Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444492/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00453890/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00520504/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rekreacja i Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea3f2049-666c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014390/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów MORiS wraz z ochroną imprez i meczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444492/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.10.2022.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektówze względu na tabelaryczny opis przedmiotu zamówienia, opis ten dostępny jest jako załącznik nr 1 do SWZ
Wytyczne do ochrony fizycznej i technicznej:
1. Zamawiający wymaga aby obiekty były monitorowane zgodnie z opisem w tabelach.
2. W przypadku obiektu Stadion Miejski przy ulicy Cichej 6 obraz z 13 kamer jest przesyłany on-line przez siec Internet do siedziby Wykonawcy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu ochrony, tj. ilości osób do ochrony obiektów oraz dni i godzin ochrony, w związku z czym w rozliczeniu miesięcznym należy podać rzeczywiście przepracowaną ilość godzin.
4. Nadzór nad obiektami w postaci monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego oraz systemów telewizji przemysłowej CCTV odbywać się będzie w centrum monitorowania w siedzibie Wykonawcy:
4.1. System wizyjny CCTV obiektu (stadion Miejski ul. Cicha 6) – połączenie on-line systemu monitoringu Zamawiającego do Centrum Monitorowania Wykonawcy. Obraz przekazywany będzie w sposób płynny do Centrum Monitorowania w siedzibie Wykonawcy. Usługa będzie obejmować monitoring obiektu zgodnie z opisem w tabeli.
4.2. Monitoring wizyjny - monitoring wizyjny on-line pozwala na dokładną obserwację zdarzeń przy pomocy kamer przemysłowych. Obrazy z kamer są przesyłane do Centrum Monitoringu Wykonawcy, gdzie personel może śledzić dany obszar lub obiekt.
4.3. Radiolinia napadowa z nadajnikiem – usługa będzie obejmować wezwanie grupy interwencyjnej za pomocą pilota bez wywoływania głośnego alarmu oraz dojazd grupy interwencyjnej (minimum
2 osoby). Grupa interwencyjna będzie się składała z wystarczającej liczby osób do wykonania zadania, jednakże zawsze będzie to nie mniej niż dwie osoby posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Na terenie obiektu należy zainstalować radiolinię napadową z przesyłem sygnału zagrożenia do Centrum monitorowania alarmów. Radiolinia napadowa winna zapewnić zasięg pracy na całym obszarze chronionego obiektu.
4.4. Gotowość grup interwencyjnych - podejmowanie interwencji na każdy sygnał alarmowy odebrany przez Centrum monitorowania z lokalnego systemu alarmowego, w postaci podjazdu grupy interwencyjnej, tzn. patrolu zmotoryzowanego, przygotowanego i wyposażonego do podjęcia bezpośredniej interwencji mającej na celu oddalenie zagrożenia bądź usunięcie już istniejącego naruszenia chronionego mienia lub dostępu do tegoż, ujęcie sprawców szkody, zabezpieczenie śladów w przypadku popełnienia czynu zabronionego na chronionym terenie. Czas dojazdu grupy interwencyjnej ustala się na maksymalnie 10 minut od chwili wystąpienia zgłoszenia naruszenia bezpieczeństwa. Grupa interwencyjna będzie się składała z wystarczającej liczby osób do wykonania zadania, jednakże zawsze będzie to nie mniej niż dwie osoby posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
4.5.5.) Wartość części: 687764,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - Ochrona fizyczna imprez i meczy ligowychze względu na tabelaryczny opis przedmiotu zamówienia, opis ten dostępny jest jako załącznik nr 1A do SWZ.
Wytyczne do ochrony fizycznej imprez:
1. Ochrona imprez organizowanych przez Zamawiającego musi być zgodna z zapisami ustawy z dnia
20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 Nr 62, poz. 504 z póz. zm.) i zostać określona w zakresie obowiązków pracowników Wykonawcy. Usługi ochrony imprez będą obejmować: ochronę porządku publicznego, sceny, sprzętu technicznego oraz system patroli po wyznaczonych trasach, celem ochrony bezpieczeństwa uczestników imprez. Obowiązki Wykonawcy określa w szczególności art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 Nr 62, poz. 504 z póź. zm.), który Wykonawca zobowiązuje się stosować.
2. Zakres ochrony i obowiązki służb porządkowych ustalone będą przed każdą imprezą przez kierownika ds. bezpieczeństwa wyznaczonego przez Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby ochraniające imprezy i mecze były pełnoletnie.
I. ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY
Ochrona meczy ligowych na obiektach przy ul. Dąbrowskiego 113 oraz ul. Granicznej 92.
Obowiązki pracowników ochrony:
a) ochrona porządku publicznego poprzez zabezpieczenie trybun, celem zapewnienia bezpieczeństwa uczestników rozgrywek meczy ligowych,
b) wykonywanie poleceń przełożonych, Zamawiającego oraz osób odpowiedzialnych za dany mecz,
c) podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby, straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu,
d) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy podczas organizowanych meczów oraz imprez,
e) zapewnienie jednolitego umundurowania osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 20 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 roku, poz. 2213 z późn. zm.),
f) wyposażenie pracowników w sprawne środki łączności bezprzewodowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 83327,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider-Fosa Ochrona Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner Firma Ochrony Szkolenia Asekuracji FOSA Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242842326
7.3.3) Ulica: Katowicka 115 d
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Usługi obsługi technicznej imprez organizowanych przez Park Śląski w 2024/2025 roku"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi w Chorzowie, ul. Ryszki 55 - I/2024
- Modernizacja nawierzchni boisk osiedlowych w Chorzowie
- Usługa serwisowa i przegląd wentylacji i klimatyzacji wraz z wymianą elementów zużywalnych (3)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- 3 Budynek dla otocjonów
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- "Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9"
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.