Ogłoszenie z dnia 2022-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK 61 Szczuczyn - Grajewo - Augustów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elewatorska 6
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-620
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 04 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.su.zamowienia@pzdw.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,112145,70cb199d980e2ec686687b2cb48b770a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK 61 Szczuczyn - Grajewo - Augustów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1a62bf8-7f97-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024157/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg na terenie woj. podlaskiego: Zad.1: zimowe utrzymanie dróg woj. w sezonie 2022/2023-RDW w Białymstoku, zad.2: Zimowe utrzymanie starodroża DK61 Szczuczyn - Grajewo- Augustów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Konieczne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 przy wystąpieniu okoliczności określonych w art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2022., poz. 1710 ze zm.) ponieważ kwota przewidziana w umowie Nr WZP.2512.67.2022 z dnia 16.11.2022 r. na wykonywanie usługi została niemalże wyczerpana.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RDWSU.2512.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK 61 Szczuczyn - Grajewo - Augustów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMET Krzysztof Szulc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7181088691
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 27
7.3.4) Miejscowość: Piątnica Poduchowna
7.3.5) Kod pocztowy: 18-421
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330378,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Konieczne jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 przy wystąpieniu okoliczności określonych w art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), ponieważ kwota przewidziana w umowie Nr WZP.2512.70.2022 z dnia 16.11.2022 r. na wykonywanie usługi została niemalże wyczerpana.
W związku z przejęciem tej drogi od GDDKiA przed sezonem zimowym i nieznajomością dokładnej specyfiki utrzymania zimowego na tym terenie trudno było określić faktyczne ilości niezbędnych wyjazdów przy zimowym utrzymaniu. Ponadto szacowane wartości za wykonywaną pracę okazały się w tym roku dużo wyższe, co przełożyło się na liczbę wyjazdów przy zimowym utrzymaniu.
Trwające niekorzystne warunki pogodowe, zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego spowodowały pilną potrzebę skierowania sprzętu określonego ww. umową do bezpośredniej akcji przywracania przejezdności dróg. Zaistniała sytuacja, nie leżąca po stronie Zamawiającego wymaga natychmiastowego wykonania zamówienia celem zapewnienia ciągłości w zimowym utrzymaniu dróg i bezpieczeństwa na drodze na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego.
- Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku miejskim przy ul. A. Fredry na działce nr geod. 597/4, obr. Nr 16 Wygoda w Białymstoku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.