eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › "Czyszczenie na mokro ulic gminnych na terenie gminy Góra Kalwaria" (II)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Czyszczenie na mokro ulic gminnych na terenie gminy Góra Kalwaria” (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4843430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Czyszczenie na mokro ulic gminnych na terenie gminy Góra Kalwaria” (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cead3c1a-6900-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039043/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 czyszczenie ulic gminnych na mokro

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442044

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.30.2023.ASK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244622,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie będzie polegało na dwukrotnej usłudze mycia ulic na mokro.
Czyszczenie na wskazanych drogach gminnych (z wyłączeniem dróg gruntowych) zlokalizowanych w terenie Gminy Góra Kalwaria. Długość dróg gminnych podlegających czyszczeniu na mokro wynosi 94.241 m i powierzchni 510.613 m2. – zgodnie z załącznikiem „A”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego o uszkodzeniach lub innych nieprawidłowościach w trakcie realizacji zamówienia.
3. Zamawiający wymaga w celu realizacji zdania aby wykonawca dysponował
- zamiatarką małą
-zamiatarką dużą
W zależności od czyszczonej powszechni należy dostosować wielkość i rodzaj zamiatarki. Czyszczeniem objęte są ulice na całej długości oraz szerokości, łącznie z miejscami postojowymi zlokalizowanymi na jezdni, zatokami parkingowymi oraz zatokami autobusowymi przylegającymi do danej ulicy, powierzchnie skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepki, ronda, powierzchnie wyłączone z ruchu, krawężniki.
Pojazdy powinny poruszać się i manewrować w sposób uniemożliwiający ich wyprzedzanie i omijanie. W przypadku powodowania zatorów w ruchu kołowym, kierujący zamiatarką powinien w miarę możliwości zjechać pojazdem na pobocze lub zatokę autobusową i umożliwić rozładowanie zatoru. Ocena warunków ruchowych i sposobu zachowania pozostaje w gestii kierującego pojazdem doświadczonego operatora. W zakres prac wchodzi usuwanie m.in. kamieni, piasku, liści, śmieci itp. zalegających na całej długości oraz szerokości pasa drogi. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia każdej powierzchni pasa drogi wskazanej przez zamawiającego niezależnie od stopnia wielkości występującego zanieczyszczenia
4. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczania jezdni.
Szczególną ostrożnością i starannością powinien wykazać się wykonawca przy oczyszczaniu powierzchni wykonanych z kostki brukowej, którą należy oczyszczać pod odpowiednim ciśnieniem z uwagi na ryzyko wypłukania spoin. Przy oczyszczaniu należy uważać na wierzchnia warstwę kostki, aby nie spowodować osłabienia jej struktury w co w rezultacie może doprowadzić do zmniejszenia odporności na działanie czynników zewnętrznych. W zależności od zabrudzeń jakie występują Wykonawca musi odpowiednio dobrać sposób usuwania zabrudzeń. Wykonawca sam dobiera metody skutecznie usuwając zabrudzenia, chwastów , przerostów traw i odpowiada za jakość wykonanych prac.
5. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia – poprzez zgłoszenie od Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację w terminie min. 2 dni i max 3 dni roboczych.
Dopuszczalne jest czyszczenie w godzinach nocnych, zaś niedopuszczalne w godzinach szczytu Za godziny szczytu rozumie się godziny od 6:30 do 9:00 oraz od 14:00 do 17:00.
Mycie odbywać się powinno poza porą deszczową.
6. Czyszczenie nawierzchni polega na myciu na mokro nawierzchni asfaltowych dróg w celu usunięcia zanieczyszczeń w postaci kurzu, piasku, pyłu i innych drobnych nieczystości, w celu ograniczenia zapylenia powietrza na obszarach zabudowanych.
Bezpyłowe oczyszczanie, zamiatanie mechaniczne na mokro, ze zraszaniem musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni, pasów przy krawężnikach oraz wokół wysepek rozdzielających jezdnie.
Na odcinkach gdzie nie występują krawężniki, oczyszczeniu podlega utwardzona nawierzchnia jezdni na całej szerokości. Na czyszczonej jezdni nie może być śladów przejazdu w postaci pasów nie zebranych zanieczyszczeń. Zabrane zanieczyszczenia muszą być na bieżąco wywożone i utylizowane.
Wykonawca staje się wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, a sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w czasie realizacji zamówienia ustawie o odpadach (Dz. U. 2022 poz. 699) oraz ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2021 poz. 888)
W przypadku braku dostępności pasa drogi do oczyszczania w wyznaczonym czasie (prace remontowe, inwestycje budowlane, parkujące pojazdy), Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu jakie odcinki dróg i z jakiego powodu nie zostały oczyszczone oraz przystąpić do wykonania prac niezwłocznie po uzyskaniu dostępności tych odcinków jak również zgłosić zakończenie realizacji przedmiotowych prac, niezwłocznie po ich wykonaniu.
Wszelkie konsekwencje wynikające z niedokładności wykonania prac oraz uszkodzeń nawierzchni terenów oczyszczanych i mienia znajdującego się w obszarze mycia spowodowane przez sprzęt mechaniczny ponosić będzie Wykonawca, zarówno w stosunku do Zamawiającego jak i osób trzecich.
Materiały stosowane przy oczyszczaniu nawierzchni:
Woda wodociągowa – zabrania się stosować wody z rzeki i innych zbiorników stałych.
Koszty wody oraz środków myjących ponosi wykonawca.
Sprzęt
Pojazdy, którymi wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia muszą być sprawne
technicznie przez cały okres przedmiotu zamówienia. Pojazdy muszą być wyposażone w ostrzegawcze oświetlenie błyskowe koloru żółtego/pomarańczowego w tym zespoloną lampę sygnalizacyjną np. na dachu kabiny. Pojazdy muszą być wyposażone w urządzenie GPS w celu rejestracji przejazdu zamiatanych ulic.
Wykonawca do oczyszczania nawierzchni może używać jedynie zamiatarek wyposażonych w szczotki mechaniczne ze zraszaczem, zasobniki na wodę oraz system taśmowy, który będzie zbierał zanieczyszczenia z nawierzchni ulic. W sytuacji awarii Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatkowy sprzęt tak aby został wykonany przedmiot zamówienia.
Zamiatarka powinna posiadać minimum trzy szczotki, pierwsza ze szczotek powinna być wykonana z twardych elementów czyszczących i służących do zdrapywania oraz usuwania zanieczyszczeń przylegających do czyszczonej warstwy. Druga szczotka powinna posiadać miękkie elementy czyszczące i służyć do zamiatania. Natomiast trzecia powinna być zamontowana z tyłu zamiatarki w celu zebrania zanieczyszczeń. Należy używać wyłącznie szczotek wyposażonych w urządzenia odpylające i ze zraszaczem. Zastosowany wariant technologiczny oraz ilość wody zużytej do zraszania musi gwarantować, że podczas zabiegu zamiatania nie będzie następowało wzniecanie pyłów.

1) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90.61.00.00-6
2) Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Miejsce świadczenia usługi: Góra Kalwaria (teren Miasta i Gminy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231079746

7.3.3) Ulica: Św. Antoniego

7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria

7.3.5) Kod pocztowy: 05-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.