz zapewnienie spełnienia warunków BHP, zorganizowanie zaplecza budowy i obsługa komunikacyjna budowy – do uzgodnienia z Zamawiającym.
7. Zabezpieczenie instalacji i urządzeń w miejscu wykonywania prac i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem
w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Dbanie o porządek w miejscu prac oraz utrzymywanie miejsca prac
w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód, a także uporządkowanie miejsca wykonywania prac po ich zakończeniu.
9. Przeniesienie lub usunięcie kolidujących z budową materiałów/urządzeń – w porozumieniu z Zamawiającym.
10. Likwidacja kolizji.
11. Instalowane materiały i urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, a także odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej.
12. Prace prowadzone będą zgodnie ze specyfikacją i zaleceniami producenta materiałów bądź zastosowanych rozwiązań.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa, a w razie potrzeby konsultowania wszystkich zmian z przedstawicielami Zamawiającego.
15. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna przerwa w podgrzewie ciepłej wody użytkowej oraz przerwa w dostawie czynnika grzewczego to
24 godziny.
16. W przypadku przekroczenia czasu, o którym mowa w pkt. 15, Wykonawca pokryje koszty, które poniesie Zamawiający w celu zapewnienia dostawy dla Ośrodka ciepłej wody użytkowej oraz ciepła.
17. Dla zapewnienia podgrzewu ciepłej użytkowej lub czynnika grzewczego, Zamawiający może udostępnić, po uzgodnieniu i w ramach posiadanych możliwości miejsce do czasowego zlokalizowania kotłowni mobilnej.
18. Wykonawca przygotuje dokumenty zgłoszeniowe dla nowopowstałej kotłowni do UDT oraz będzie brał udział w wymaganych czynnościach.
UWAGA: Zamawiający informuje, iż obiekt w którym będą trwały prace związane z zadaniem jest obiektem czynnym, prowadzącym działalność leczniczą. Dlatego też Wykonawca podejmie wszelkie działania w celu należytego zabezpieczenia miejsca prac – niedopuszczalna jest żadna przerwa w funkcjonowaniu obiektu.
Wykonawca przed rozpoczęciem prac dostarczy Zamawiającemu listę osób realizujących zadanie wraz z listą pojazdów, celem identyfikacji. Lista podlega aktualizacji. Osoby spoza listy nie będą wpuszczone na teren Ośrodka.
Wykonawca będzie zobowiązany odsunąć od wykonania pracy każdą osobę, która przez swój brak kwalifikacji lub z innego powodu zagrażać może w jakikolwiek sposób należytemu wykonaniu przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy prowadzenie prac bez ograniczenia godzin wykonywania tych prac za wyjątkiem prac głośnych, które będzie można wykonywać wyłącznie w godzinach 06:00 – 22:00.
W związku z tym, iż prace objęte postępowaniem prowadzone będą w instytucji będącej podmiotem leczniczym, Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie całego Ośrodka obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
Zamawiający informuje, iż dodatkowe informacje organizacyjne związane z realizacją przedmiotowego postępowania, a prowadzone na terenie naszego Ośrodka, zostaną Wykonawcy przekazane podczas wizji lokalnej miejsca planowanych prac.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonanie robót i zastosowane materiały minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik
nr 10 do SWZ - warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do specyfikacji warunków zamówienia stanowią jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334047,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAR-BUD Jarosław Sobieszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 750104109

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 3

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.