eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Budowa nowej kotłowni gazowej w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowej kotłowni gazowej w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 235 71 54

1.5.8.) Numer faksu: 24 235 71 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowej kotłowni gazowej w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-472c569f-6cc1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073099/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa nowej kotłowni gazowej w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy przetargowej opisane zostały przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia - pkt. VIII ppkt. 4 wskazanego dokumentu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotyczy obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE - znajduje się w dokumentacji postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TPBN/2/2023/G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie obejmujące demontaż istniejącej oraz kompleksowe wykonanie nowej kotłowni gazowej w budynku głównym Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową.
Oferta powinna obejmować kompleksowe wykonanie zadania wraz z dostawą wymaganych materiałów i urządzeń sprecyzowanych w załączonej do dokumentów postępowania, dokumentacji projektowej.
Dokumenty stanowiące załącznik do SWZ, a opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełaniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
Ewentualne zastosowanie w dokumentach zamówienia nazw własnych poszczególnych materiałów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy traktować je, jako podanie przykładowych pozycji, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw, znaków, patentów lub źródeł stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia i należy traktować je jako przykładowe.
Zamawiający informuje również, iż wykonanie zadania objętego niniejszym postępowaniem nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowalne (Dz.U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.).
Wymagania dodatkowe będące po stronie Wykonawcy dla prowadzonych prac:
1. Zorganizowanie miejsca prac własnym staraniem i na własny koszt oraz podjęcia wszelkich środków niezbędnych dla ochrony prac, a także utrzymania bieżącego porządku na miejscu prac.
2. Zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt wywozu zdemontowanych podczas wykonywania prac urządzeń oraz innych odpadów i nieczystości powstałych w takcie prac do miejsc prowadzących działalność w zakresie ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
3. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie Ośrodka, a związanych
z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi na terenie Ośrodka pracami, w tym także ruchem pojazdów.
5. Nienaruszanie praw osób trzecich podczas wykonywania robót.
6. Zagospodarowanie placu budowy, w tym zabezpieczenie i wygrodzenie miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, roznoszeniem kurzu oraz zapewnienie spełnienia warunków BHP, zorganizowanie zaplecza budowy i obsługa komunikacyjna budowy – do uzgodnienia z Zamawiającym.
7. Zabezpieczenie instalacji i urządzeń w miejscu wykonywania prac i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem
w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Dbanie o porządek w miejscu prac oraz utrzymywanie miejsca prac
w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód, a także uporządkowanie miejsca wykonywania prac po ich zakończeniu.
9. Przeniesienie lub usunięcie kolidujących z budową materiałów/urządzeń – w porozumieniu z Zamawiającym.
10. Likwidacja kolizji.
11. Instalowane materiały i urządzenia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, a także odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej.
12. Prace prowadzone będą zgodnie ze specyfikacją i zaleceniami producenta materiałów bądź zastosowanych rozwiązań.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa, a w razie potrzeby konsultowania wszystkich zmian z przedstawicielami Zamawiającego.
15. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna przerwa w podgrzewie ciepłej wody użytkowej oraz przerwa w dostawie czynnika grzewczego to
24 godziny.
16. W przypadku przekroczenia czasu, o którym mowa w pkt. 15, Wykonawca pokryje koszty, które poniesie Zamawiający w celu zapewnienia dostawy dla Ośrodka ciepłej wody użytkowej oraz ciepła.
17. Dla zapewnienia podgrzewu ciepłej użytkowej lub czynnika grzewczego, Zamawiający może udostępnić, po uzgodnieniu i w ramach posiadanych możliwości miejsce do czasowego zlokalizowania kotłowni mobilnej.
18. Wykonawca przygotuje dokumenty zgłoszeniowe dla nowopowstałej kotłowni do UDT oraz będzie brał udział w wymaganych czynnościach.
UWAGA: Zamawiający informuje, iż obiekt w którym będą trwały prace związane z zadaniem jest obiektem czynnym, prowadzącym działalność leczniczą. Dlatego też Wykonawca podejmie wszelkie działania w celu należytego zabezpieczenia miejsca prac – niedopuszczalna jest żadna przerwa w funkcjonowaniu obiektu.
Wykonawca przed rozpoczęciem prac dostarczy Zamawiającemu listę osób realizujących zadanie wraz z listą pojazdów, celem identyfikacji. Lista podlega aktualizacji. Osoby spoza listy nie będą wpuszczone na teren Ośrodka.
Wykonawca będzie zobowiązany odsunąć od wykonania pracy każdą osobę, która przez swój brak kwalifikacji lub z innego powodu zagrażać może w jakikolwiek sposób należytemu wykonaniu przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy prowadzenie prac bez ograniczenia godzin wykonywania tych prac za wyjątkiem prac głośnych, które będzie można wykonywać wyłącznie w godzinach 06:00 – 22:00.
W związku z tym, iż prace objęte postępowaniem prowadzone będą w instytucji będącej podmiotem leczniczym, Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie całego Ośrodka obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
Zamawiający informuje, iż dodatkowe informacje organizacyjne związane z realizacją przedmiotowego postępowania, a prowadzone na terenie naszego Ośrodka, zostaną Wykonawcy przekazane podczas wizji lokalnej miejsca planowanych prac.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonanie robót i zastosowane materiały minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik
nr 10 do SWZ - warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do specyfikacji warunków zamówienia stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określony został przez Zamawiającego w pkt. XVIII specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp.
