eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY BEMOWO M. ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010773800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rozłogi 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-310

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224871301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsbemowo.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opsbemowo.waw.pl/o-nas/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1c0468-6f04-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00223439/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom OPS Dz. Bemowo m.st. W-wy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464256/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOD.26.1.3.2022.SJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 302866,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przygotowanie i dowożenie we wskazane miejsce w granicach administracyjnych Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (tj. miejsce zamieszkania osób korzystających z posiłków) gorących zestawów obiadowych dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przez 7 dni w tygodniu, w tym soboty, niedziele i święta.
2) Przewidywana, szacunkowa liczba wydawanych zestawów obiadowych:
• w skali miesiąca wynosić będzie 1217 sztuk,
• w skali realizacji całej umowy wyniesie 14 600 sztuk.
3) Przewidywana liczba osób zgłoszonych do korzystania z pomocy w formie gorącego posiłku – obiadu wynosić będzie dziennie ok. 40 osób.
4) Liczba osób, a tym samym liczba zamawianych zestawów obiadowych, może być zmienna i różnić się w poszczególnych miesiącach.
5) Gorące zestawy obiadowe dla osób uprawnionych będą dowożone do ich miejsca zamieszkania na terenie Dzielnicy Bemowo przez Wykonawcę w szczelnie zamkniętych, termicznych i jednorazowych biodegradowalnych pojemnikach.
6) Zestawy obiadowe będą dowożone przez Wykonawcę do miejsca zamieszkania osób na terenie Dzielnicy Bemowo od poniedziałku do niedzieli w godzinach 13:00 – 15:00.
7) Wszelkie koszty związane z dowozem zestawów obiadowych ponosi Wykonawca.
8) Istnieje możliwość dowożenia w uzasadnionych przypadkach, suchego prowiantu jako zamiennika za gorący posiłek, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym.
9) Sposób zgłaszania osób uprawnionych do otrzymania zestawów obiadowych:
a) Upoważniony pracownik OPS będzie przekazywał Wykonawcy listy imienne klientów z adresami zamieszkania i numerami telefonów wraz z liczbą zamówionych zestawów obiadowych dla każdej osoby uprawnionej nie później niż 2 dni robocze przed końcem danego miesiąca, na każdy następny miesiąc;
b) W przypadku zmian w danym miesiącu dotyczących liczby osób lub liczby zestawów obiadowych, informacja o tych zmianach będzie przekazana do godz. 9.00 dnia poprzedzającego dowiezienie obiadów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i wydawania obiadów z zachowaniem poniżej określonych warunków.
11) Zestawy obiady powinny być urozmaicone, składać się z tradycyjnych potraw złożonych z co najmniej z dwóch dań:
a) I danie : zupa z pieczywem;
b) II danie wieloskładnikowe, surówka/warzywa oraz kompot lub napój.
12) W ciągu siedmiodniowego żywienia klienci powinni otrzymać cztery razy w tygodniu obiad z porcją mięsa (np. sztuka mięsa, kotlet schabowy, udziec z kurczaka, kotlet mielony) lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu.
13) Poszczególne osoby mogą, w konkretnych miesiącach otrzymywać obiady w dniach dostosowanych do indywidualnych potrzeb, tj. w mniejszej liczbie niż 7 dni w tygodniu.
14) Wymagana wartość energetyczna jednego zestawu obiadowego - co najmniej 1200 kcal;
15) W miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego nastąpi wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie.
16) Minimalna wymagana waga/objętość gotowych potraw:
• zupa – 500 ml + pieczywo (100g),
• sztuka mięsa lub inne mięso bez panierki – 100 g bez kości,
• kotlet schabowy – 150 g,
• kotlet mielony – 120 g,
• gulasz/potrawka – 150 g,
• udko z kurczaka – 150 g,
• ryba bez panierki – 100 g,
• ryba z panierką – 150 g,
• bigos – 250 g,
• ziemniaki, kasza, makaron, ryż, kopytka – 250 g,
• ryż z jabłkami – 300 g,
• surówka – 150 g,
• warzywa gotowane – 150 g,
• kompot/napój – 250 ml,
• pierogi, naleśniki, knedle – 400 g.
17) Posiłki będą przygotowane z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw i owoców sezonowych.
18) Wartość odżywcza i energetyczna posiłków musi być zgodna z normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w zakresie żywienia osób dorosłych.
19) Co tydzień - najpóźniej do piątku do godz. 16.00 Wykonawca przekaże Zamawiającemu (pocztą elektroniczną) jadłospis na tydzień następny. Jadłospis będzie obejmował gramaturę poszczególnych dań.
20) Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w tym również przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych.
21) Posiłki oraz miejsce ich przygotowania i wydawania muszą spełniać wszystkie wymogi ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 28.08.2006r. (Dz. U z 2022r. poz. 2132).
22) Samochód/samochody, którym dowożone będą posiłki będzie dostosowany do przewozu żywności, spełniający wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami. Wykonawca musi dysponować zaświadczeniem/decyzją/opinią stwierdzającym zatwierdzenie środków transportu przez Państwowa Inspekcję Sanitarną.
23) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
24) Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie raz w miesiącu do 10 dnia następnego miesiąca, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury z podaną liczbą wydanych obiadów, co Wykonawca udokumentuje przedstawiając wygenerowany raport z liczby wydanych obiadów w miesiącu poprzednim.
25) Złożona faktura wraz z listą osób i liczbą obiadów podlega sprawdzeniu pod względem zgodności dostarczenia do klientów z liczbą wydanych obiadów przez Wykonawcę w miesięcznym okresie rozliczeniowym.
26) Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia liczby obiadów Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy.
27) Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości, wartości odżywczych oraz gramatury potraw przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W szczególności poprzez:
a) porównanie zgodności z jadłospisem,
