eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 6 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1
w Krzyżowicach, w podziale na 6 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 2, Krzyżowice

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzs-krzyzowice.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starosta Powiatu Wrocławskiego

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971647961

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-440

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.11.9.) Numer telefonu: +48717222066

1.11.10.) Numer faksu: +487172221706

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.powiatwroclawski.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1
w Krzyżowicach, w podziale na 6 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f10dc0bc-81fe-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024484/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostwa żywności do stołówki internatu przy Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Przetargowej
Logintrade:https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 2. Za pośrednictwem Platformy Przetargowej Logintrade odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach
prowadzonego postępowania. 3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Logintrade, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej Logintrade przez Wykonawcę jest bezpłatne. 4. Użytkownikom zewnętrznym –Wykonawcom przysługuje prawo korzystania z wsparcia technicznego dla Wykonawców Platformy Przetargowej: +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; + 48 71 787 37 27; Pn.–pt.: 8:00 –16:00;helpdesk@logintrade.net 5. Sposób sporządzenia ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz innych informacji oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu winne być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. 6.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy Przetargowej Logintrade, a w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach z siedzibą w Krzyżowicach, ul. Główna 2, tel.71/7221700, fax. 71/3118479, e-mail: sekretariat@pzs-krzyzowice.wroc.pl
2. Jeżeli chcieliby Państwo zrealizować prawo do pozyskania informacji o tym jakie dane osobowe przetwarzamy prosimy o kontakt pod adres e-mail www. iod.mc@uslugirodo.eu , adres pocztowy: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, kontakt telefoniczny: 519-375-959.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu nr SP.ZP.272.63.2022.II.PZS1 Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 6 zadań, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.63.2022.II.PZS1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Dostawa produktów mięsnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:
a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.1. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
(C) Cena ofertowa brutto – waga: 60% (waga),
(T) Termin płatności – 40% (waga).
1) Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
a) Kryterium cena (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów
proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cmin
C = ------------------------ x 60 pkt
Cob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto badanej oferty (zł)
b) Kryterium termin płatności (T):
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie terminu płatności na
przedmiot zamówienia.
Oferta z najdłuższym terminem płatności otrzyma maksymalną ilość punktów 40, oferta z minimalnym terminem płatności tj. 14 dni
otrzyma 0 punktów
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg poniżej tabeli
Termin płatności Liczba punktów
14 dni 0
21 dni 20
28 dni 30
30 dni 40
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty terminu płatności, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 14 dniowy termin płatności, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Uwaga: Zaoferowanie terminu płatności poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności powyżej wymaganego maksimum Zamawiający do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin płatności zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie
największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną
zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+T
gdzie :
C – ilość punktów przyznana za kryterium „najniższa cena”
T – ilość uzyskanych punktów w kryterium „termin płatności”
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie
ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Dostawa produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:
a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.2. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
(C) Cena ofertowa brutto – waga: 60% (waga),
(T) Termin płatności – 40% (waga).
1) Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
a) Kryterium cena (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów
proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cmin
C = ------------------------ x 60 pkt
Cob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto badanej oferty (zł)
b) Kryterium termin płatności (T):
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie terminu płatności na
przedmiot zamówienia.
Oferta z najdłuższym terminem płatności otrzyma maksymalną ilość punktów 40, oferta z minimalnym terminem płatności tj. 14 dni
otrzyma 0 punktów
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg poniżej tabeli
Termin płatności Liczba punktów
14 dni 0
21 dni 20
28 dni 30
30 dni 40
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty terminu płatności, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 14 dniowy termin płatności, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Uwaga: Zaoferowanie terminu płatności poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności powyżej wymaganego maksimum Zamawiający do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin płatności zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie
największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną
zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+T
gdzie :
C – ilość punktów przyznana za kryterium „najniższa cena”
T – ilość uzyskanych punktów w kryterium „termin płatności”
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie
ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:
a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.3. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
(C) Cena ofertowa brutto – waga: 60% (waga),
(T) Termin płatności – 40% (waga).
1) Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
a) Kryterium cena (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów
proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cmin
C = ------------------------ x 60 pkt
Cob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto badanej oferty (zł)
b) Kryterium termin płatności (T):
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie terminu płatności na
przedmiot zamówienia.
Oferta z najdłuższym terminem płatności otrzyma maksymalną ilość punktów 40, oferta z minimalnym terminem płatności tj. 14 dni
otrzyma 0 punktów
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg poniżej tabeli
Termin płatności Liczba punktów
14 dni 0
21 dni 20
28 dni 30
30 dni 40