2. W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji prac objętych umową, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 300.000,00 złotych.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania kotłowni lub prac instalacyjnych z dziedziny ciepłowniczej lub inwestycji budowalnej obejmującej wykonanie prac przy instalacji ciepłowniczej o wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto każda.
- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne równoważne uprawienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenia zawodowe.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłoszonych przez Narodowy Bank Polski, w dniu wystawienia dokumentu. W przypadku braku publikacji kursów walut Narodowego Banku Polskiego obowiązujących w dniu o którym mowa, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed tym dniem.
5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, z których będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów.
Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Wykorzystanie przez Wykonawcę Podmiotu trzeciego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia odbywa się zgodnie z art. 119 Ustawy Pzp.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego Podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten Podmiot innym Podmiotem lub Podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację Podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, także oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023r., poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów poprzez złożenie wraz z ofertą zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub złożyć inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania kotłowni lub prac instalacyjnych z dziedziny ciepłowniczej lub inwestycji budowlanej obejmującej wykonanie prac przy instalacji ciepłowniczej o wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
4. Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. minimum jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wyłoniony Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczenia, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji prac objętych umową, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 300.000,00 złotych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca dołącza formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru.
2. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę wadium na warunkach określonych w punkcie XXVIII SWZ.
3. W celu potwierdzenia akceptacji przez Wykonawcę warunków realizacji zamówienia zawartych we wzorze umowy, Wykonawca załączy do oferty parafowane przez Wykonawcę projektowane postanowienia umowy.
4. Do oferty Wykonawca dołączy oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli Wykonawca dokonuje zastrzeżenia takich informacji – wskazane jest wyodrębnienie wskazanych dokumentów, tj. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i za wyjątkami przewidzianymi w Ustawie Pzp utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium należy wnieść w jednej z form wskazanej w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie 87 1020 3974 0000 5202 0273 2485.
- za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie Pzp,
2) z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub aby z jej treści wynikało, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie, do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
7. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty jako dokument w postaci elektronicznej składany pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnione.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Przepisy Ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, na warunkach określonych w pkt. XIX
ust. 5 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców – oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Pozostałe oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie tych warunków.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli chociaż jeden z Wykonawców spełnia warunek samodzielnie lub warunek ten został spełniony przez podmioty łącznie.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Ustawy Pzp. Strony są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych tj. innych niż wymienione w art. 454 ust. 2 Ustawy Pzp
1) istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania.
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy złoży wniosek drugiej stronie. Wniosek o zmianę umowy powinien zawierać co najmniej:
1) zakres proponowanej zmiany, 2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany, 3) podstawę dokonania zmiany, tj. podstawę prawną wynikającą z przepisów Ustawy Pzp lub postanowień umowy, 4) informacje i/lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy.
3. Złożenie wniosku, o którym mowa stanowi warunek umożliwiający podjęcie procedury zmiany umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić w szczególności:
1) siły wyższej, o której mowa § 11 ust. 7 umowy, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub świadczenia stron, 3) zmiany urzędowej stawki podatku VAT,
4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych
w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy Podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych
w art. 118 ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania.
6. Zmiana Podmiotu udostępniającego zasoby wejdzie w życie wyłącznie po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zmiana taka nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy.
7. W przypadku sporu pomiędzy stronami umowy, co do treści wniosku o zmianę umowy lub zasadności jej dokonania – w szczególności w odniesieniu do wpływu okoliczności będących podstawą do zmiany umowy, strony umowy mogą powołać eksperta lub zespół ekspertów w celu uzyskania niezależnej opinii na temat spornych zagadnień. Ekspert lub zespół ekspertów jest powoływany za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy. Koszt opinii eksperta lub zespołu ekspertów ponosi strona wnioskująca o zmianę, chyba że z treści opinii wynikać będzie jednoznacznie, że stanowisko strony wnioskującej o zmianę umowy było prawidłowe, w takim przypadku koszt opinii ponosi druga strona. Koszty związane z opinią eksperta lub zespołu ekspertów nie uprawniają do zmiany wynagrodzenia.
8. Dopuszczalna jest zmiana osób skierowanych do realizacji umowy, w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poprzedzającego zawarcie niniejszej umowy. Zmiana jest dopuszczalna w sytuacji gdy będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osoba, która będzie posiadać co najmniej takie doświadczenie i kwalifikacje jak osoba zastępowana. Zmiana osoby wymagać będzie zgody Zamawiającego.
9. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu
art. 454 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
1) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
2) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami,
3) zmiana danych teleadresowych.
10. Zmiany treści umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Wszelkie zmiany postanowień umownych winny być dokonywane, pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej – na warunkach określonych w niniejszym paragrafie, przy czy w razie wątpliwości przyjmuje się, że formy pisemnej nie wymagają zmiany określone w ust. 6 i 9 niniejszego paragrafu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców co do których zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochoronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.