b) ocenę organoleptyczną (ocena wyglądu potraw, zapachu, oraz smaku poprzez degustację),
c) ważenie potraw,
d) porównanie z tabelami wartości odżywczych Instytutu Żywności i Żywienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 223055,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przygotowanie i dowożenie do siedziby Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych (OWiRON) przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie gorących zestawów obiadowych dla uprawnionych klientów OWiRON przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych i świąt
2) Przewidywana, szacunkowa liczba wydawanych zestawów obiadowych:
• w skali miesiąca wynosić będzie 435 sztuk,
• w skali realizacji całej umowy wyniesie 5 224 sztuk.
3) Przewidywana liczba osób zgłoszonych do korzystania z pomocy w formie gorącego posiłku – obiadu wynosić będzie dziennie ok. 20 osób.
4) Liczba osób, a tym samym liczba zamawianych zestawów obiadowych, może być zmienna i różnić się w poszczególnych miesiącach.
5) Gorące zestawy obiadowe dla osób uprawnionych będą dowożone przez Wykonawcę w szczelnie zamkniętych, termicznych i jednorazowych biodegradowalnych pojemnikach;
6) Zestawy obiadowe będą dowożone przez Wykonawcę uprawnionym klientom do OWiRON od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych i świąt, w godzinach 12:30 – 14:00;
7) Wszelkie koszty związane z dowozem zestawów obiadowych ponosi Wykonawca;
8) Istnieje możliwość dowożenia do Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych, w uzasadnionych przypadkach, suchego prowiantu jako zamiennika za gorący posiłek, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym.
9) Sposób zgłaszania osób uprawnionych do otrzymania zestawów obiadowych:
a) Upoważniony pracownik OPS będzie przekazywał Wykonawcy liczbę zamówionych zestawów obiadowych na poszczególne dni nie później niż 2 dni robocze przed końcem danego miesiąca, na każdy następny miesiąc;
b) W przypadku zmian w danym miesiącu dotyczących liczby zestawów obiadowych, informacja o tych zmianach będzie przekazana do godz. 9.00 dnia poprzedzającego dowiezienie obiadów.
10) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i wydawania obiadów z zachowaniem poniżej określonych warunków.
11) Zestawy obiady powinny być urozmaicone, składać się z tradycyjnych potraw złożonych z co najmniej z dwóch dań:
a) I danie : zupa z pieczywem;
b) II danie wieloskładnikowe, surówka/warzywa oraz kompot lub napój.
12) W ciągu pięciodniowego żywienia klienci powinni otrzymać trzy razy w tygodniu obiad z porcją mięsa (np. sztuka mięsa, kotlet schabowy, udziec z kurczaka, kotlet mielony) lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu .
13) Wymagana wartość energetyczna jednego zestawu obiadowego - co najmniej 1200 kcal;
14) W miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego nastąpi wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie.
15) Minimalna wymagana waga/objętość gotowych potraw:
• zupa – 500 ml + pieczywo (100g),
• sztuka mięsa lub inne mięso bez panierki – 100 g bez kości,
• kotlet schabowy – 150 g,
• kotlet mielony – 120 g,
• gulasz/potrawka – 150 g,
• udko z kurczaka – 150 g,
• ryba bez panierki – 100 g,
• ryba z panierką – 150 g,
• bigos – 250 g,
• ziemniaki, kasza, makaron, ryż, kopytka – 250 g,
• ryż z jabłkami – 300 g,
• surówka – 150 g,
• warzywa gotowane – 150 g,
• kompot/napój – 250 ml,
• pierogi, naleśniki, knedle – 400 g.
16) Posiłki będą przygotowane z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw i owoców sezonowych.
17) Wartość odżywcza i energetyczna posiłków musi być zgodna z normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w zakresie żywienia osób dorosłych.
18) Co tydzień - najpóźniej do piątku do godz. 16.00 Wykonawca przekaże Zamawiającemu (pocztą elektroniczną) jadłospis na tydzień następny. Jadłospis będzie obejmował gramaturę poszczególnych dań.
19) Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w tym również przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych.
20) Posiłki oraz miejsce ich przygotowania i wydawania muszą spełniać wszystkie wymogi ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 28.08.2006r. (Dz. U z 2022r. poz. 2132).
21) Samochód/samochody, którym dowożone będą posiłki będzie dostosowany do przewozu żywności, spełniający wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami. Wykonawca musi dysponować zaświadczeniem/decyzją/opinią stwierdzającym zatwierdzenie środków transportu przez Państwowa Inspekcję Sanitarną.
22) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
23) Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie raz w miesiącu do 10 dnia następnego miesiąca, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury z podaną liczbą wydanych obiadów, co Wykonawca udokumentuje przedstawiając wygenerowany raport z liczby wydanych obiadów w miesiącu poprzednim.
24) Złożona faktura wraz z listą osób i liczbą obiadów podlega sprawdzeniu pod względem zgodności dostarczenia do klientów z liczbą wydanych obiadów przez Wykonawcę w miesięcznym okresie rozliczeniowym.
25) Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia liczby obiadów Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy.
26) Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości, wartości odżywczych oraz gramatury potraw przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W szczególności poprzez:
a) porównanie zgodności z jadłospisem,
b) ocenę organoleptyczną (ocena wyglądu potraw, zapachu, oraz smaku poprzez degustację),
c) ważenie potraw,
d) porównanie z tabelami wartości odżywczych Instytutu Żywności i Żywienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 79811,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencją Służby Społecznej Kościelak Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211351348

7.3.3) Ulica: Kwiatowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-950

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79404,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79404,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencją Służby Społecznej Kościelak Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211351348

7.3.3) Ulica: Kwiatowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-950

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79404,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.