eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Płocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610260915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jgapinska@mzgm-plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-accc2680-6cd8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Płocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-accc2680-6cd8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO6/TI/G/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Płocku.
Budynek jest obiektem czynnym, znajdują się w nim 22 lokale mieszkalne o łącznej powierzchni 819,26 m2 ,wykonany w technologii tradycyjnej o zwartej bryle, w kształcie prostokąta o wymiarach 11,00 m x 34,00 m, III kondygnacyjny z podpiwniczeniem. Budynek znajduje się w dzielnicy Stare Miasto w Płocku. Front budynku przyległy do ciągu pieszego ul. Kazimierza Wielkiego 4.
Realizacja robót wymiany stolarki okiennej i drzwiowej będzie przeprowadzana na czynnym obiekcie. Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji mieszkalnej budynku.
Zakres prac obejmuje:
1) Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wywozem i utylizacją
2) Dostawa i montaż nowych okien PCV w kolorze białym zbliżonym do RAL 9016 o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/(m2*K):
- okno PCV- O1- 45 szt.
- okno PCV- O2- 8 szt.
- okno PCV- O3- 4 szt.
- okno PCV- O4- 11 szt.
3) Dostawa i montaż nowych okien PCV w kolorze białym zbliżonym do RAL 9016 o współczynniku przenikania ciepła U=1,4/(m2*K):
- okno PCV- O5- 4 szt.
- okno PCV- O6- 18 szt.
- okno PCV- O7- 8 szt.
4) Dostawa i montaż nowych drzwi stalowych w kolorze białym zbliżonym do RAL 9016 o współczynniku przenikania ciepła U=1,3/(m2*K). Klasa antywłamaniowa RC3. Okucia na szyldzie bezpiecznym z zamkiem antypanicznym. Samozamykacz z funkcja STOP:
- drzwi stalowe D1- 2 szt.
5) Na ościeżach otworów po zamontowaniu i uszczelnieniu stolarki, uzupełnienie uszkodzenia i ubytków tynku od wewnątrz wraz z malowaniem.
Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, które należy wykonać zgodnie z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Zamawiający załącza zestawienie stolarki okiennej i stolarki drzwiowej do wymiany.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących integralną część SWZ.
Celem prawidłowego sporządzenia oferty, zaleca się dokonanie przez Wykonawcę na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być realizowany przedmiot zamówienia.


Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SWZ stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia:
Załącznik nr 5 - Projekt architektoniczno - budowlany „Zestawienie stolarki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kazimierza Wielkiego 4 w Płocku”;
Załącznik nr 6 - Przedmiary robót;
Załącznik nr 7 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Załącznik nr 8 - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3. Wymagania i uwagi.

3.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.

3.2. Stosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych.
Jeżeli dokumentacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą:
-być tej samej wytrzymałości,
-być tej samej trwałości,
-być na tym samym poziomie estetyki urządzenia,
-być o tych samych lub lepszych parametrach technicznych jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej,
-być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
-spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż,
-posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Projektanta i Zamawiającego w przypadku zmiany materiałów występujących w projektach na inne, jednakże muszą one spełniać wszelkie wymagania i parametry techniczne określone w dokumentacji technicznej. Po stronie Wykonawcy leży udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii, itp. potwierdzających równoważność. W przypadku dopuszczenia materiału równoważnego, wpływającego na przyjęte rozwiązania projektowe, po stronie Wykonawcy i na jego koszt jest wykonywane przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji zamiennej z zachowaniem terminu umownego wykonania całości robót budowlanych objętych podpisaną umową.

3.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych, zapewniając bezpieczeństwa osób przebywających w budynku. W celu zapewnienia dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, jak też wywozu gruzu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia uzyskał, w zależności od potrzeb, stosowne zezwolenia na ruch pojazdów ciężarowych w ulicach dojazdowych do nieruchomości będącej przedmiotem zamówienia. Zakazuje się składowania materiałów na działce innej niż działka o nr ew. 454/8 i 380/4
3.4. Wykonawca jest zobowiązany do dbania o bezpieczeństwo osób postronnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186089,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARTE MONTAŻ Robert Kieszkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710230168

7.3.3) Ulica: Zamkowa 23 B

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-11

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres gwarancji: 60 miesięcy;
Wyjaśnienie do sekcji I - Zamawiający pkt 1.2.) Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock, województwo mazowieckie, Regon: 611016086

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.