eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łagów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łagów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łagów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wola Łagowska

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3074023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lagow@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lagow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lagow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łagów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae993120-5b8f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00456329/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łagów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.102.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łagów Część I
a) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/5 w Leśnictwie Paprocice uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 1415 m.
b) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/16 w Leśnictwie Bardo uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 550 m.
c) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/23 w Leśnictwie Orłowiny uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 994 m.
d) „Konserwacja drogi leśnej w Leśnictwie Orłowiny o nr inw. 220/23”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 478 m oraz miejscowe uzupełnienie ubytków.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Dokumentacjach technicznych, które stanowią załączniki do SWZ i zawierają:
1) Uproszczoną dokumentację techniczną,
2) Przedmiar robót.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisano w SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 215579,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łagów Część II
a) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/18 w Leśnictwie Chańcza uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 283 m.
b) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/19 w Leśnictwie Orłowiny uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 193 m.
c) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/28 w Leśnictwie Widełki uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 659 m.
d) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/29 w Leśnictwie Bardo uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 133 m, uzupełnienie skarpy gruntem na odcinku o długości 3 m, wykonanie pobocza na odcinku o długości 3m.
e) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/32 w Leśnictwie Paprocice uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 899 m.
f) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/33 w Leśnictwie Huta uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na całej szerokości na odcinkach o łącznej długości 890 m.
g) „Naprawa drogi leśnej o nr inw. 220/0304 w Leśnictwie Jeleniów uszkodzonej przez nawalny deszcz”
Zadanie obejmuje konserwację nawierzchni drogi na odcinkach o łącznej długości 303 m.
h) „Konserwację przepustu zlokalizowanego na drodze leśnej nr inw. DR/0134 w Leśnictwie Widełki”
Zadanie obejmuje naprawę dna i ścianek przepustu.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Dokumentacjach technicznych, które stanowią załączniki do SWZ i zawierają:
1) Uproszczoną dokumentację techniczną,
2) Przedmiar robót.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisano w SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 168208,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224815,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405224,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224815,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana „KDBUD” Krzysztof Dychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611782495

7.3.3) Ulica: Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224815,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184281,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390070,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184281,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana „KDBUD” Krzysztof Dychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611782495

7.3.3) Ulica: Młyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184281,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.