eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2023 roku do grudnia 2023 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2023 roku do grudnia 2023 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2023 roku do grudnia 2023 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c151ea5-6989-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031690/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2023 roku do grudnia 2023 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454427/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS/TG/34-342/946/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202039,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 34 000 litrów do zbiorników znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dysponuje zbiornikami o pojemności 10 000 litrów. Dostawa oleju opałowego będzie dokonywana transportem Wykonawcy, przystosowanym do przewozu oleju opałowego- to jest cysterną wyposażona w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompę ssąco- tłoczącą oraz wąż o długości minimum 30 metrów. Do każdej dostawy Wykonawca załączy (atest) , z którego wynikać będzie , że dostarczony olej opałowy spełnia parametry. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem w terminie nie dłuższym niż na drugi dzień roboczy od wysłania zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – w godzinach od 8:00 do 14:00.
PARAMETRY DOSTARCZANEGO OLEJU OPAŁOWEGO MUSZA BYĆ ZGODNE Z WYMOGAMI DO OGRZEWANIA BUDYNKU - DOSTARCZANY OLEJ OPAŁOWY MUSI POSIADAĆ PARAMETRY NIE GORSZE NIŻ:

1) Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6
2) Temperatura płynięcia, max. °C -20
3) Temperatura zapłonu, min. °C 56
4) Gęstość w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860
5) Lepkość kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00
6) Skład frakcyjny do 250°C, max. % (V/V) 65
7) Skład frakcyjny do 350°C, min. % (V/V) 85
8) Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
9) destylacyjnej, max. % (m/m) 0,3
10) Pozostałość po spopieleniu, max. % (m/m) 0,01
11) Zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10
12) Zawartość wody, max. mg/kg 200
13) Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. mg/kg 24
14) Kolor – czerwony

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212602,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212602,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171729604

7.3.3) Ulica: ul. Sławoszewska 2b

7.3.4) Miejscowość: Kotlin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212602,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.