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty terminu płatności, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 14 dniowy termin płatności, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Uwaga: Zaoferowanie terminu płatności poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności powyżej wymaganego maksimum Zamawiający do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin płatności zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie
największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną
zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+T
gdzie :
C – ilość punktów przyznana za kryterium „najniższa cena”
T – ilość uzyskanych punktów w kryterium „termin płatności”
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie
ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Dostawa jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:
a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.4. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
(C) Cena ofertowa brutto – waga: 60% (waga),
(T) Termin płatności – 40% (waga).
1) Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
a) Kryterium cena (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów
proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cmin
C = ------------------------ x 60 pkt
Cob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto badanej oferty (zł)
b) Kryterium termin płatności (T):
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie terminu płatności na
przedmiot zamówienia.
Oferta z najdłuższym terminem płatności otrzyma maksymalną ilość punktów 40, oferta z minimalnym terminem płatności tj. 14 dni
otrzyma 0 punktów
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg poniżej tabeli
Termin płatności Liczba punktów
14 dni 0
21 dni 20
28 dni 30
30 dni 40
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty terminu płatności, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 14 dniowy termin płatności, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Uwaga: Zaoferowanie terminu płatności poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności powyżej wymaganego maksimum Zamawiający do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin płatności zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie
największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną
zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+T
gdzie :
C – ilość punktów przyznana za kryterium „najniższa cena”
T – ilość uzyskanych punktów w kryterium „termin płatności”
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie
ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – Dostawa mrożonek, ryb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:
a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.5. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
(C) Cena ofertowa brutto – waga: 60% (waga),
(T) Termin płatności – 40% (waga).
1) Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
a) Kryterium cena (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów
proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cmin
C = ------------------------ x 60 pkt
Cob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto badanej oferty (zł)
b) Kryterium termin płatności (T):
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie terminu płatności na
przedmiot zamówienia.
Oferta z najdłuższym terminem płatności otrzyma maksymalną ilość punktów 40, oferta z minimalnym terminem płatności tj. 14 dni
otrzyma 0 punktów
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg poniżej tabeli
Termin płatności Liczba punktów
14 dni 0
21 dni 20
28 dni 30
30 dni 40
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty terminu płatności, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 14 dniowy termin płatności, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Uwaga: Zaoferowanie terminu płatności poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności powyżej wymaganego maksimum Zamawiający do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin płatności zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie
największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną
zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+T
gdzie :
C – ilość punktów przyznana za kryterium „najniższa cena”
T – ilość uzyskanych punktów w kryterium „termin płatności”
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie
ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – Dostawa owoców i warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:
a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.6. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt).
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
(C) Cena ofertowa brutto – waga: 60% (waga),
(T) Termin płatności – 40% (waga).
1) Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt.
a) Kryterium cena (C) - max. 60 pkt:
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów
proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cmin
C = ------------------------ x 60 pkt
Cob
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium ceny
Cmin - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Cob - cena brutto badanej oferty (zł)
b) Kryterium termin płatności (T):
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać dodatkowe punkty jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie terminu płatności na
przedmiot zamówienia.
Oferta z najdłuższym terminem płatności otrzyma maksymalną ilość punktów 40, oferta z minimalnym terminem płatności tj. 14 dni
otrzyma 0 punktów
Punkty pozostałych ofert liczone będą wg poniżej tabeli
Termin płatności Liczba punktów
14 dni 0
21 dni 20
28 dni 30
30 dni 40
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty terminu płatności, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 14 dniowy termin płatności, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Uwaga: Zaoferowanie terminu płatności poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności powyżej wymaganego maksimum Zamawiający do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin płatności zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz uzyska łącznie
największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną
zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+T
gdzie :
C – ilość punktów przyznana za kryterium „najniższa cena”
T – ilość uzyskanych punktów w kryterium „termin płatności”
Obliczenia punktacji dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie
ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków (o których mowa w poniższym pkt 8 i pkt 9 SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi :
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SWZ wraz z Kosztorysem ofertowym stanowiących odpowiednio załączniki od 1.1. do 1.6. do SWZ .
Uwaga: Niezłożenie kosztorysu ofertowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2 do SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.
4) Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy) lub innego właściwego rejestru, z uwzględnieniem zapisów poniższego pkt 8 – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku o którym mowa powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty. 5.Jeżeli została wybrana oferty Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w projekcie umowy (załącznik 4 do SWZ). 2. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami określonymi w SWZ należy złożyć przy użyciu Platformy przetargowej Logintrade pod adresem https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.